Δεν είναι όμως μόνο οι τιμές στα ράφια των σουπερμάρκετ που έχουν να αντιμετωπίσουν οι έλληνες καταναλωτές βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη τους σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους. Ακριβότερα, τελικά, κοστίζουν στη χώρα μας και μία σειρά άλλων προϊόντων και υπηρεσιών, από τη διασκέδαση μέχρι την αγορά ειδών ένδυσης και υπηρεσιών περιποίησης, και αυτό εξαιτίας της πραγματικής ακρίβειας που προκύπτει από τη σχέση μισθών και τιμών. Σύμφωνα με τα συγκριτικά στοιχεία της Eurostat, δύο εισιτήρια κινηματογράφου στην Ελλάδα κοστίζουν 15,58 ευρώ, στην Ολλανδία 18,16 ευρώ, στην Πορτογαλία 12,42 ευρώ, στο Λουξεμβούργο 16 ευρώ και στο Βέλγιο 16,64 ευρώ. Αντίστοιχα για δύο σερβιριζόμενους καφέδες το κόστος στην Ελλάδα είναι 5,78 ευρώ, στην Ολλανδία 4,34 ευρώ, στο Λουξεμβούργο 4,32 ευρώ, στην Πορτογαλία 1,24 ευρώ και στο Βέλγιο 1,98 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι στην Ελλάδα ένα ζευγάρι με έναν εργαζόμενο που πληρώνεται με τον βασικό (κατώτατο) μισθό αν θέλει να πιει καφέ και να πάει σινεμά θα πρέπει να πληρώσει 21,36 ευρώ και να δαπανήσει το 3,64% του μηναίου εισοδήματος. Στην Ολλανδία ανάλογο ζευγάρι θα πληρώσει 22,5 ευρώ, δηλαδή 1,52% των μηνιαίων αποδοχών του. Στην Πορτογαλία 13,69 ευρώ (2,82%), στο Λουξεμβούργο 20,32 ευρώ (1,08%) και στο Βέλγιο 20,6 ευρώ, δηλαδή 1,37% των εισοδημάτων του.

Μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματός τους θέλουν οι Ελληνες και για να αγοράσουν ένα τζιν παντελόνι. Και σε αυτή την περίπτωση, ανάμεσα σε αυτές τις χώρες της ευρωζώνης, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στην ακρίβεια αφού ο Ελληνας πρέπει να πληρώσει 64,39 ευρώ, δηλαδή 10,9% του μηναίου εισοδήματός του (εργαζόμενος με κατώτατο μισθό). Ο Ολλανδός για να αγοράσει ανάλογο παντελόνι πληρώνει 71,95 ευρώ, δηλαδή 4,86% του εισοδήματός του, ο Πορτογάλος 35,27 ευρώ, 7,27% του μηναίου εισοδήματός του και ο Βέλγος 57,03 ευρώ, 3,8% του μισθού του.