Μοιάζει σχεδόν με ιεροσυλία. Η συνήθης συμβουλή των ειδικών για την αντιμετώπιση των τραυματισμών κατά την άσκηση είναι η άμεση διακοπή της άσκησης και η αποφυγή προπόνησης έως ότου περάσει ο πόνος. Ωστόσο, ο δρ Τζαίημς Γουάινσταϊν διακεκριμένος ορθοπεδικός-χειρουργός στο Κολλέγιο Dartmouth και ορισμένοι κορυφαίοι Αμερικανοί ειδικοί στην αθλητιατρική πιστεύουν ότι η συμβουλή αυτή είναι παρωχημένη και ότι το σωστό είναι να συνεχίσει ο ασκούμενος την προπόνησηυπό ορισμένες προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα συνιστούν:
* Να ελέγξετε το σημείο του σώματος που πονάει. Είναι κόκκινο ή διογκωμένο; Μοιάζει διαφορετικό από το αντίστοιχο σημείο στην άλλη πλευρά του σώματος; Εάν όχι, η προπόνηση μπορεί να συνεχιστεί.

* Να τροποποιήσετε την προπόνηση με τέτοιον τρόπο ώστε να γυμνάζετε τους μύες γύρω από την πονεμένη περιοχή- λ.χ. να κάνετε ποδήλατο αντί να τρέχετε, εάν πονάτε στον αχίλλειο τένοντα. * Να βάζετε παγωμένα επιθέματα στην πονεμένη περιοχή, για περίπου 20 λεπτά μετά την άσκηση.

* Εάν ο πόνος είναι έντονος και σας δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινή σας ζωή, απευθυνθείτε αμέσως στον γιατρό. Ειδάλλως μπορείτε να περιμένετε λίγο- έως κι έναν μήνα.

* Εάν ο πόνος υποχωρεί κατά τη διάρκεια της άσκησης και δεν επιδεινώνεται όταν τελειώσετε, πιθανότατα είναι ασφαλές να συνεχίσετε να γυμνάζεστε. Σε κάθε περίπτωση, να γυμνάζεστε ήπια και να μη ζορίζετε το πονεμένο τμήμα του σώματός σας.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από