Μια πρόταση που τα τελευταία πενήντα πέντε χρόνια βγάζει το ψωμί της στους αφιλόξενους δρόμους των ευρωπαϊκών – κατά κύριο λόγο – μεγαλουπόλεων δεν θα μπορούσε να ξεχωρίζει παράλληλα και για τις εκτεταμένες μεταφορικές δυνατότητές της.

H περίπτωση, βέβαια, του Fiat 500 και συγκεκριμένα της έκδοσης Large είναι διαφορετική. Οχι γιατί το μεγαλύτερο κατά εννέα εκατοστά μήκος αρκεί για να χαρίσει στο θρυλικό Fiat τον τίτλο του πρακτικότερου αυτοκινήτου πόλης της Ευρώπης, αλλά κυρίως γιατί το αμάξωμα αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη γενικότερη αύξηση των διαστάσεων.

Στην πραγματικότητα, λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με το μεγαλύτερο Fiat 500 που έχει περάσει στην παραγωγή και το πρώτο που φλερτάρει με τις προδιαγραφές ενός τυπικού πολυμορφικού οχήματος. Εχοντας κερδίσει το στοίχημα του σχεδιασμού, το 500L δεν περνά απαρατήρητο. Σχεδιαστικές αλλά και κατασκευαστικές ομοιότητες με τη συμβατική εκδοχή του λιλιπούτειου Fiat παρατηρούνται και στο εσωτερικό. Από εκεί και πέρα οι εξοπλιστικές δυνατότητες υπερκαλύπτουν κάθε απαίτηση, ενώ οι διαθέσιμοι χώροι μπορούν να συγκριθούν μόνο με μεγαλύτερες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι υπεραρκετός και αυξομειώνεται χάρη στα ανεξάρτητα μεταξύ τους συρόμενα καθίσματα, την ίδια στιγμή που ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 343 λίτρα.

Δύο κινητήρες βενζίνης και ένας πετρελαίου διαμορφώνουν την γκάμα του νέου MPV της Fiat. H βασική και πιο προσιτή έκδοση του αυτοκινήτου εξοπλίζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρων, η ισχύς του οποίου αγγίζει τους 95 ίππους. Τους 105 ίππους και τα 145 Nm ροπής φτάνει η απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα των 875 κ.εκ., ενώ στη μοναδική έκδοση ντίζελ το επίσης υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1.248 κ.εκ. παράγει 85 ίππους και 200 Nm ροπής.