Αναδρομή. Μια λέξη-κλειδί για τη μόδα του Λονδίνου. Με πολλές αναφορές στην ιστορία της τέχνης. Ενα βήμα μετά την αγάπη για τις χειροποίητες τεχνικές, η πόλη της εκκεντρικής δημιουργικής έκφρασης έδειξε ότι είχε ανάγκη να εμβαθύνει και να προχωρήσει πέρα από την αστραφτερή επιφάνεια του γκλάμορ. Γι’ αυτό και οι σχεδιαστές ανέτρεξαν στο παρελθόν αναζητώντας την έμπνευση ανάμεσα σε λογοτεχνικές συντροφιές, αναπαραστάσεις ζωγραφικής και ιστορικής παράδοσης.
Ακόμη και ο Τομ Φορντ, υποστηρικτής τα τελευταία χρόνια της φαντασμαγορίας και της πολυτέλειας, έκανε αφαιρετικές κινήσεις και διατήρησε λιτές τις γραμμές του, παρουσιάζοντας τη βασική ιδέα του ως εξής: στενή φούστα, μπλούζα με τετράγωνη στους ώμους λαιμόκοψη και μπότες καουμπόη από μαύρο βελούδο. Η σύνδεσή του με την υψηλού εισοδήματος πελατεία του παραμένει και για αυτό επιμένει στην επιλογή των υλικών του: μαλακά σουέτ δέρματα, γούνες μινκ και κασμιρένια υφάσματα.
Στον οίκο Burberry ο σχεδιαστής Κρίστοφερ Μπέιλι φάνηκε εξαντλημένος από τη γοητεία των τεχνολογικών υλικών με τα οποία ασχολήθηκε τις περασμένες χειμερινές σεζόν. Και δήλωσε θαυμαστής της ομάδας Μπλούμσμπερι και των μελών της Βιρτζίνια Γουλφ, Ντάνκαν Γκραντ, Ε. Μ. Φόρστερ, Βανέσα Μπελ. Από την αριστοκρατία της διανόησης των αρχών του 20ού αιώνα ο σχεδιαστής της συλλογής Burberry Prorsum κράτησε την πεποίθηση της ομάδας για απόλαυση των προσωπικών σχέσεων. Και τη θεωρία τους για ανάμειξη των καλών και εφαρμοσμένων τεχνών την πέρασε σε μια συλλογή με πολλές χειροποίητες επεξεργασίες, όπως ζωγραφισμένα ρούχα και αξεσουάρ.