Νέες ενδοκυβερνητικές αναταράξεις προκαλεί η υπόθεση της Ολυμπιακής, για

την οποία η κυβέρνηση – μέσα σε έναν χρόνο – έκανε στροφή 180 μοιρών!

Την ώρα που ο υφυπουργός Οικονομίας Πέτρος Δούκας επιμένει ότι υπάρχει

επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, ο υπουργός Μεταφορών

και Επικοινωνιών Μιχ. Λιάπης αναφέρει ότι «η υπόθεση της Ολυμπιακής είναι ένα

σύνθετο θέμα που γίνεται προσπάθεια να λυθεί στο πλαίσιο της λογικής της

ιδιωτικοποίησης»

ΟΙ περσινές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ήταν

ότι «υπό την παρούσα μορφή η Ολυμπιακή δεν μπορεί πια να λειτουργήσει. Τώρα ο

κ. Καραμανλής και τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη μιλούν για «χρονοβόρες

διαδικασίες ιδιωτικοποίησης της εταιρείας εν λειτουργία».

Η κυβέρνηση οδηγήθηκε σε αλλαγή πορείας λόγω του πολιτικού κόστους που θα

εισέπραττε κυρίως στην περιφέρεια από το ενδεχόμενο κλείσιμο των Ολυμπιακών

Αερογραμμών.

«Προσπαθήσαμε να την ιδιωτικοποιήσουμε, αλλά δεν τα καταφέραμε», ομολόγησε

χθες ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, αδειάζοντας

τον υφυπουργό Οικονομίας κ. Πέτρο Δούκα που επιμένει ότι υπάρχει

επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την εταιρεία! Μόλις χθες ο κ. Δούκας δήλωσε: «Το

ενδιαφέρον των επενδυτών υπάρχει. Έχουμε στείλει και τον κατάλογο των

επενδυτών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ποιο γκρουπ επενδυτών θα προκριθεί και με

ποιες διαδικασίες, είναι θέμα διαπραγμάτευσης με την Ε.Ε».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχ. Λιάπης αναφέρει

ότι «η υπόθεση της Ολυμπιακής είναι ένα σύνθετο θέμα, για το οποίο γίνεται

προσπάθεια να λυθεί στο πλαίσιο της λογικής της ιδιωτικοποίησης». Την ίδια

στιγμή, ο κ. Λιάπης διαβεβαιώνει ότι ο εθνικός αερομεταφορέας θα συνεχίσει να

πετάει, υπογραμμίζοντας ότι «αυτό αποτελεί μήνυμα προς την αγορά, αλλά και

τους εργαζόμενους της εταιρείας».

Η κυβέρνηση – όπως αναφέρουν στελέχη της – προσανατολίζεται στη διατήρηση των

Ολυμπιακών Αερογραμμών με τη σημερινή τους μορφή ώς τις προσεχείς βουλευτικές

εκλογές, καταφεύγοντας στη λύση του ισοσκελισμού των οφειλών της Ολυμπιακής

προς το Ελληνικό Δημόσιο με οφειλές του Δημοσίου προς την Ο.Α.

Ήδη, βρίσκονται σε εξέλιξη τέσσερις διαιτησίες, όπου η Ολυμπιακή Αεροπορία

διεκδικεί συνολικά περίπου 1 δισ. ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο. Μέσα από τις

διαιτησίες αυτές, ενδέχεται η Ολυμπιακή να καταφέρει όχι μόνο να συμψηφίσει το

ποσό των 540 εκατ. ευρώ που η Ε.Ε. θεωρεί παράνομη κρατική ενίσχυση, αλλά να

έχει και όφελος άνω των 200 εκατ. ευρώ.