Μέχρι το 2015 η Toyota θα προσφέρει τουλάχιστον δέκα υβριδικές προτάσεις, ενώ πριν από τα τέλη της δεκαετίας κάθε μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας θα διαθέτει – μεταξύ των άλλων – μία υβριδική έκδοση.

Εχοντας πιστέψει και επενδύσει στη συγκεκριμένη τεχνολογία όσο κανένας άλλος κατασκευαστής, η Toyota παρουσιάζει την πρώτη υβριδική πρόταση της ευρωπαϊκής αγοράς που επιχειρεί να ενσωματώσει τα πολυχρηστικά χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού MPV.

Αν και τo Prius+, περί αυτού ο λόγος, βασίζεται στη συμβατική εκδοχή του δημοφιλέστερου υβριδικού του πλανήτη, οι σχεδιαστικές – και μη – αλλαγές που έχει πυροδοτήσει η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεών του εξασφαλίζουν τη δυνατότητα της διαφοροποίησης.

Με 13,5 επιπλέον εκατοστά το συνολικό μήκος του αμαξώματος υπερβαίνει πλέον τα 4,6 μέτρα, προδιαθέτοντας για το τι θα πρέπει να περιμένει κανείς από το εσωτερικό.

Το τελευταίο έχει προσαρμοστεί στο πολυμορφικό προφίλ του αυτοκινήτου προσφέροντας, εκτός από την ικανότητα μεταφοράς έως και επτά επιβατών, τη δυνατότητα να σύρεις και φυσικά να αναδιπλώσεις τις θέσεις της δεύτερης σειράς καθισμάτων, αυξομειώνοντας τον όγκο του χώρου αποσκευών από τα 232 λίτρα (επταθέσια διαμόρφωση) στα 1.750 λίτρα (διθέσια διαμόρφωση).

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο πρώτος και ο τελευταίος λόγος ανήκει στο γνώριμο υβριδικό σύνολο, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,8 λτ. με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Η ισχύς φτάνει τους 136 ίππους, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα η κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 4,1 λίτρα/100 χλμ.

Τις τεχνικές προδιαγραφές του Prius+ συμπληρώνουν οι μικρότερες σε όγκο και βάρος μπαταρίες ιόντων-λιθίου, το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και οι νέες ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης.

To Prius+ θα διατεθεί στην ελληνική αγορά μόνο κατόπιν παραγγελίας. Στη Γερμανία, η τιμή του προσεγγίζει τα 30.000 ευρώ