Να προτιμήσουν την ενισχυτική διδασκαλία αντί να ξοδεύουν τον χρόνο και τα

χρήματά τους στα φροντιστήρια συνέστησε στους μαθητές ο υπουργός Παιδείας κ.

Π. Ευθυμίου, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα, πρώτη ημέρα του διδακτικού έτους,

σχολεία του Λεκανοπεδίου.

Νεανικός χαιρετισμός υπουργού – μαθητή. Ο Π. Ευθυμίου ζήτησε από τους μαθητές

να προτιμήσουν την ενισχυτική διδασκαλία από τα φροντιστήρια, ενώ στο 4ο ΤΕΕ

έγινε δεκτός με το σύνθημα «είναι τρελός ο υπουργός»

Ο κ. Ευθυμίου επισκέφθηκε το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων, το 59ο

Λύκειο Αθηνών, το 2ο Λύκειο Υμηττού και το 4ο Τεχνολογικό Επαγγελματικό

Εκπαιδευτήριο (ΤΕΕ), όπου έγινε δεκτός με το σύνθημα «είναι τρελός, είναι

τρελός ο υπουργός».

Μιλώντας στους μαθητές, ο κ. Ευθυμίου τόνισε μεταξύ άλλων ότι η διδασκαλία, το

ήθος και το ύφος των εκπαιδευτικών αποτελεί το αντίβαρο στο πρότυπα που

προβάλλουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Κατά τα άλλα, η σχολική χρονιά ξεκίνησε και φέτος με τα συνήθη προβλήματα ως

προς τους χώρους και τα βιβλία. Ο κ. Ευθυμίου μάλιστα σε ραδιοφωνική

συνέντευξή του επισήμανε μεταξύ άλλων ότι «φέτος θα αργήσουμε τα βιβλία, γιατί

αναπτύσσεται το σχολικό βιβλίο. Κάποιες φορές κληρονομούμε προβλήματα από το

παρελθόν και είναι κακό, αλλά υπάρχουν και προβλήματα που είναι λόγω της

ανάπτυξης, πράγμα που είναι θετικό».

Αισιόδοξος πάντως γενικότερα ο υπουργός Παιδείας τόνισε, μεταξύ άλλων: «Είχαμε

βαρύνει το σχολείο με έναν μεγάλο εξεταστικό φόρτο και επομένως δεν ανέπνεε το

σχολείο ως χώρος χαράς και δημιουργίας. Τώρα έχουμε την ευκαιρία για μιαν

καλύτερη λειτουργία της καθημερινότητας του σχολείου».

Προβλήματα

Με προβλήματα άρχισε η νέα σχολική περίοδος στη Θεσσαλονίκη, όπου για πρώτη

φορά έπειτα από δεκαετίες επανήλθε η τριπλή βάρδια σε σχολικά συγκροτήματα και

κυρίως σε Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια.

Το πρώτο χτύπημα του κουδουνιού για τη νέα σχολική χρονιά βρήκε στις

«επάλξεις» τούς μαθητές του 6ου Διαπολιτισμικού Γυμνασίου – Λυκείου Ευόσμου,

οι οποίοι διαμαρτύρονται διότι στο ίδιο κτίριο προβλέπεται φέτος να

συστεγασθεί και Δημοτικό σχολείο, με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι αίθουσες

διδασκαλίας.

Το αποτέλεσμα ήταν να μην τελεσθεί ο καθιερωμένος αγιασμός και οι αρμόδιοι της

νομαρχίας να αναζητούν λύση στο πρόβλημα, εξετάζοντας το ενδεχόμενο της

στέγασής τους σε λυόμενα ή της μεταφοράς τους σε άλλο σχολικό συγκρότημα, που

λειτουργεί σε μονό κύκλο.

Ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης Γιώργος Πασχαλίδης, ο οποίος παρευρέθη στον

αγιασμό του 14ου Γυμνασίου – Λυκείου Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι γνωρίζει τις

ανάγκες για τη σχολική στέγη και εξέφρασε την εκτίμηση ότι με το ειδικό

πρόγραμμα, το οποίο προωθείται για τη Θεσσαλονίκη, θα δοθεί οριστική λύση στο

πρόβλημα.

Από την πλευρά τους, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επιρρίπτουν ευθύνες

στην κυβέρνηση για το πρόβλημα της σχολικής στέγης, το οποίο, όπως

υποστηρίζουν, λαμβάνει πλέον εκρηκτικές διαστάσεις.

Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, επισημαίνουν ότι

αρκετές σχολικές μονάδες λειτουργούν σε ακατάλληλα κτίρια, ενώ ακόμα υπάρχουν

στον νομό προκατασκευασμένα και λυόμενα κτίρια με παλαιές προδιαγραφές.