Υπήρξε η μούσα στην αντεργκράουντ σκηνή της Νέας Υόρκης της δεκαετίας του 1990. Εγινε διάσημη με το να δείχνει ψυχρή και αδιάφορη ακόμη κι αν γύρω της οι συνομήλικοί της εκστασιάζονταν με τους γκραντζ παραμορφωτικούς ήχους των Sonic Youth στο βίντεο των οποίων η ίδια εμφανιζόταν. Και τώρα που έγινε σαράντα ετών σκέφτηκε ότι θα ήθελε να κοιτάξει προς τα πίσω στον χρόνο και να συγκεντρώσει τις καλύτερες, κατά την άποψή της, στιγμές σε ένα βιβλίο

Ανθρωπος των αμερικανικών προαστίων μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Κλόε Σέβινι προσγειώθηκε τότε στην Πλατεία Ουάσιγκτον της Νέας Υόρκης. Για να την ανακαλύψει ο σκηνοθέτης Λάρι Κλαρκ και να την κινηματογραφήσει στην τολμηρή ταινία του «Kids», όπου τριγυρνούσε άσκοπα σε ρέιβ πάρτι και σε πάρκα των σκέιτερ. Ηταν η αύρα της νεαρής ηθοποιού τόσο ξεχωριστή ή μήπως τόσο ατσάλινη η πρόθεσή της να ξεπεράσει την άσημη καταγωγή της από το Κονέτικατ και να ανέβει την κοινωνική σκάλα της Νέας Υόρκης διαλέγοντας το μονοπάτι της φιλίας με καλλιτέχνες, μουσικούς και ανερχόμενους σχεδιαστές της μόδας;

Πάντως το ένστικτό της να συμμετάσχει το 1992 στο σόου του νέου τότε σχεδιαστή Μαρκ Τζέικομπς ήταν αλάνθαστο. Το αδιάφορο, αποσυνδεδεμένο από τον περίγυρο ύφος τής 17χρονης Κλόε ταίριαζε με την εποχή την οποία ο Τζέικομπς πέτυχε να αποδώσει στην γκραντζ νεανική συλλογή του για τον οίκο Perry Ellis. Το γύρισμα της εποχής καταγράφηκε στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Sugar Kane» των Sonic Youth. Και η Κλόε Σέβινι συνέχισε να είναι η αντιστάρ στις σελίδες των εντύπων νεανικής κουλτούρας μέσα από τις φωτογραφίσεις μόδας που αποκαθήλωναν το γκλάμορ στυλ που είχε προηγηθεί.

ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ. Η νεοεισερχόμενη ηθοποιός – μοντέλο – μούσα είχε αναλάβει στις σελίδες των περιοδικών «i-D», «Interview», «The Face», «Sassy», «Details», «Purple», «Self Service» να δείξει τη σημασία του στυλ που κυκλοφορεί ελεύθερο στους δρόμους. Ενα στυλ που τότε ξένιζε με την παράταιρη αυθάδειά του στους χρωματικούς τόνους και την ανυπακοή του στους ορισμούς κλασικής κομψότητας. Την εποχή της δυναστείας των τοπ μόντελ και της διαδεδομένης σεξουαλικότητας σύμφωνα με τις αναλογίες της Πάμελα Αντερσον, διάσημης από τις εμφανίσεις της στην τηλεοπτική σειρά «Baywatch», η Κλόε Σέβινι είχε την έμπνευση να ντύνεται διαφορετικά. Και να επιχειρεί τον αδιανόητο τότε συνδυασμό σακάκι σμόκιν με τιγρέ τιρμπάν, δερμάτινο σορτς και δικτυωτό μαύρο καλσόν.

Τον Νοέμβριο του 1994 ο αμερικανός συγγραφέας – χρονικογράφος της Νέας Υόρκης Τζέι ΜακΙνερνι γράφει για εκείνη ένα πολυσέλιδο κείμενο στο πρώτο τεύχος αφιερωμένο στη μόδα του περιοδικού «The New Yorker». Ενθουσιασμένος από την εμφάνισή της και από το κριτικό πνεύμα με το οποίο του ανέλυσε τη βαθμολογία της για το σύστημα της μόδας –«ο Αρμάνι απευθύνεται σε γηραιές κυρίες, ο Λάγκερφελντ κατέστρεψε με τις μίνι τουίντ φούστες τον οίκο Chanel» -, ο ΜακΙνερνι περιγράφει τη συνάντησή τους σε ένα καφέ. Και αναδεικνύει την κοπέλα από το Ντάριεν του Κονέκτικατ στο πιο κουλ κορίτσι της πόλης.

ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ. Παράλληλα με τις στυλιστικές της προτάσεις, ακολούθησαν οι ερμηνείες της στις ταινίες «Boys don’t cry» και «Αμερικανική ψύχωση» (βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Μπρετ Ιστον Ελις). Εμπλούτισε το βιογραφικό της και με άλλες ταινίες, με εμφανίσεις σε νέες τηλεοπτικές σειρές όπως το «Bloodline» και στον επόμενο κύκλο του «American Horror Story». Και για να μη χάνει τον ρυθμό της στο να προκαλεί, η Κλόε Σέβινι συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από τις αντιφάσεις των επιλογών της. Ως μοντέλο του νέου περιοδικού τέχνης και μόδας «Marfa Journal» ποζάρισε με ένα μαύρο παλτό και έναν αστακό στο εφηβαίο της. «Το κουλ ύφος έχει γύρω του ένα μυστήριο. Είναι αυτό το κάτι που πρέπει να κρατάς για τον εαυτό σου και να μην το αντιλαμβάνονται οι άλλοι» εκμυστηρεύεται η σημερινή γυναίκα Κλόε για το παρελθόν του «it» κοριτσιού Σέβινι διεκδικώντας τη δόξα του.

Λεπτομέρειες Chloe Sevigny for OC Α/Κ 2015

Ως σύμβουλος μόδας του νεοϋορκέζικου καταστήματος Opening Ceremony υπογράφει τη δική της συλλογή ρούχων με ένα σπορ, καθαρό και σοφιστικέ ύφος