Ξεκινώντας από το νέο πρωταθλητή ο Μαξ Φερστάπεν, όπως δηλώνει η ομάδα του η Red Bull, θα έχει ακόμη πιο ταχύτερο μονοθέσιο από πέρσι. Ο Ολλανδός είναι έτοιμος να μπει για τις πρώτες δοκιμές με το νέο μονοθέσιο του, που όπως αναφέρουν και τα πρώτα αποτελέσματα των προσομοιώσεων που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στο εσωτερικό των ομάδων συντείνουν ότι, ο 24χρονος πρωταθλητής θα δει ακόμη πιο μεγάλες διαφορές προς όφελος της ταχύτητας. Ο Λιούις Χάμιλτον θα πρέπει να βρίσκεται σε λιγότερο από ένα μήνα, στην πίστα της Βαρκελώνης, για τις πρώτες δοκιμές του εξελιγμένου του μονοθεσίου. Όμως, έως τότε, τις επόμενες ημέρες αναμένεται μια σημαντική συνάντηση του Χάμιλτον με τον διευθυντή της ομάδας Τότο Βολφ, με απώτερο στόχο να κλείσουν , πρωτίστως στα στόματα που συνεχίζουν να αναφέρουν, ότι, ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής επιθυμεί να σταματήσει να τρέχει στην Formula1.

H Ferrari από πέρσι διατίνεται ότι, το δικό της μονοθέσιο θα είναι πιο ισχυρό από κάθε άλλη φορά, και αυτό θα της δώσει τις απαραίτητες «βιταμίνες» που θα οδηγήσουν τα κόκκινα άλογα σε τροχιά επιτυχιών. Μάλιστα, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε ήδη ότι, το νέο της μονοθέσιο θα το παρουσιάσει στις 17 Φεβρουαρίου.  Φέτος, η Ferrari συμπληρώνει 75 χρόνια από την ίδρυσή της, οπότε δεν είναι απίθανο ο συγκεκριμένος αριθμός να κοσμεί ένα μεγάλο τμήμα του νέου μονοθεσίου. Επίσης, σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο, η Ferrari για να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, έχει αποσπάσει από τις δύο κορυφαίες ομάδες, την Red Bull και την Mercedes μηχανικούς, οι οποίοι πλέον εργάζονται για την ιταλική ομάδα.  Την ίδια περίοδο αναμένεται να παρουσιάσουν τα μονοθέσια τους και οι άλλες ομάδες, που ευελπιστούν, οι νέοι κανονισμοί και οι νέες προδιαγραφές να τις κάνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές μέσα στην πίστα. Σε τροχιά αλλαγών είναι και η Renault η οποία συνεχίζει να ποντάρει στον Φερνάντο Αλόνσο, που πλέον, μετά την αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν, είναι ο γηραιότερος πιλότος στην Formula1.

Σε ηλικία 41 ετών ο ισπανός οδηγός δηλώνει έτοιμος να αμφισβητήσει οποιονδήποτε, ότι, τα χρονάκια του αποτελούν τροχοπέδη στις επιδόσεις του. «Η εμπειρία μου είναι το μεγάλο πλεονέκτημα, σε σχέση με τους νέους οδηγούς που βλέπουν μερικές καταστάσεις στις πίστες για πρώτη φορά. Και για αυτό το λόγο και η ηλικία μου μόνο μειονέκτημα δεν μπορεί να θεωρείται.» ανέφερε ο δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής.