Η πρώτη εικόνα από το Gran Turismo 6 φέρνει μια νοσταλγία αλλά και προετοιμάζει τον παίκτη για μια μεγαλειώδη συνέχεια. Η εισαγωγή περιλαμβάνει πλάνα από το Ayrton Senna Institute, «παντρεύοντας» με το καλημέρα το παιχνίδι με έναν πραγματικό θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το ζήτημα όμως –και με δεδομένη την κληρονομιά που κουβαλάει ο τίτλος –είναι τι γίνεται στην πίστα. Ξεκινώντας με το βασικό μενού του παιχνιδιού, η πρώτη εντύπωση είναι καλή, μια και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη πλοήγηση ακόμη και ενός μη εξοικειωμένου χρήστη.

Αν κάποιος λοιπόν θέλει να πάρει τα πράγματα από την αρχή, η ιδανική επιλογή είναι το Career Mode. Σε αυτόν τον τρόπο παιχνιδιού, το Gran Turismo 6 έχει προεπιλέξει το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει, άρα δεν μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 1.200 και πλέον τετράτροχα.

Η πρώτη επαφή με τον δρόμο γίνεται μέσω ενός Honda Fit RS και όσο ο παίκτης προχωρά τις πίστες τόσα περισσότερα in-game credits παίρνει, τα οποία με τη σειρά τους ανταλλάσσονται για νέα αυτοκίνητα και διάφορα άλλα «καλούδια».

Για τους πιο ανυπόμονους ή για εκείνους που δεν θα σπαταλήσουν τον χρόνο που απαιτείται για να αποκτήσουν πρόσβαση στα ισχυρότερα και κατά κανόνα ακριβότερα αυτοκίνητα του GT6, υπάρχουν δύο επιλογές.

Η πρώτη είναι να κατευθυνθούν στο Arcade Mode (αντί του Career Mode), επιλέγοντας το αγαπημένο τους circuit και εκείνο το αυτοκίνητο με το οποίο θα δοκιμάσουν την τύχη τους σε αυτό.

H δεύτερη επιλογή είναι αντί για χρόνο να θυσιάσουν… χρήμα και μάλιστα πραγματικό, καθώς καταβάλλοντας μερικά ευρώ αποκτούν πρόσβαση σε… εκατομμύρια in-game credits.

Περνώντας στο «ζουμί» του παιχνιδιού, το οποίο δεν είναι άλλο από τους αγώνες, η βελτίωση των γραφικών στοιχείων είναι αισθητή δεδομένου και του μεγάλου χρονικού διαστήματος που έχει περάσει από το λανσάρισμα του προκατόχου του. Η πραγματικά μεγάλη διαφορά –και η εντυπωσιακή βελτίωση –όμως έχει να κάνει με τον χειρισμό και τον ρεαλισμό.

Εχοντας ενσωματώσει στο DNA του παιχνιδιού έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών από τη Yokohama Rubber (ελαστικά) και την KW Automotive (αναρτήσεις), οι άνθρωποι της Polyphony Digital κατάφεραν να πλησιάσουν, περισσότερο από ποτέ, την πραγματικότητα.

Αυτό για τους κατόχους τιμονιέρας αλλά και τους γνώστες της αγωνιστικής οδήγησης σημαίνει πλήρη έλεγχο του οχήματος αλλά και δυνατότητα να «παίξει» κανείς με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, κάνοντας πραγματικά «μαγικά» στην πίστα.

Πέρα από το single player κομμάτι, όπου –όπως και να το κάνουμε –οι υπόλοιποι αντίπαλοι είναι σε μεγάλο βαθμό προβλέψιμοι, το Gran Turismo 6 είναι εξόχως απολαυστικό στην online εκδοχή του, όπου οι εργατοώρες προπόνησης στην τιμονιέρα ανταμείβονται με την καρό σημαία.

Με λίγα λόγια, η αναμονή άξιζε και το Gran Turismo 6 μπορεί να διεκδικήσει πλέον με αξιώσεις τον τίτλο του ρεαλιστικότερου αγωνιστικού εξομοιωτή για την παιχνιδομηχανή της Sony.