Η Μπριζίτ Μπαρντό έκανε βόλτα στη θάλασσα του Σαν Τροπέ στα 60s με ένα Florida, ενώ ο βασιλιάς Χουσεΐν της Ιορδανίας προτιμούσε ένα Super Aquarama.

Η Ανίτα Εκμπεργκ είχε αγοράσει ένα Tritone με καθίσματα από ταπετσαρία με μοτίβα animal print, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και ο Ρίτσαρντ Μπάρτον απέκτησαν ένα Junior, ιδανικό για θαλάσσια σπορ, και ο Σάχης της Περσίας ερωτεύτηκε το Riva 2000.

Η Σοφία Λόρεν, ο Ζαν Πολ Μπελμοντό, ο Κερκ Ντάγκλας και ο Σον Κόνερι, η βασιλική οικογένεια του Μονακό, η «δυναστεία» των Ανιέλι και των Νιάρχων, όλοι συνδέθηκαν με αυτό το έμβλημα αίγλης που αδιαφορούσε για τις εφήμερες τάσεις της μόδας και σεβόταν την παράδοση, παρ’ όλο που έδινε έμφαση στους νεωτερισμούς και στην εξέλιξη της τεχνολογίας.

Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» ο Γιώργος Νάστος ανατρέχει στην ιστορία της οικογένειας Ρίβα και στις στιγμές που καθόρισαν την πορεία του υπεραιωνόβιου brand, το οποίο ανήκει σήμερα στον επιχειρηματικό κολοσσό The Ferretti Group.

Διαβάστε περισσότερα στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»