Η ηλεκτροκίνηση έχει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο για την Audi, με το πιο αισιόδοξο πλάνο που μεταξύ άλλων αναφέρει, ότι, έως το 2025 θα παρουσιάσει για τελευταία φορά μοντέλο με θερμικό κινητήρα, ενώ, την ίδια χρονιά η γκάμα της θα έχει 20 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και 30 εξηλεκτρισμένα ( δηλαδή Plug – in υβριδικά) .

Tο αμιγώς ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron αποτελεί ένα εξ αυτών των μοντέλων, θέτοντας την φίρμα στην καρδιά της ηλεκτροκίνησης. Η πρώτη οδηγική εμπειρία στην Ελλάδα αποτελεί ένα ακόμη λιθαράκι στο παζλ των νεοσύστατων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, που θέτουν νέα στοιχεία, πίσω από το τιμόνι, για τον οδηγό. Όπως, ότι πλέον, παρακολουθεί την αυτονομία του οχήματος, ανά τακτά διαστήματα, και διαπιστώνεις ότι, πλέον, προσφέρει πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα, μιας και οι εξελιγμένες μπαταρίες αλλά και οι τεχνολογικές καινοτομίες συμβάλλουν στην χιλιομετρική «ελευθερία» αυτών των οχημάτων.

Μεσαίο, κόμπακτ SUV

Το νέο Q4 e-tron και το Q4 e-tron Sportback τοποθετούνται στην κατηγορία των κόμπατκ SUV, είναι τα πρώτα μοντέλα της Audi που πατάνε στην MEB πλατφόρμα του Group VW.

Εκτός από την εντυπωσιακή εμφάνιση, το Q4 e-tron με την κορυφαία αεροδυναμική, τον συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,28 (ή 0,26 στο Sportback) και με μήκος 4,59 μέτρα έχει όλα τα προνόμια για να μπει στη λίστα των μοντέλων ενός οικογενειάρχη, που πλέον, θέλει να αλλάξει το οδηγικό του DNA, με ένα τετράτροχο «επίτευγμα», που εκπέμπει μηδέν ρύπους, κινείται αθόρυβα και συρρικνώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογικής καινοτομίας. Μόνο του μέλημμα η φόρτιση του οχήματος με ρεύμα, τα σημεία φόρτισης, που τον εξυπηρετούν και οι τιμές της κιλοβατώρας. Σε χώρους το Q4 e-tron είναι ένα ευρύχωρο SUV, για πέντε επιβάτες, με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 520 λίτρα.

Επίπλέον υπάρχουν άλλα 25 επιπλέον λίτρα αποθήκευσης που προσφέρουν μία σειρά από πρακτικές θήκες. Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής των υλικών επεκτείνεται με την τεχνολογική καινοτομία, και το σύστημα πολυμέσων, που προβάλει μέσω μιας οθόνης 10,1 ιντσών όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες.

H αυτονομία του γερμανικού SUV εξαρτάται από δύο διαφορετικές σε χωρητικότητα μπαταρίες,  55 kWh και 82 kWh,  ενώ, υπάρχουν και τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Ειδικότερα, υπάρχει η έκδοση των 170 και 204 ίππων με κίνηση στους πίσω τροχούς, και η τετρακίνητη με 299 ίππους. Η οδηγική μας εμπειρία πραγματοποιήθηκε με την έκδοση των 204 ίππων με την αυτονομία του να αγγίζει τα 520 χλμ.

Ξεχωρίζει η εντελώς αθόρυβη λειτουργία του, η πολύ καλή απόκριση του γκαζιού, αλλά και ο μικρός κύκλος στροφής του τιμονιού των 10,2 μέτρων. Σημειώνουμε, ότι, σε κάθε ηλεκτρικό ο οδηγός εναρμονίζεται με την οικολογική οδήγηση, δεν κυνηγάς νούμερα επιδόσεων, αλλά, συμπλέεις με την πιο αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας.

Η τιμή του ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή με τη βασική έκδοση να ξεκινάει από τα 39.469 ευρώ κάνοντας χρήση της επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από