Αναζητώντας τον χαμένο (διαφημιστικό) χρόνο
Ενώ δεν είχε ακόμη κατακαθήσει η αχλή από την κατάθεση των τηλεοπτικών αδειών, η κυβέρνηση δρομολόγησε ένα νέο νομοσχέδιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου». Εκεί ορίζεται ότι ο διαφημιστικός χρόνος των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου θα διατίθεται υποχρεωτικά και κατ’ αποκλειστικότητα μέσα από πλατφόρμα συναλλαγών που θα διαχειρίζεται ιδιώτης, δυνάμει εντολής […]