Το Daihatsu Τerios ανανεώθηκε σε εμφάνιση, απέκτησε πιο πλούσιο εξοπλισμό και χάρη στους μηχανικούς της ιαπωνικής φίρμας υπόσχεται και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.


Εξωτερικά, το ανανεωμένο Τerios απέκτησε νέα αεροδυναμική γραμμή που ξεκινά από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τη νέα μάσκα, η οποία στις εκδόσεις SΧ ΡLUS έχει επιπλέον διακόσμηση χρωμίου, ενώ ελαφρώς φρεσκαρισμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Ακόμη, στις εκδόσεις SΧ Ρlus έχουν τοποθετηθεί ζάντες αλουμινίου 16΄΄ με νέο σχεδιασμό. Ακόμη, πολύ δυνατή είναι και η ανανέωση στο εσωτερικό του μοντέλου, όπου οι σχεδιαστές αποφάσισαν να επανασχεδιάσουν τον πίνακα οργάνων και να τον κάνουν πιο εύκολο σε ανάγνωση. Νέος είναι ο σχεδιασμός και στο τιμόνι. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα χρώματα στην κεντρική κονσόλα.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι η ήδη γνωστή από την προηγούμενη έκδοση. Τα πλαστικά και η ποιότητα των υλικών πείθουν για την ποιότητα τους και οι χώροι είναι άφθονοι για τέσσερις επιβάτες. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, τα 380 λίτρα θα ικανοποιήσουν μια τριμελή οικογένεια με τις αποσκευές της.

Στον τομέα του εξοπλισμού, εκτός από τα καθιερωμένα υπάρχει ενσωματωμένο CD Ρlayer και radio, ΜΡ3, υποδοχή εξωτερικής πηγής ήχου, χειριστήρια στο τιμόνι και αυτόματο κλιματισμό.

Το μοτέρ των 1,3 λίτρων αποδίδει 86 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (105 ίππους προσφέρει η έκδοση των 1,5 λτ), ενώ η ροπή του αγγίζει τα 120 Νm στις 3.200 σ.α.λ.

Σύμφωνα με τη Daihatsu, και στα δύο μοτέρ έχει μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Για το 1.300άρι μοτέρ η μέση κατανάλωση είναι στα 7,4 λίτρα/100 χλμ. (μειώθηκε κατά 0,5 λτ. /100 χλμ.), ενώ για το 1.500άρι είναι και αυτή στα 7,4 λτ./100 χλμ.

Αντίστοιχα, μειωμένες είναι και οι εκπομπές ρύπων.

Στον τομέα της τετρακίνησης, το Τerios προσφέρει το γνώριμο κόνσπετ με τα τρία διαφορετικά διαφορικά, όπου η κίνηση μεταδίδεται ισόποσα σε όλους τους τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού.

Σε εκτός δρόμου συνθήκες (χώμα, λάσπες κ.ά.) ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται τοποθετημένος στο τιμόνι. Σε επιδόσεις, η εικόνα είναι συμπαθητική για τα κιλά του αυτοκινήτου (1.170 κιλά). Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 145 χλμ./ώρα και τα 0-100 έρχονται σε 15΄΄ ( η έκδοση των 1,5 λτ. προσφέρει τελική 160 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 13΄΄).

Tεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Κυβισμός (κ.εκ.): 1.495 Ισχύς (ίπποι)/ σ.α.λ.: 105/ 6.000 Ροπή (Νm)/ σ.α.λ.: 140/ 4.400 Τελική ταχύτητα: 160 χλμ./ ώρα, Επιτάχυνση 0-100 (δλ.): 13, Κατανάλωση (λίτρα / 100 χλμ.): 7,4.

ΤΙΜΗ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Το Τerios 1.3 LSD κοστίζει από 18.165 ευρώ και το Τerios 1.5 LSD SΧ από 20.916 ευρώ. Η έκδοση 1.5 LSD SΧ περιλαμβάνει 4 αερόσακους, όλες τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, ράδιο-CD με ΜΡ3, προβολείς ομίχλης κ.ά.