Ήρθε στην Ελλάδα μαζί με τον φίλο της για να κάνουν διακοπές και έζησε μία απίστευτη περιπέτεια στη Χαλκιδική.

Μία νεαρή γυναίκα κατήγγειλε στην ΕΡΤ3 ότι ξενοδόχος στην Κασσάνδρα λειτούργησε αυτοβούλως και μετέφερε την ίδια και τον σύντροφό της που διαγνώστηκε θετικός στον κοροναϊό στο Κέντρο Υγείας Κασσανδρείας, με καρότσα αγροτικού οχήματος. Όπως τόνισε η ίδια, ενώ η Πολιτική Προστασία τους ενημέρωσε πως πρέπει να παραμείνουν στο ξενοδοχείο μέχρι να τους παραλάβει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ο ξενοδόχος επέμενε να τους μεταφέρει ο ίδιος, και μάλιστα με τον τρόπο που το έκανε.

Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν λειτούργησαν άμεσα και αποτελεσματικά.

Τι ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων

Ταχύτερη διαχείριση των κρουσμάτων κορονaϊού, ζητά από την πλευρά της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, τονίζοντας ότι έχει στείλει επιστολές τόσο στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας όσο και στην Πολιτική Προστασία, ώστε να υπάρξει ένας αριθμός τηλεφώνου που θα απαντά όλες τις ώρες του 24ώρου.

«Η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μία απλή υπόθεση» αναφέρει χαρακτηριστικά σε σχετική της ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι:

«Ο αριθμός των πελατών των ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον Covid-19 είναι εξαιρετικά μικρός και αυτό οφείλεται στην πιστή εφαρμογή των ιδιαίτερα αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων.

» Δυστυχώς όμως η διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων αυτών περιπτώσεων είναι εξόχως δυσχερής και μάλιστα ανεξάρτητα αν το ξενοδοχείο διαθέτει βάσει νόμου (δυναμικότητας άνω των 50 δωματίων) γιατρό Covid ή όχι.

» Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναγκαίες για την ορθή διαχείριση του κάθε περιστατικού, οδηγίες των αρμοδίων στελεχών της ΓΓΠΠ και του ΕΟΔΥ είναι ασαφείς, ενώ ούτε η επικοινωνία είναι όσο άμεση και εύκολη θα έπρεπε – ειδικά τα Σαββατοκύριακα.

» Σημειώνεται πως η μεταφορά ενός πελάτη που διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μία απλή υπόθεση. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί η καταχώρηση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή – παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα.

» Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και την απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο στα παραπάνω δημοσιεύματα περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης – ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής.

» Για τους λόγους αυτούς, η ΠΟΞ έχει ζητήσει τη δημιουργία ειδικού τηλεφωνικού αριθμού που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, ώστε η διαχείριση κρουσμάτων να γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

» Έχει σταλεί σχετική επιστολή μας (28 Ιουλίου 2021) προς τους κ.κ. Υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια και ΓΓ Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειο Παπαγεωργίου, με κοινοποίηση στον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη».