n Τα ΜΜΕ από τα οποία επιλέγουν να ενημερώνονται οι πολίτες σε όλο τον κόσμο ποικίλλουν. Η κυκλοφορία των εντύπων αυξάνεται στην Ασία αλλά περιορίζεται σε ώριμες αγορές στη Δύση.

n Ο αριθμός των τίτλων ενισχύθηκε παγκοσμίως.

n Τη μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζουν οι δωρεάν εφημερίδες, free-press.

Η κυκλοφορία τους μειώθηκε από τα 34 εκατ. το 2008 στα 24 εκατ. το 2010.

n Για τους διαφημιστές, οι εφημερίδες είναι πιο αποτελεσματικές και δυναμικές από άλλα ΜΜΕ.

n Οι εφημερίδες φτάνουν σε περισσότερους πολίτες από ό,τι το Ιντερνετ. Σε μια ημέρα οι εφημερίδες διαβάζονται από 20% περισσότερους αναγνώστες σε όλο τον κόσμο σε σχέση με εκείνους που ενημερώνονται από το Διαδίκτυο.

n Τα έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις δεν αντισταθμίζουν τα διαφημιστικά έσοδα που έχασαν τα έντυπα.

n Τα social media αλλάζουν αντιλήψεις και διαδικασίες για τη συλλογή και διασπορά του περιεχομένου τους. Ομως ακόμη αναζητείται το νέο μοντέλο προκειμένου οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί να αποκομίσουν έσοδα από τη χρήση τους.