Ο καθηγητής Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Αντώνης Καφάτος αναφέρει ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα περιέχονται κυρίως στα θαλασσινά, τα ψάρια, τα σαλιγκάρια και ορισμένα φυλλώδη πράσινα αυτοφυή φυτά, όπως η γλιστρίδα, τα λάπαθα, οι σκουρνοπόδοι κ.ά.

Τα καρύδια είναι επίσης πλούσια πηγή αυτών των πολύ ωφέλιμων οξέων.

Στα 100 γραμμάρια, ο κολιός περιέχει 5,3 γραμμάρια ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, το λυθρίνι 5,1, η κουτσομούρα 3,9, η τσιπούρα και η γόπα 2,1, ο μπακαλιάρος 2, το φαγκρί 1,4, το μπαρμπούνι 1,2, τα σαλιγκάρια 0,25, τα καρύδια 15,5, η γλιστρίδα 0,15, τα αυγά από κότες ελευθέρας βοσκής 0,06 και τα αυγά από κότες πτηνοτροφείου 0,03.

Οι ημερήσιες ανάγκες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι 1 έως 2 γραμμάρια (δηλαδή, καλύπτονται με μία μερίδα τσιπούρα 100 γραμμαρίων).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από