Ερωτήματα σχετικά με τις υπηρεσίες που θα είναι σε θέση να της προσφέρει η

ασφάλισή της απευθύνει στο TEBE Πειραιά η κ. Μαργαρίτα Καλογεροπούλου, η οποία

σημειώνει σε ανοικτή επιστολή της:

«Είμαι κάτοικος Ανάφης. Εδώ και είκοσι χρόνια έχω ένα μικρό εστιατόριο σε μια

παραλία του νησιού περίπου 4 χιλιόμετρα μακριά από το χωριό.

Μέχρι τώρα ήμουν ασφαλισμένη στον ΟΓΑ διότι έχω και κάποιες μικρές αγροτικές

καλλιέργειες. Απαλλασσόμουν από την υποχρεωτική ασφάλιση στο TEBE.

Εφέτος, όταν ήρθα να πάρω το απαλλακτικό και παρά το γεγονός ότι κατέθεσα τα

ίδια δικαιολογητικά με πέρυσι, δεν μου το έδωσαν διότι τα εισοδήματά μου ήταν

μεγαλύτερα από το ποσό που ορίζει πλέον το TEBE ως όριο απαλλαγής.

Δεν έχω καμία αντίρρηση να ασφαλιστώ στον φορέα σας αλλά θα ήθελα να με

πληροφορήσετε εάν θα μου παρέχετε και τις υπηρεσίες για τις οποίες θα πληρώνω.

Θα έχω ιατροφαρμακευτική κάλυψη την οποία θα πληρώνω; Γιατί θα πρέπει να

πληρώνω το ίδιο ποσόν με τους υπόλοιπους ασφαλισμένους σας όταν δεν θα μου

παρέχετε τις ίδιες υπηρεσίες;

Θεωρείτε δίκαιο να με υποχρεώνετε να έρθω στον Πειραιά για να εγγραφώ στα

μητρώα σας τη στιγμή που η Ανάφη έχει δύο φορές την εβδομάδα πλοίο για

Πειραιά; Θα πρέπει να κλείσω το μαγαζί μου για τουλάχιστον τέσσερις ημέρες.

Είναι σωστό να εμπαίζομαι με αυτό τον τρόπο; Μήπως με θεωρείτε πολίτη δεύτερης

κατηγορίας επειδή κατοικώ στην Ανάφη;

Γνωρίζετε πιστεύω πολύ καλά το πρόβλημα με τα νησιά. Είμαι βέβαιη ότι και

άλλοι συνάδελφοι θα έχουν διαμαρτυρηθεί πότε θα μας αντιμετωπίσετε σαν πολίτες

με τα ίδια δικαιώματα με αυτούς που κατοικούν στις μεγαλουπόλεις.

Θα μπορούσατε να με πληροφορήσετε εάν υπάρχει τρόπος να εγγραφώ στο Ταμείο σας

χωρίς να υποστώ την ταλαιπωρία της μετακίνησης από την Ανάφη;».