Κατά μία έννοια, ήταν μάλλον αναπόφευκτες οι εντυπώσεις που θα γεννούσε μία νουβέλα, η οποία ξεκινάει μία ωραία πρωία με τη μεταμόρφωση της Σάσας σε άνδρα και συνεχίζει με την ανακάλυψη όλων των ανδρικών «προνομίων» πριν αυτά αναποδογυριστούν. Αναπόφευκτες – και δίκαιες – ήταν επίσης οι αναφορές στο καφκικό εύρημα και τη λογοτεχνία της Βιρτζίνια Γουλφ. Αλλά τη μονοθεματική λογοτεχνία ουδείς αγάπησε – ούτε οι αναγνώστες ούτε οι ίδιοι οι συγγραφείς. Τα ζητήματα φύλου αποτελούν σίγουρα έναν βασικό άξονα στο βιβλίο, αλλά την ίδια στιγμή παρακολουθεί κανείς τις διαδρομές των συναισθημάτων που δεν ορίζονται από «κατασκευές», όπως και την αφήγηση για ένα δυστοπικό μέλλον σε μια ανθρωπότητα που έχει κατακλυστεί από τόνους νερού (εδώ, για παράδειγμα, δίπλα στις τόσες αναφορές για gender studies θα μπορούσε ο αναγνώστης να διακρίνει μία ασυνείδητη «συγγένεια» με τον «Δρόμο» του Κόρμακ ΜακΚάρθι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ