Την πεποίθηση πως το  περιστατικό νοσηλεύτριας που εμφανίζει συμπτώματα του νευρολογικού συνδρόμου Guillain-Barre και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Κέρκυρας δεν σχετίζεται με τον εμβολιασμό της κατά του κοροναϊού εξέφρασε ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ και Πρύτανης, Θάνος Δημόπουλος.

Όπως εξήγησε μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6, κατά τη διάρκεια του εμβολιασμού θα συμβούν περιστατικά τα οποία όμως, υπογράμμισε, ότι δεν συνδέονται με παρενέργειες του εμβολίου. Υπενθύμισε, δε, ότι στο εξωτερικό κατέληξαν υπερήλικες και παρότι στην αρχή θεωρήθηκε ότι συνδέεται το εμβόλιο αποδείχθηκε ότι τελικά δεν είχε καμία σχέση.

Για την πορεία της πανδημίας στη χώρα, ο κ. Δημόπουλος, σημείωσε ότι πρέπει να επιταχυνθεί ο εμβολιασμός στον πληθυσμό. Επιπλέον, να τηρούνται τα μέτρα ώστε, να περιοριστεί η διασπορά αλλά και οι μεταλλάξεις. Τόνισε, ότι καλύπτουν τα εμβόλια τις μεταλλάξεις που έχουν προκύψει, μέχρι στιγμής. Ενώ, εξέφρασε ότι το καλοκαίρι θα επανέλθει μια σχετική ομαλότητα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από