Πίσω από την κάμερα για τον «ποιμένα» της CΙΑ
Ο συνήθως ολιγόλογος ηθοποιός ήταν λαλίστατος. Και πώς αλλιώς, άλλωστε, όταν πρόκειται να μιλήσει και να επικοινωνήσει το νέο του σκηνοθετικό εγχείρημα. Ανέκαθεν, λοιπόν, ο Ντε Νίρο ήθελε να κάνει μια ταινία για τη CΙΑ και βεβαίως δεν συνυπολογίζονται οι ταινίες «Γαμπρός της συμφοράς» και «Πεθερικά της συμφοράς», στην οποία υποδυόταν έναν συνταξιοδοτημένο πράκτορα της Υ πηρεσίας.
Γ ια τον «Καλό ποιμένα» έχει σεναριογράφο τον βραβευμένο με Όσκαρ (για το «Φόρεστ Γκαμπ») Έρικ Ροθ, ο οποίος έγραψε μια ιστορία για έναν παντρεμένο πράκτορα της CΙΑ, ο οποίος αποφασισμένος να κάνει καριέρα παραμελεί τη γυναίκα του και τον γιο του, που τον έχουν ανάγκη. «Μου αρέσει να φωτίζω τις προσωπικές ζωές των ηρώων. Είναι ένα ενδιαφέρον εργαλείο και ήταν το ελκυστικό στοιχείο του σεναρίου». Εκείνος πάντως δεν θέλει να μιλάει για τα δικά του. «Μα, είναι προσωπικά», ατακάρει χαμογελώντας.
Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του τέθηκαν οι Ματ Ντέιμον και Αντζελίνα Ζολί, ενώ ο ίδιος ταξίδεψε σε Αφγανιστάν , Μόσχα και άλλα μέρη, και αφιέρωσε πολύ χρόνο σε συναντήσεις με τον επί 30 χρόνια πράκτορα της CΙΑ, Μιλτ Μπίαρντεν, για να μπει στο κλίμα.
Στο παρελθόν ο Ντε Νίρο έχει παίξει σε αρκετές ταινίες με έντονο το στοιχείο της βίας. Παραδόξως, στον «Καλό ποιμένα» φρόντισε να είναι στον ελάχιστο βαθμό, αν και ο θεατής μπορεί να δει περισσότερη βία στο DVD. Είναι ξεκάθαρος όμως: «Δεν με΄ ενδιαφέρει να κάνω αιματοβαμμένες σκηνές, αλλά οι σεκάνς με τους σκοτωμούς να είναι αληθοφανείς». Αντιμετωπίζει τη σκηνοθεσία με σοβαρότητα, κι ας έχει ένα μάτσο πρωταγωνιστικούς ρόλους στο ενεργητικό του, στοιχείο- θα έλεγε κανείς- που θα του έδινε μια άνεση, λόγω εμπειρίας. «Ανησυχώ μήπως και κάτι δεν πάει καλά». Αγαπάει τη δουλειά του και υποστηρίζει πως δεν το κάνει για τα λεφτά. «Προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Όταν κάτι αξίζει και αισθάνομαι ότι μπορώ να το κάνω, γιατί είναι και δημιουργικό, προχωρώ- ασχέτως οικονομικών».
Εύκολο χρήμα.
Πάνε την «Κόλαση» στο Βατικανό
Σύμφωνα με τον συνθέτη, η όπερα θα αποτελείται από διάφορα μουσικά είδη. Ο παράδεισος θα έχει μουσική υπόκρουση κλασικές μελωδίες, ενώ η κόλαση ροκ, πανκ και ρέιβ. Διακόσιοι μουσικοί και χορευτές θα πάρουν μέρος, ενώ θα χρησιμοποιηθούν έξι προβολείς και μία τεράστια σκηνή. Στο φόντο θα προβάλλονται εικόνες εμπνευσμένες από το έργο του Δάντη. Οι περισσότεροι στίχοι προέρχονται απευθείας από το ποίημα του Ιταλού συγγραφέα περιγράφοντας τη διαδρομή στα τρία επίπεδα της ζωής μετά θάνατον. Οι πρόβες θα ξεκινήσουν τις επόμενες εβδομάδες και οι διοργανωτές έχουν ζητήσει άδεια να ανεβάσουν την πρεμιέρα στο Βατικανό παρουσία του Πάπα. Στα σχέδιά τους είναι η παράσταση να περιοδεύσει σε όλη την Ευρώπη. Ο Φρισίνα έχει γράψει τραγούδια και μουσική για θρησκευτικά έργα και τηλεοπτικές ταινίες.
Ούτε στα όνειρά της
«Αν κάποιος μου έλεγε ότι θα συναντούσα έναν 25χρονο ανερχόμενο ηθοποιό που θα δεχόταν και τα τρία μου παιδιά σαν δώρο, θα του απαντούσα να συνεχίσει να ονειρεύεται. Εκπλαγήκαμε και οι δύο από το πώς ήρθαν τα πράγματα. Τότε μάλιστα ήταν η εποχή που ήταν περιζήτητος στον χώρο και θα περίμενε κανείς να έχει πολλές κατακτήσεις. Δεν αποκλείεται να κάνω κι άλλα παιδιά μαζί του.
Όταν έχεις ήδη τρία, με ένα ή δύο ακόμα δεν αλλάζουν και πολλά».
Και στην τηλεόραση το ζευγάρι δολοφόνων