Επίσημη έρευνα για τις φερόμενες ως αντίθετες προς τον ανταγωνισμό πρακτικές του Facebook  είναι έτοιμη να ξεκινήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επιχειρώντας να εξετάσει αν η εταιρεία υπονομεύει τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγγελίες. Σύμφωνα με τους «Financial Times», αξιωματούχοι της ΕΕ έχουν ήδη απευθύνει ερωτήματα στο Facebook και ανταγωνιστές του αναζητώντας εάν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης στρεβλώνει την αγορά αγγελιών, μέσω της δωρεάν προώθησης των υπηρεσιών του Marketplace στους δύο δισεκατομμύρια χρήστες του. Το Facebook ήταν μέχρι στιγμής ο μόνος από τους κολοσσούς τεχνολογίας των ΗΠΑ, για τον οποίο δεν είχε εκκινήσει κάποια επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα.

Vidcast: Στα Σχοινιά