Το νέο Citroen C3 στην έκδοση με τους 100 ίππους καταφέρνει να κάνει σκόντο στην κατανάλωση χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις του. Είναι πρακτικό, ευέλικτο και ιδίως όμορφο σχεδιαστικά.
Ανήκει στην κατηγορία Β, με πάνω από 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2016 για να ξεπεράσει συνολικά τις 5,6 εκατομμύρια από το 2002.
Οι διαστάσεις του με μήκος 4.015mm, πλάτος 1.755mm και ύψος 1.577mm, το βάζουν στην καρδιά της supermini κατηγορίας, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.540mm, με τον χώρο αποσκευών να βρίσκεται στα 328 λιτρα του δίνουν ενα ισχυρό αβαντάζ.

Είναι ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο όπου οι Γάλλοι πέτυχαν μεγαλύτερους χώρους για τα πόδια, το κεφάλι και τους αγκώνες για επιπλέον άνεση. Επίσης, τα καθίσματα είναι υπερυψωμένα κατά 76 χιλιοστά σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση.
Αυτό επιτρέπει στους επιβαίνοντες να έχουν μία πιο υψηλή θέση με ακόμα μεγαλύτερη εποπτεία του γύρω χώρου για τον οδηγό, με υψηλότερη αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας. Αυτό συνεπάγεται καλύτερη ορατότητα εξωτερικά του οχήματος, στοιχείο που συμβάλει σε μια αίσθηση ευεξίας. Επιπλέον, το μεγαλύτερο ύψος συνεισφέρει και σε μεγαλύτερο χώρο για την κεφαλή (+ 31 χιλιοστά μπροστά σε σύγκριση με τον μέσο όρο της κατηγορίας). Ο πίσω χώρος για τα πόδια των επιβατών έχει αυξηθεί τουλάχιστον 20 χιλιοστά σε σύγκριση με τον μέσο όρο της κατηγορίας του, ενώ παράλληλα το νέο Citroёn C3 προσφέρεται με αυξημένο χώρο για τους αγκώνες για τους πίσω επιβάτες κατά 19 χιλιοστά και για τους εμπρός επιβάτες κατά 21 χιλιοστά.
Το νέο Citroёn C3 διατίθεται, για πρώτη φορά, με ένα ανανεωμένο Citroën Head-Up Display, το οποίο προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση, σε μία μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια τοποθετημένη ανάμεσα στην κορυφή του ταμπλό και το κάτω τμήμα του παρμπρίζ.
Στο εσωτερικό η ψηφιακή επανάσταση είναι γεγονός, με το ασύρματο Android Auto ή το Apple CarPlay (στις δύο πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού), και το εύκολο μενού του εργοστασιακού συστήματος πολυμέσων.

Σαφώς, το νέο μοντέλο κερδίζει και στον τομέα των επιδόσεων, όπου με τον τρικύλινδρο 1.200άρη των 100 ίππων, που καταφέρνει να προσφέρει άνετα ταξίδια, ευελιξία μέσα στην πόλη, όντας ένα αυτοκίνητο που κρατάει ισορροπίες και στα δύο πεδία ( εκτός πολης και μεγάλα ταξίδια).

Δεν μας χάλασε η χαρακτηριστική χροιά του μοτερ, ενώ σε επίπεδο κατανάλωσης, πετύχαμε χωρίς ιδιαίτερο κόπο και θυσίες, μια μέση κατανάλωση στα 6-6,5 λίτρα/ 100 χλμ. Αν κινηθείς στην πόλη, ο μικρός κύκλος στροφής θα διώξει το άγχος των νέων οδηγών στο παρκάρισμα ενώ η ορατότητα του είναι υποδειγματική σε όλες τις πλευρές.
Στα συστήματα υποβοήθησης κερδίζει το Active Safety Brake, ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης το οποίο λειτουργεί από 5 έως 135 χλμ./ώρα τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, το οποίο συμβάλει στον περιορισμό τραυματισμών των επιβαινόντων αλλά και των πεζών και των δικυκλιστών.

Επίσης, το Active Lane Departure Warning, ένα σύστημα που βοηθά τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο σωστά ανάμεσα στα διαγραμμισμένα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας, με το να προσφέρει διορθώσεις στο τιμόνι όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της πορείας του, ή με το να ειδοποιεί τον οδηγό αν υπάρχει μία χαμηλής ταχύτητας ολίσθηση. Και το Speed Sign Recognition, σύστημα αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας που διαβάζει τα όρια ταχύτητας και τα προβάλει στο Citroën Head Up Display, παρέχοντας στον οδηγό την ανάλογη πληροφόρηση.
Στο δια ταύτα, είναι ένα πρακτικό μοντέλο, που έχει εμπειρία στην άνεση, την οικονομία και την ικανότητα του να έλκει νέους πελάτες.







