Για μια διάσημη πρωταγωνίστρια της όπερας η παράσταση δεν τελειώνει όταν σβήσουν τα φώτα.

Από την εποχή που οι θαυμαστές της τη σήκωναν στα χέρια μαζί με την άμαξά της και τη μετέφεραν στο ξενοδοχείο της (όπως έκαναν με τις μυθικές υψιφώνους Ντέιμ Νέλι Μελμπά και Λουίζα Τετρατσίνι), έως σήμερα που τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί και μπορεί να τη δεις να αποχωρεί από το θέατρο πεζή ή να αναζητεί ταξί, πάντα καλείται να παίζει και έναν εκτός σκηνής ρόλο: αυτόν της απαστράπτουσας ντίβας, που προφυλάσσει τον λαιμό της με ένα μαντίλι του Hermès και που σκορπάει στο πέρασμά της κύματα ακριβού αρώματος, σύμβολο κομψότητας και φινέτσας!

Μια παράσταση είναι και αυτή, που την ξεκίνησαν οι πρώτες καπριτσιόζες ντίβες οι οποίες είχαν όλον τον κόσμο στα πόδια τους, τη συνέχισαν είδωλα σαν τη Μαρία Κάλλας (που τόσο φρόντισε την εξωτερική εικόνα της έως τη στιγμή που τα φωνητικά και συναισθηματικά προβλήματα τη λύγισαν), και τώρα καλούνται να την ερμηνεύσουν όσο καλύτερα μπορούν οι πριμαντόνες της νέας γενιάς. Δεν το κάνουν όλες.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» ο Κοσμάς Βίδος επιλέγει και αναλύει επτά αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις πριμαντόνας του 21ου αιώνα που συνδυάζουν σε απόλυτη ισορροπία το χάρισμα με τη χάρη: την πληθωρική Αννα Νετρέμπκο, τη φινετσάτη Σόνια Γιόντσεβα, την «baby diva» Αΐντα Γκαριφούλινα, την «αποκάλυψη» Πρίτι Γιεντέ, το fashion icon Κάρμεν Τζανατάζιο, την «καλλονή» Ολγα Περετιάτκο και την κομψότατη Χριστίνα Πουλίτση.

Διαβάστε περισσότερα στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί με «Το Βήμα της Κυριακής»