Αναβαθμίστηκε σε εμφάνιση, έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό και γκάμα κινητήρων που είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των μικρομεσαίων υποψήφιων αγοραστών. Τo T-Roc μας συστήθηκε το 2017, κέρδισε τις εξετάσεις – με άριστα – στις πωλήσεις ( έχοντας ιδιαίτερα σκληρό ανταγωνισμό) και πλέον, εισέρχεται στη νέα του γενιά, με πιο ώριμο εξοπλιστικό πακέτο.  Εστιάζοντας στην εμφάνιση του, δείχνει να αποτελεί συνέχεια της πρώτης γενιάς, με αρκετές «μικροδιοθρώσεις», στους προβολείς, τη μάσκα – T-Roc φέρει προβολείς LED  και το πρωτοποριακό IQ.LIGHT με προβολείς LED matrix  – αλλά και αισθητικές παρεμβάσεις σε όλο το αμάξωμα του, ώστε να διατηρήσει δυναμική την παρουσία του για τα επόμενα χρόνια.

Η VW δεν κάνει σκόντο στην ποιότητα και την άνεση, οπότε, η γκάμα των SUV, που είνια και το εμπορικό της “φιλέτο” δεν θα μπορούσε να υπολείπεται στους δύο παραπάνω τομείς, στους οποίους έχουν διαπρέψει τα μοντέλα της. Το άνετο σαλόνι συνεχίζει να κερδίζει τους μεγαλόσωμους επιβάτες, ενώ, , ο χώρος αποσκευών ορίζεται από τα 445 έως και τα 1.290 λίτρα ( με την αναδίπλωση των καθισμάτων). Πρωταγωνιστής στο εσωτερικό του και συγκεκριμένα στο ταμπλό είναι το  συστήματος πολυμέσων που βασίζεται στην τρίτη γενιά του Modular Infotainment Toolkit (MIB3). Υπάρχουν δύο επιλογές.

Η πρώτη είναι οκτώ ιντσών και η δεύτερη 9,2 ίντσες. Στα ατού του ότι το νέο μοντέλο είναι …«πάντα online». Οι λειτουργίες We Connect Plus επιτρέπουν τη χρήση καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών, ενώ, οι λειτουργίες Apple CarPlay™ και Android Auto™ μπορούν τώρα να ενσωματωθούν ασύρματα στο σύστημα ελέγχου μέσω του App-Connect Wireless. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική, το τιμόνι ρυθμίζεται ανάλογα με το σωματότυπο του οδηγού, έχοντας εξαιρετική ορατότητα προς όλα τα όργανα και τα χειριστήρια.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Πληθωρική είναι η γκάμα σε συστήματα υποβοήθησης. Ξεχωρίζει το Front Assist και Lane Assist, το Side Assist αλλά και το Park Assist, που παρέχει τη δυνατότητα να παρκάρει προς τα εμπρός σε κάθετους χώρους στάθμευσης και να μετακινείται από παράλληλους χώρους στάθμευσης και το οποίο αποτελεί βασικό εξοπλισμό. Αν και οι κινητήρες πετρελαίου είναι υπό …καθαίρεση από τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, η VW συνεχίζει να ποντάρει στους ντίζελ κινητήρες, ενώ, τρεις είναι οι επιλογές σε κινητήρες βενζίνης. Και τα παραπάνω μοτέρ μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτια 6 σχέσεων ,χειροκίνητο καιδιπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων. Η βασική έκδοση είναι TSI 1,0 λίτρου με μέγιστη ισχύ 110 ίππους και η πιο «ισχυρή» η 1.5  TSI με 150 ίππους και 2 λίτρων με 190 ίππους.