Μπαίνουν στο Ίντερνετ κυρίως από το σπίτι τους, σερφάρουν στο Web

καθημερινά, είναι ηλικίας 35-44 χρόνων και είναι μοιρασμένοι εξίσου σε άντρες

και γυναίκες. Σε αυτές τις κατηγορίες ανήκει σήμερα η πλειονότητα των Ελλήνων

χρηστών.

Σύμφωνα με έρευνα της AC Nielsen, που έγινε τον περασμένο Μάιο σε ολόκληρη τη

χώρα, μόλις οι δύο στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Από

αυτούς, οι μισοί έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ. Τα στοιχεία αυτά συμφωνούν με

τις εκτιμήσεις της εταιρείας IDC, που ανεβάζει τους χρήστες στην Ελλάδα σε ένα

εκατομμύριο, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου υπολογίζεται να ξεπεράσουν τους

1,25 εκατομμύρια. Οι μισοί από αυτούς που έχουν υπολογιστή τον χρησιμοποιούν

κάθε μέρα. Οι περισσότεροι είναι άνδρες, ηλικίας από 18-44 ετών και

εργάζονται. Όσοι έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ μπαίνουν από το σπίτι τους.

Από το γραφείο

Μόλις ένας στους 10 προτιμά τον υπολογιστή στο γραφείο του, ενώ ακόμα

λιγότεροι έχουν πρόσβαση τόσο από το σπίτι όσο και από τη δουλειά τους.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί ­ ένα 5% ­ που δεν έχουν καθόλου κομπιούτερ και

καταφεύγουν στα διάφορα Ίντερνετ καφέ, ως μόνη λύση.

Οι τρεις στους 10 χρήστες μπαίνουν στο Δίκτυο κάθε μέρα. Σε αυτή την

κατηγορία, οι περισσότεροι είναι 35-44 χρόνων, μια που έχουν ευκολότερα

πρόσβαση σε υπολογιστή στη δουλειά ή στο σπίτι τους. Δύο στους 10

χρησιμοποιούν το Δίκτυο 3-4 φορές την εβδομάδα, ενώ το 25% 1-2 μέρες

εβδομαδιαία ­ οι περισσότεροι είναι 55-64 χρόνων.

Η αγαπημένη απασχόληση των χρηστών είναι βέβαια το σερφάρισμα σε διάφορες

ιστοσελίδες. Εδώ υπερτερούν οι άντρες με 86% και οι χρήστες μεταξύ 35 και 44

ετών. Μόλις το 23% αρκείται στο διάβασμα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και

δεν ελκύεται από τα φανταχτερά χρώματα των sites.

Ενδιαφέρον έχει όμως και η στάση της πλειονότητας απέναντι στο ηλεκτρονικό

εμπόριο. Η δυσπιστία είναι μάλλον το κυρίαρχο συναίσθημα, όπως δείχνουν τα

στοιχεία της Nielsen, μια που οι περισσότεροι δήλωσαν ότι δεν θα αγόραζαν κάτι

από το Ίντερνετ ­ 36% απάντησε κατηγορηματικά όχι, ενώ το 18% αρκετά απίθανο.

Μόνο το 5% των Ελλήνων χρηστών θα ήθελε να ψωνίσει on line και το 17% το

θεωρεί πιθανό στο μέλλον.