Με μια μεγάλη τετράτροχη φιέστα δόθηκε χθες, η εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που πλέον προσμετρά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι, με τον νεαρό Κάλε Ροβάνπερα ( πρωτοπόρος του φετινού πρωταθλήματος και περσινό νικητή στον ελληνικό αγώνα), τον Σεμπαστιάν Λεμπ και τους άλλους κορυφαίους οδηγούς του κόσμου να αποθεώνονται από τους χιλιάδες θεατές. Σε μια τεχνητή πίστα 1.9 χιλιομέτρων, τα 67 πληρώματα έδωσαν ένα ανεπανάληπτο ρεσιτάλ μπροστά στα μάτια δεκάδων χιλιάδων θεατών, που είδαν την έναρξη του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, λίγες ώρες πριν δώσουν ραντεβού στα βουνά της Λαμίας και του Λουτρακίου.

Το ΟΑΚΑ γέμισε από γκάζια, ανάποδα τιμόνια, παράλληλες μάχες, κάτω από το φωταγωγημένο στάδιο, που φιλοξένησε την εντυπωσιακή υπερειδική μετά από 17 χρόνια. Tην έναρξη της υπερειδικής έκαναν τα ελληνικά πληρώματα, ενώ, πριν τον αγώνα, εγκαινιάστηκε το «Ράλι των Θεών» υπό τους ήχους του Εθνικού Ύμνου.

Σχετικά, με τις δοκιμές στις ειδικές διαδρομές τα περισσότερα έδειξαν τον ενθουσιασμό τους, πριν την χθεσινή εκκίνηση με τον Κάλε Ροβάνπερα να αναφέρει ότι: “Όλα δείχνουν καλά έως τώρα. Οι συνθήκες είναι καλές, αν και κάποια σημεία είναι πιο σκληρά σε σχέση με πέρυσι. Δεν έχει τόσο πολλά κομμάτια με μπόσικο χώμα, αλλά υπάρχουν αρκετές φυτευτές πέτρες.».

Μάχη στα βουνά

Σήμερα, τα πληρώματα πέφτουν στην…σκληρή μάχη, με τις δύσκολες, χωμάτινες ειδικές διαδρομές να υποδέχονται τα 67 πληρώματα – τρία πληρώματα δεν θα συμμετέχουν, μιας και δεν κατάφεραν να περάσουν με επιτυχία τον τεχνικό έλεγχο. Η πρεμιέρα των ειδικών διαδρομών ξεκινάει από το Λουτράκι ενώ, τα πληρώματα θα ακολουθήσουν την εξίσου απαιτητική διαδρομή Χαρβάτι, και αργότερα θα αναμετρηθούν στη Λειβαδιά και τους Βωξίτες. Συνολικά, σήμερα, τα πληρώματα θα διανύσουν παραπάνω από 100 χιλιόμετρα σε ειδικές διαδρομές, ενώ, συνολικά ο αγώνας αποτελείται από 300 χιλιόμετρα, που θα ολοκληρωθούν σε 16 ειδικές διαδρομές.

Οι διοργανωτές επισημαίνουν ότι οι θεατές θα πρέπει να είναι συνεπείς με την ώρα προσέλευσης τους στις ειδικές διαδρομές, μιας και κλείνουν τρεις ώρες, πριν εκκινήσει το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Επίσης, θα πρέπει να έχουν υπόψιν τους, ότι, η νέα υβριδική τεχνολογία στα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχει επιφέρει και αλλαγές στις προδιαγραφές που αφορούν τις προφυλάξεις των θεατών. Οπότε, σε περίπτωση ατυχήματος, λόγω της υψηλής τάσης που μπορεί να αναπτυχθεί, θα μπορούν να αγγίζουν το αγωνιστικό όχημα, μόνο αν το πράσινο φως είναι αναμμένο, καθώς μόνο αυτό υποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλές.