Ακόμη και αν του χρεώσεις το γεγονός ότι στην τρίτη κατά σειρά γενιά του απέτυχε να διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά, δύσκολα μπορείς αμφισβητήσεις ότι είναι δημοφιλές. Αλλωστε πίσω από τις φαινομενικά αδιάφορες μεταλλικές επιφάνειες του αποκλειστικά τρίθυρου αμαξώματός του, το νέο Audi A3 κρύβει μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά, τα οποία καλούνται να το διατηρήσουν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Αφετηρία για το μικρομεσαίο Audi – όπως άλλωστε και για τις αντίστοιχες προτάσεις των VW και Seat – είναι μία νέα πλατφόρμα, η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στον περιορισμό του συνολικού βάρους του και ταυτόχρονα θεωρείται ως η βασική αιτία αναβάθμισης της οδικής του συμπεριφοράς.
Οι διαστάσεις του επαρκούν για μία τετραμελή οικογένεια, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα 365 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Βελτιωτικές παρεμβάσεις έχουν υποστεί τα κινητήρια σύνολα βενζίνης ή diesel που εξοπλίζουν το νέο Α3, η πλειονότητα των οποίων προέρχεται από το απερχόμενο μοντέλο.
Εξαίρεση αποτελεί ο TFSI κινητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Τη βενζινοκίνητη γκάμα του νέου A3 συμπληρώνουν οι TFSI κινητήρες των 1,2, 1,4 και 1,8 λίτρων, ενώ δύο είναι οι πετρελαιοκίνητες επιλογές χωρητικότητας 1,6 και 2,0 λίτρων.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το μικρομεσαίο Audi προσφέρεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.
H τιμή του νέου A3, στη μικρότερη σε ισχύ και κυβισμό έκδοση βενζίνης, αρχίζει από τα 20.500 ευρώ.