Αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες ενημέρωσης του επιβατικού κοινού για το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας στις βασικές πύλες εισόδου των επισκεπτών της πρωτεύουσας. Ηδη, σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί ένα σύγχρονο Info Kiosk του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) στον χώρο αφίξεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ δημιουργήθηκε και νέο γραφείο εξυπηρέτησης του κοινού στον σταθμό του Μετρό, στο λιμάνι του Πειραιά. Παράλληλα, το τμήμα εξυπηρέτησης επιβατών του ΟΑΣΑ στο Σύνταγμα, στον πιο κεντρικό σταθμό του δικτύου, ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο επιβατικό κοινό με νέο διευρυμένο ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και Σάββατο από 08.00 έως 16.00.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ