Αθήνα, 30 Ιανουαρίου 2012. Αξία – Καινοτομία – Προσαρμογή’ είναι το θέμα του 8ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ) στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στις 1, 2, 3 Φεβρουαρίου 2012 με συμμετοχή καταξιωμένων εκπροσώπων από τη φαρμακευτική βιομηχανία και το φαρμακευτικό marketing, την Πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τη διεθνή αγορά.

Ανάμεσα στους πολλούς και διακεκριμένους ομιλητές είναι ο κ. Γεώργιος Χρούσος Καθηγητής, Διευθυντής 1ης Παιδιατρικής Κλινικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος θα κάνει την εναρκτήρια ομιλία του Συνεδρίου, Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου, με θέμα: ‘Η διαχρονική αξία του φαρμάκου για τον ασθενή και την κοινωνία’, τονίζοντας ότι: «Τα φάρμακα έχουν τεράστια διαχρονική αξία για τον άνθρωπο και την κοινωνία και η ορθολογιστική τους χρήση, βασισμένη σε ενδείξεις, ξεκίνησε με τον Ιπποκράτη και φτάνει μέχρι τις ημέρες μας. Η σχέση εμπιστοσύνης ασθενούς – ιατρού ή άλλων λειτουργών υγείας παραμένει ένας από τους πιο ισχυρούς παράγοντες στην ανταπόκριση του ασθενούς στην θεραπεία, που περιλαμβάνει όχι μόνο ένα καλύτερο θεραπευτικό αποτέλεσμα αλλά και λιγότερες παρενέργειες.»

Στη συνέχεια της πρώτης ημέρας, ο συγγραφέας κ. Νίκος Δήμου προεδρεύει στο Στρογγυλό Τραπέζι: ‘Συγκλίσεις και αποκλίσεις στο σύγχρονο φαρμακευτικό περιβάλλον’, ο οποίος θα αναλάβει και τα συμπεράσματα του Τραπεζιού. Ομιλητές στο στρογγυλό τραπέζι η κα Αθανασία Καρούνου, Πρόεδρος Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ, ο κ. Κυριάκος Σουλιώτης, Αντιπρόεδρος Ε.Ο.Π.Υ.Υ., Λέκτορας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ο κ. Παναγιώτης Γαργαλιάνος, Διευθυντής Α’ Παθολογικού Τμήματος και Μονάδας Λοιμώξεων Γ.Ν.Α. ‘Γ. Γεννηματάς’, ο κ. Δημήτρης Καραγεωργίου, Γενικός Γραμματέας Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου, κ. Θεόδωρος Τρύφων, Αντιπρόεδρος ELPEN, κ. Πασχάλης Αποστολίδης, Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος ABBOTT Ελλάς.

Από το εξωτερικό ομιλητές θα είναι ο κ. Graham Lewis, Vice President Europe, Global Pharma Strategy IΜS HEALTH και ο κ. Tyrer Leigh, Global Digital Capability & Analytics Leader, MSD, ενώ άλλα σημαντικά θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου περιλαμβάνουν: ‘Νέες στρατηγικές επιλογές και αναγκαίες προσαρμογές του σύγχρονου φαρμακευτικού μάρκετινγκ’,‘Brand Team: Η ατμομηχανή για την αξία και την απόδοση του Brand’, ‘Ο ρόλος του Brand Manager ως ηγέτης του Brand Team’, Marketing Mix: καινοτομώντας μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας’.

Την τρίτη ημέρα του Συνεδρίου, Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing» για τη διετία 2009-2011, με κεντρικό εισηγητή τον Πρόεδρο της επταμελούς Κριτικής επιτροπής των Αριστείων κ. Γεώργιο Αυλωνίτη, Καθηγητή Marketing, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στόχος των Αριστείων είναι η αναγνώριση και η επιβράβευση επιτυχημένων και αποτελεσματικών ενεργειών επικοινωνίας/μάρκετινγκ αλλά και η ενθάρρυνση της ευρύτερης εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ και δημιουργικής άμιλλας.

Οι υποψηφιότητες διαγωνίζονται σε τρεις κατηγορίεςγια τις πιο επιτυχημένες εκστρατείες: 1 προϊόντος ευρείας συνταγογράφησης, 2. προϊόντος εξειδικευμένης αγοράς, 3. εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Οι συμμετοχές, που προκρίθηκαν από την Επιτροπή Κριτών, θα τεθούν στην κρίση του Συνεδριακού κοινού.