ΗΘΟΠΟΙΟΣ – ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΣ

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ: Στη Θεσσαλονίκη.

ΛΑΤΡΕΥΕΙ: Τη ζωή.

ΘΥΜΑΤΑΙ: Τα χαμένα παιδικά της χρόνια.

ΕΛΠΙΖΕΙ: Να είναι πάντα καλά.

ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ: Την κακία και την αχαριστία.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ: Να την αγαπούν.

ΛΥΠΑΤΑΙ: Που δεν έχει κάνει μέχρι σήμερα όλα όσα θα ήθελε να κάνει.

ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΓΕΥΜΑ: Όλους όσους εκτιμάει και αγαπάει.

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ: Τη δύναμή της.

Διάλεξε να ακολουθήσει το θέατρο από μεγάλη αγάπη σ’ αυτό, ενώ η καθιέρωση

στον χώρο ήταν ευλογία Θεού. Η καριέρα της άρχισε εντελώς τυχαία πριν από

πολλά χρόνια, με αφετηρία τον κινηματογράφο. Πιστεύει ότι ο ηθοποιός του τότε

και του τώρα διαφέρει στο ήθος, στον σεβασμό και στη συνέπεια. Φέτος τον

χειμώνα σκηνοθετεί στο θέατρο «Βέμπο» ­ πρεμιέρα σήμερα ­ το σπουδαίο έργο «Η

δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» με υπέροχους και αξιόλογους συνεργάτες. Είναι η

Σμαρούλα Γιούλη.

ΕΡ.: Μεγάλη καριέρα;

ΑΠ.: Η αγάπη και η εκτίμηση του κόσμου.

ΕΡ.: Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το θέατρο;

ΑΠ.: Δεν το αποφάσισα εγώ. Το θέατρο με επέλεξε.

ΕΡ.: Ήταν δύσκολο να καθιερωθείτε;

ΑΠ.: Καθόλου. Ήταν ευλογία Θεού.

ΕΡ.: Γιατί διαλέξατε το θέατρο;

ΑΠ.: Από μεγάλη αγάπη.

ΕΡ.: Ποια ήταν η πρώτη παράσταση που είδατε ποτέ;

ΑΠ.: Σε ηλικία 3 ετών με τον πατέρα μου, αλλά δεν την θυμάμαι.

ΕΡ.: Η πρώτη ταινία;

ΑΠ.: «Η φωνή της καρδιάς». Ήμουν 8 ετών και έπαιζα με δύο κυρίους που δεν

γνώριζα, τον Αιμίλιο Βεάκη και τον Δημήτρη Χορν.

ΕΡ.: Τι θα θέλατε να είστε αν δεν ήσασταν ηθοποιός;

ΑΠ.: Ηθοποιός.

ΕΡ.: Το θέατρο τότε και τώρα…

ΑΠ.: Οι μεγάλες διαφορές είναι στο ήθος, στον σεβασμό και στη συνέπεια.

ΕΡ.: Ήσασταν το πρώτο παιδί-θαύμα του ελληνικού κινηματογράφου στην ταινία «Η

φωνή της καρδιάς» του Φίνου και μετά η πορεία ως ηθοποιός ήταν…

ΑΠ.: Σκληρή δουλειά με απόλυτο σεβασμό.

ΕΡ.: Πώς ήταν η πρώτη επαφή με τον κινηματογράφο;

ΑΠ.: Μια καθαρή σύμπτωση. Με είδε ο Νίκος Τσιφόρος. Έτσι τυχαία άρχισαν όλα.

ΕΡ.: Πώς ήταν ο χώρος την εποχή εκείνη;

ΑΠ.: Παρ’ όλες τις δυσκολίες, υπήρχε ένας διάχυτος ρομαντισμός και μεράκι.

Αλλά πολύ μεράκι.

ΕΡ.: Πρόσωπα που σας βοήθησαν;

ΑΠ.: Ο Τσιφόρος και ο άνδρας μου.

ΕΡ.: Η εμπειρία σας από συνεργασίες σας με τον Βεάκη;

ΑΠ.: Δέος.

ΕΡ.: Σε ποιον θα λέγατε ευχαριστώ;

ΑΠ.: Στον Θεό.

ΕΡ.: Τι σας συγκίνησε περισσότερο στην καριέρα σας έως τώρα;

ΑΠ.: Το ότι διατηρώ τόσα χρόνια την αγάπη και την εκτίμηση του κοινού.

ΕΡ.: Η πιο σημαντική στιγμή της καριέρας σας;

ΑΠ.: Όταν έσπασα τα πόδια μου 15 μέρες πριν από την πρεμιέρα του «Sweet

Charity» και σε έναν μήνα ήμουν πάνω στη σκηνή.

ΕΡ.: Η καλύτερη συνεργασία σας;

ΑΠ.: Με αυτούς που αγαπούν πραγματικά το θέατρο.

ΕΡ.: «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» με δυο λόγια…

ΑΠ.: Ένα σπουδαίο έργο για την εποχή του, που πάντα θα γοητεύει και θα

συγκινεί.

ΕΡ.: Ποιοι οι συντελεστές της παράστασης που σκηνοθετήσατε «Η δε γυνή να

φοβήται τον άνδρα»;

ΑΠ.: Όλοι τους είναι υπέροχοι.

ΕΡ.: Ο ηθοποιός του τότε και του τώρα;

ΑΠ.: Τότε στερήσεις, τώρα ανέσεις.

ΕΡ.: Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που ξεκινά τώρα το θέατρο;

ΑΠ.: Μόνο με αγάπη, υπομονή και πολλή δουλειά μπορεί να πετύχει.

ΕΡ.: Ο Φίνος με δυο λόγια…

ΑΠ.: Ο ελληνικός κινηματογράφος.

ΕΡ.: Ένα απρόοπτο στην καριέρα σας;

ΑΠ.: Όλα στη ζωή μου ήταν απρόοπτα…

ΕΡ.: Κωμωδία ή δράμα;

ΑΠ.: Και τα δύο τα λατρεύω και τα υπηρετώ δεκαετηρίδες.

ΕΡ.: Ο ορισμός της σκηνοθεσίας;

ΑΠ.: Το τρίτο μάτι.

ΕΡ.: Ο κόσμος βλέπει θέατρο σήμερα;

ΑΠ.: Το καλό θέατρο έχει πάντα το κοινό του.

ΕΡ.: Και τώρα τρελές αγελάδες…

ΑΠ.: Εγώ πάντα τρώω σαλάτες.

ΕΡ.: Στις ΗΠΑ δεν μπορούν να εκλέξουν πρόεδρο…

ΑΠ.: Καλά να πάθουν…

ΕΡ.: Το ελληνικό θέατρο σήμερα;

ΑΠ.: Αγωνίζεται.

ΕΡ.: Ο ελληνικός κινηματογράφος σήμερα;

ΑΠ.: Προσπαθεί.

ΕΡ.: Η ελληνική τηλεόραση;

ΑΠ.: Θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη.

ΕΡ.: Τι κοινό έχετε με τον άνθρωπο που είναι στο πλευρό σας μια ζωή;

ΑΠ.: Είναι ευτυχία να μετράς τόσα χρόνια αγάπης χωρίς κενά, χωρίς ρήγματα και

χωρίς διαλείμματα.