42,195 tips της τελευταίας στιγμής

Μια λίστα με τελευταίες συμβουλές για όσους ξεκινήσουν αύριο από τον Μαραθώνα με προορισμό το Παναθηναϊκό Στάδιο

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/11/2017 08:00 |
42,195 tips της τελευταίας στιγμής
Το ποτάμι των δρομέων ξεκινά με κατεύθυνση την Αθήνα

Εχετε φτάσει μια ανάσα πριν από τη μεγάλη στιγμή έπειτα από μήνες προετοιμασίας. Πριν αρχίσετε να νιώθετε το στομάχι σας να σφίγγεται από την ανυπομονησία για τον Μαραθώνιο, βεβαιωθείτε ότι έχετε στο μυαλό σας τις 42,195 παρακάτω συμβουλές για να μείνετε ασφαλείς στον αγώνα και να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό.
1. Ενημερωθείτε και σχεδιάστε προσεκτικά τη μεταφορά σας με τα πούλμαν του ΣΕΓΑΣ προς τον Μαραθώνα.
2. Ορίστε ένα σημείο συγκέντρωσης με φίλους και συγγενείς μετά τον τερματισμό για να βρεθείτε μαζί τους χωρίς πρόβλημα.
3. Πιείτε καφέ και τσάι όταν ξυπνήσετε το πρωί του αγώνα αλλά όχι περισσότερο από δύο φλιτζάνια.
4. Κόψτε τα νύχια των ποδιών σας, αλλά λιμάρετέ τα καλά.
5. Βάλτε στο πιάτο σας πολλά ζυμαρικά και ψωμί την παραμονή.
6. Αποφύγετε ωστόσο τα καυτερά φαγητά και τις πικάντικες σάλτσες.
7. Ρίξτε λίγο παραπάνω αλάτι στο πιάτο σας.
8. Το μεσημεριανό σας φαγητό πρέπει να είναι το μεγαλύτερο σε ποσότητα γεύμα της παραμονής ή φάτε νωρίς το βραδινό σας.
9. Ετοιμάστε εγκαίρως τα ρούχα που θα φορέσετε στον αγώνα.
10. Μη φορέσετε καινούργια παπούτσια.
11. Βάλτε στην τσάντα σας βαζελίνη, υγρά και σνακ για να τα έχετε μαζί σας στη διαδρομή προς την αφετηρία.
12. Καρφιτσώστε το νούμερό σας στην μπλούζα σας.
13. Πάρτε μαζί σας τον ίδιο εξοπλισμό που χρησιμοποιούσατε στις προπονήσεις σας και ξέρετε πώς να χειριστείτε.
14. Γράψτε στο πίσω μέρος του bib σας κάποιον αριθμό τηλεφώνου για να επικοινωνήσουν οι άνθρωποι του Μαραθωνίου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
15. Πέστε για ύπνο νωρίς το βράδυ και αν από την αϋπνία δεν μπορείτε να κλείσετε μάτι, διαβάστε κάτι.
16. Βάλτε περισσότερα από ένα ξυπνητήρια ώστε να είστε σίγουροι πως θα σηκωθείτε εγκαίρως.
17. Φάτε κάτι ελαφρύ το πρωί, όπως μπανάνες και δημητριακά για πρωινό, αποφεύγοντας τα λίπη.
18. Δεν πρέπει να κάνετε μασάζ ούτε και προπόνηση την παραμονή του αγώνα.
19. Δέστε τα κορδόνια σας στα παπούτσια με διπλό κόμπο, αλλά μην τα σφίξετε υπερβολικά.
20. Αν κάνει κρύο, φορέστε γάντια και μόλις ζεσταθείτε μπορείτε να τα πετάξετε.
21. Φέρτε χαρτί τουαλέτας μαζί σας πριν από την εκκίνηση.
22. Φέρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό ή ένα ισοτονικό, όχι για να το πιείτε όλο, αλλά για να ρουφήξετε μερικές γουλιές πριν από την εκκίνηση.
23. Φορέστε ζεστά αλλά πρόχειρα ρούχα που δεν τα χρειάζεστε και αφήστε τα στην εκκίνηση.
24. Είναι κατανοητό να έχετε άγχος πριν ακούσετε το εναρκτήριο λάκτισμα. Αλλά εμπιστευτείτε την προετοιμασία και τις ικανότητές σας και όλα θα πάνε καλά.
25. Οταν νιώθετε πως θα εγκαταλείψετε, φανταστείτε τον εαυτό σας να πραγματοποιεί τον στόχο του και να περνάτε τη γραμμή του τερματισμού.
26. Σε κάθε σταθμό τροφοδοσίας να πίνετε λίγο μόνο νερό ή τουλάχιστον να ξεπλένετε το στόμα σας.
27. Συνδυάστε τα ενεργειακά τζελ με νερό για να μην έχετε ενοχλήσεις.
28. Αποφύγετε τις λακκούβες στο οδόστρωμα και τα πεζοδρόμια.
29. Ξεκινήστε με έναν πιο αργό ρυθμό από αυτόν που επιθυμείτε να τερματίσετε.
30. Προσπαθήστε να διατηρείτε σταθερό ρυθμό στο υπόλοιπο της διαδρομής.
31. Πάρτε «κλειστά» τις στροφές ώστε να γλιτώσετε κάποια μέτρα.
32. Η θερμοκρασία, ο άνεμος και οι ανηφόρες κάνουν το τρέξιμό σας πιο δύσκολο και αργό. Προσαρμοστείτε στις κατά τόπους συνθήκες.
33. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 χιλιομέτρων τα πάντα πάνω σας θα πονάνε. Σφίξτε τα δόντια και προχωρήστε.
34. Ισιώστε το κορμί σας όπως τρέχετε και θα αναπνέετε καλύτερα.
35. Δοκιμάστε να κοιτάζετε μόνο προς εκεί που θέλετε να φτάσετε και να δείτε πως θα πάτε πιο γρήγορα απ' ό,τι φαντάζεστε. Κρατήστε το κεφάλι σας ψηλά.
36. Ακούστε τους θεατές να σας επευφημούν για να γεμίσετε με θετική ενέργεια.
37. Γράψτε το όνομά σας στην μπλούζα σας ώστε οι γύρω σας να μπορούν να το φωνάζουν.
38. Φορέστε προστατευτικά ή τσιρότα στις θηλές του στήθους σας ώστε να αποφύγετε την τριβή και την αιμορραγία.
39. Μην ξεχάσετε τα γυαλιά ηλίου για να μη στραβώνεστε από την αντηλιά και να είστε πιο χαλαροί.
40. Βάλτε πολλή βαζελίνη / λιπαντικό στα μπούτια και όποιο άλλο σημείο του σώματός σας θα υποφέρει αργότερα από την τριβή, πριν ξεκινήσετε να τρέχετε.
41. Δέστε με τσιρότο οποιαδήποτε φουσκάλα έχετε στα πόδια.
42. Χαμογελάστε στους φωτογράφους. Η εικόνα σας από τον Μαραθώνιο θα μείνει για πάντα!
42,195. Κάντε χαϊφάιβ με τα παιδιά στη διαδρομή σας και ευχαριστηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο την εμπειρία του Μαραθωνίου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
1
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΣΛΗΣ
27/11/2017 09:40
αυτο με τα κορδονια ειναι γεγονος!!! :) αν σου λυθουν κατα το 25ο χλμ και μετα, δε μπορεις με τιποτα να σκυψεις!!! :)