Επιστροφή στο μέλλον, έτος 2005 μ.Χ.: διασπορά των πυρηνικών όπλων, «κονσέρτα

μεγάλων δυνάμεων», ηγεμονισμός, «διεθνής εξουσία», εισαγόμενοι ειδικοί

επιστήμονες μάς διδάσκουν πως η «διεθνής εξουσία» είναι, δήθεν, «διεθνές

δίκαιο», στο οποίο «μικρότερες χώρες οφείλουν να υπακούουν».

ΣΤΟ κατώφλι του 21ου αιώνα οι δικτατορίες είναι έμμεσες, σοφιστικέ και

πατερναλιστικές, με ποικιλόχρωμο μανδύα «νεωτεριστικής δημοκρατίας». Η

Τουρκία, περιφερειακή ηγεμονική δύναμη, σε συνεννόηση με το «κονσέρτο των

κεντρικών δυνάμεων», επιβάλλει στρατηγική σταθερότητα από τον Καύκασο μέχρι τη

Βοσνία. Στον Ευρωατλαντικό χώρο, εξάλλου, η «Ευρωπαϊκή Ιδέα» και ο

«Κοινοτισμός» είναι παρελθόν και η ταχύτητα συμμετοχής εξαρτάται από κριτήρια

οικονομικής, πολιτικής και στρατιωτικής ισχύος.

Εξελίξεις περιόδου 1988-2005: Χαράματα της 12ης Νοεμβρίου 1988 πριν από τον

πρωινό (μας) καφέ, ένα αιφνιδιαστικό «πρώτο κτύπημα» της πανίσχυρης πλέον

τουρκικής αεροπορίας μάς φέρνει στο χείλος της αβύσσου. Εξάρθρωσε την ελληνική

άμυνα και κατέστρεψε την οικονομική υποδομή. Την εξουσία αναλαμβάνει

«κεντροaristeraδεξιά» κυβέρνηση του νέου κόμματος της «Χαρουπιάς και της

Ελιάς», υπό την Υψηλή εποπτεία και ευλογία του «Κονσέρτου Κεντρικών Δυνάμεων»

και του «Άνακτα» (ο οποίος αφίχθηκε μετά τις δεκεμβριανές διαδηλώσεις του

1988). «Υψηλός όρος εντολής»: «Παγκοσμιοποίηση της Ελλάδας». Διαδοχικά

αναλαμβάνουν πρωθυπουργοί: 2001 μ.Χ. κ. Νεροκουβαλητής Γιώργος, 2003 κ.

Αγριουτσόπουλος Σίας, 2004 κ. Πιπινέλος Εξοριστής και 2005 κ. Αδίστακτος Ξεπουλητής.

Το 1999, εν ονόματι της διεθνούς ειρήνης και σταθερότητας, σχεδόν ολοκληρώθηκε

η Υψηλή απαίτηση για παγκοσμιοποίηση, εξυγίανση και απονεύρωση. Μεταξύ άλλων,

οι ανησυχούντες υπερπατριώτες αποστέλλονται στην Μαλλόνησο. Στα ελληνικά

Πανεπιστήμια οι μισοί φοιτητές είναι Τούρκοι, Αμερικανοί και Γερμανοί και οι

άλλοι μισοί επιλεγμένοι ιθαγενείς. Εν ονόματι της περιφερειακής σταθερότητας,

Αμερικανοί, Τούρκοι και Γερμανοί καθηγητές, διδάσκουν τεχνικές

παγκοσμιοποίησης στους φοιτητές ελληνικών καταβολών και τεχνικές εθνικοποίησης

στους υπολοίπους. Αξιολογούν, επίσης, τους καθηγητές ελληνικών καταβολών.

Το 2001 μ.Χ., μετά την ένατη συνάντηση της Μαδρίτης, τα ακριτικά σύνορα της

Ελλάδας βρίσκονται, πλέον, στη Θεσσαλία και στη Σαλαμίνα. Το 2005 μ.Χ., η

κυβέρνηση της Άγκυρας αποστέλλει πρέσβεις στα σύνορα, δηλαδή στην Κούλουρη,

για «διάλογο» με ατζέντα: 1) «Νέα μέτρα οικοδόμησης τουρκοσύνης», 2) «νέες

αλλαγές συνόρων». Το «πνεύμα της Κούλουρης», κατέγραψε ο ιστορικός Θουκυδίδης

Νεώτερος (βλ. βιβλίο V, εδάφια 84-116). Εκλεκτά μέρη είναι τα πιο κάτω:

Τούρκοι: Εμείς θα μιλούμε και εσείς θα σιωπάτε. Έλληνες (εδάφιο 8 Β): Βλέπουμε

ότι έχετε έρθει σεις οι ίδιοι δικαστές για όσα πρόκειται να ειπωθούν.

Τουτέστιν: Σφαγή αν θέλουμε το δίκαιό μας και δουλεία αν πειστούμε να

υποχωρήσουμε. Αντιπροτείνουμε: Διεθνές δικαστήριο «Πόντιος Πιλάτος». Τούρκοι:

(89 & 97): (θυμωμένα) Προτάσεις μόνο εμείς θα κάνουμε. Σκεφτείτε τη

σωτηρία σας και μόνον τότε να μιλάτε. Το πρόβλημά σας είναι ότι, την περασμένη

δεκαετία, διαβάζατε το βιβλίο του Α. Πρακτώριου «Νέα Διεθνής Τάξη και η

παγκοσμιοποίηση των πατρίδων» και του Α. Παμπίου, «Αριστερά, Δεξιά και η Ελιά,

ζήτω η κεντροaristeraδεξιά» αντί το βιβλίο του Θουκυδίδη Προπάππου. Εάν το

διαβάζατε θα γνωρίζατε ότι, «λόγια που στηρίζονται στο δίκαιο δεν λείπουν από

κανέναν». Όμως, «όσοι διατηρούν την ελευθερία τους, το χρωστούν στη δύναμή

τους». Επίσης ότι, «κατά τη συζήτηση των ανθρωπίνων πραγμάτων, το επιχείρημα

του δικαίου αξία έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμη προς επιβολή αυτού, και ότι ο

ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμή του και ο αδύναμος παραχωρεί

ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του».

Έλληνες (89 & 104): Για όνομα του Άγιου Κοσμοπολίτη. Η διεθνής κοινή γνώμη

θα θορυβηθεί, στις Καγκελαρίες θα αναστατωθούν και οι σύμμαχοί μας

Λακεδευρωπαίοι θα αντιδράσουν. Εξάλλου, ξεχάσατε το «πνεύμα της ένατης

Μαδρίτης;». Τούρκοι (105 & 111): Αφελείς (!!) Για όνομα του Αλλάχ, θεό

στον οποίο και εσείς θα πρέπει να προσεύχεστε, ηρεμήστε και αναλογιστείτε

νηφάλια την πραγματικότητα. Μετά δώστε μας ό,τι σας ζητήσουμε. (Θυμωμένα) «Μην

αντιστέκεστε στους ισχυρότερούς σας». «Αντίσταση στη θέλησή μας σημαίνει

επικίνδυνη για εσάς απερισκεψία». «Μακαρίζουμε την αθωότητά σας και δεν

ζηλεύουμε την αφροσύνη σας» ή την αδυναμία σας.

Ο Παναγιώτης Ήφαιστος είναι αν. καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών

Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.