Στην Ελλάδα του σήμερα, ο λόγος ύπαρξης ενός αυτοκινήτου που δεν υποκύπτει στη λογιστική λογική θα μπορούσε κάλλιστα να αμφισβητηθεί. Βέβαια, όταν απέναντί σου στέκεται ένα καλοσχηματισμένο coupe το οποίο μάλιστα φέρει την υπογραφή της Toyota, τότε τα πράγματα αλλάζουν.

Ο λόγος φυσικά για το GT86. Το αυτοκίνητο που εξέλιξε η Toyota σε συνεργασία με τη Subaru, επαναφέροντας στις προτεραιότητές της την ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση.

Μακριά λοιπόν από τις τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και τις επιταγές του σύγχρονου μάρκετινγκ, το GT86 εξοπλίζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Η ονομαστική ισχύς των 200 ίππων και τα 205 Nm ροπής δεν σου επιτρέπουν να πανηγυρίσεις, όχι τουλάχιστον πριν βρεθείς στο αριστερό κάθισμα και ανακαλύψεις ότι η δύναμη του τετρακύλινδρου boxer είναι απολύτως επαρκής για τα 1.239 κιλά του ιαπωνικού coupe.

To γεγονός ότι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων (προαιρετικά προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο με τον ίδιο αριθμό σχέσεων) και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενισχύει τον ενθουσιασμό σου.

Από εκεί και πέρα, ο λόγος ανήκει στο εξαιρετικά ζυγισμένο πλαίσιο – το βάρος κατανέμεται ιδανικά μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα – και στην ισορροπημένη ρύθμιση της ανάρτησης, που δεν θα κουράσει αλλά και δεν θα επιτρέψει στο αμάξωμα να εμφανίσει υπερβολικές κλίσεις.

Ακόμη και το εσωτερικό των 2+2 θέσεων δείχνει να σέβεται τον οδηγό και τους συνεπιβάτες, προσφέροντας όλες τις ανέσεις χωρίς ωστόσο να απομακρύνεται από τον οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Το GT86 αναμένεται στη χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, με τις τιμές να αρχίζουν από 35.000 ευρώ.