Τη στιγμή που στις Ηνωμένες Πολιτείες κυβέρνηση και Κογκρέσο προσπαθούν να περιορίσουν την επιρροή της TikTok και τη «ζημιά» που μπορεί να κάνει, στις τάξεις των εκατομμυρίων χρηστών της μοιάζει να διαδίδεται ραγδαία μια σχετικά νέα τάση. Πρόκειται, όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ της «Washington Post», για τους αποκαλούμενους «deinfluencers», οι οποίοι κερδίζουν διαρκώς έδαφος και μοιάζουν να αμφισβητούν την κυρίαρχη θέση των γνωστών σε (σχεδόν) όλους «influencers», σε μια διόλου ευκαταφρόνητη αγορά, η αξία της οποίας υπολογίστηκε πέρυσι στα 16,4 δισ. δολάρια. Πρόκειται, όπως όλα δείχνουν, για μια αναμέτρηση η οποία θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές που κάνουν οι ολοένα περισσότεροι καταναλωτές μέσω Διαδικτύου ακολουθώντας συχνά τις υποδείξεις των «ειδικών». «Eχουμε να κάνουμε με μια ευθεία απάντηση στον υπερβολικά μεγάλο αριθμό των προϊόντων τα οποία προωθούνται μέσω των influencers» δήλωσε ο Μπρένταν Γκάχαν, κορυφαίο στέλεχος της διαφημιστικής Mekanism.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







