«Το νευρομάρκετινγκ έχει αλλάξει τελείως το πώς καταλαβαίνουμε τον εγκέφαλο» λέει η Τζέμα Κάλβερτ, πρώην νευρολόγος στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης που ίδρυσε την εταιρεία Neurosense. «Εχουμε κάνει τόσα βήματα προόδου που τώρα πλέον μπορούμε να προβλέψουμε πώς θα συμπεριφερθούν οι καναλωτές» διευκρινίζει η ίδια.

Η Neurosense παρακολουθεί τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο για να ανιχνεύσει τη δραστηριότητα στα διαφορετικά του τμήματα. Ενα από τα συμπεράσματα των ερευνών της είναι ότι οι καταναλωτές δέχονται ευκολότερα τις διαφημίσεις νωρίς το πρωί.

«Προσπαθούμε να βρούμε ποια στοιχεία των εικόνων στις διαφημίσεις έχουν αντίκτυπο στο τμήμα της ανταμοιβής του εγκεφάλου, ώστε να τα ενισχύσουμε» λέει η Κάλβερτ.