Λεπτομέρειες για αναγνώριση των σπουδών εξ αποστάσεως

ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΈΡΕΥΝΑ του Χρήστου Κάτσικα  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/03/2010 12:38 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 18/03/2010 12:41 |
Αρκετά χρόνια πριν στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη...
Γίνετε Συνδρομητής
Sofia Kod
02/06/2011 20:05
Μήπως γνωρίζει κάποιος ποιές είναι οι διαφορές του Ελληνικού ανοιχτού πανεπιστημίου με της Κύπρου στον Ελληνικό πολιτισμό? Ποιό από τα δύο θεωρείται καλύτερο?
xalkia katia
20/10/2010 00:55
Μηπως μπορει καποιος να μου πει εαν σκοπευουν να ιδρυσουμν τμημα ψυχολογιας(καποτε) στο ΕΑΠ ωστε να γινει ισοτιμο το πτυχιο που θα εχω μεχρι τοτε? Ξεκιναω Ψυχολογια στο Open University UK και απο τον ΔΟΑΤΑΠ μου ειπαν δεν αναγνωριζεται λεει αν δεν ιδρυθει τετοιο τμημα και εδω!!! Ελεος... Παρεπιπτοντως αυτο το πτυχιο στην Αγγλια ειναι κορυφη.Μετα μας λενε γιατι φευγουμε εξω..
μάστερ
30/06/2010 21:17
@Μαρία Τ. 5/6/2010 19:06 Λέω πως έχεις χάσει τη μπάλα: φυσικά και αναγνωρίζονται τα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ, είναι ελληνικό πανεπιστήμιο. Το άρθρο κάνει λόγο για τις σπουδές εξ αποστάσεως εξωτερικού...
Μαρία Τ.
05/06/2010 19:06
Τελικά σε τι επίπεδο αναγνώρισης αντιστοιχεί ένα μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ; Για να ξέρω αν θα το κάνω εκεί ή να πάω να τα σκάσω κανονικά στο ΠΑΝ. Μακεδονίας, μιας και αποφοίτησα από εκεί και ξέρω τι γερή δουλειά κάνουν. Αν είναι να μην αναγνωρίζεται το μεταπτυχιακό ΕΑΠ ως ισότιμο με αυτά άλλων Πανεπιστημίων, να μη συμπληρώσω την αίτηση... Τι λέτε;
μερ
25/05/2010 00:52
"7. Οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι αναγνωρίζονται μόνο ως ισότιμοι." Έχω μάστερ το οποίο το έκανα μέσω distance learning. Το ότι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αυτού του είδους αναγνωρίζονται μόνο ως ισότιμοι, τι σημαίνει πρακτικά;
ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΑΠ
30/03/2010 16:00
" ΕΧΩ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΠΕΛ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ? " Αφού τα έχεις καταφέρει τόσο καλά γιατί θέλεις να τα αναγνωρίσεις??? Εκεί είναι το πρόβλημα σου? Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι θα πει ΕΑΠ , γιαυτό με τόση ευκολία και απερισκεψία κρίνεις... Αν νομίζεις ότι εχεις τα κότσια να πάρεις πτυχιο απο το ΕΑΠ, κάνε αιτηση. Σε πληροφορώ είναι το ΜΟΝΟ ευκολο σημειο του ΕΑΠ. Μετα ξεκινανε όλα...
Μαρία Μ.
30/03/2010 15:52
Είμαι στο τμήμα Φυσικών επιστημών ΦΥΕ του ΕΑΠ. Φέτος τελειώνω και ελπίζω ότι θα πάρω το πτυχίο. Οταν ήμουν στο Λύκειο (μαθητρια του 19 ) δεν κατάφερα να μπω στο Φυσικό τμήμα που ήθελα, όχι μόνο λόγω άγχους αλλά και ατυχών συγκυριών. Ετσι αποφάσισα να κάνω πραγματικότητα ένα μου όνειρο. Ποιος είναι εκείνος που μπορεί με τόση ελαφρότητα να χαρακτηρίζει τις σπουδες στο ΕΑΠ, στο επίπεδο των ΤΕΙ ή των ΙΕΚ ??? Δεν έχω άποψη για την φοίτηση σε συμβατικό πανεπιστήμιο, όμως για την φοιτηση στο ΕΑΠ, ένα έχω να πω: Θέλει ΔΙΑΒΑΣΜΑ !!! Να ξεχάσεις οτιδήποτε άλλο, οικογένεια, διασκέδαση, κλπ. Βλέπεις τα παιδιά σου δίπλα σου να μεγαλώνουν, να έχουν ανάγκη να τα βοηθήσεις σε ένα μάθημα και δεν προλαβένεις. Ο χρόνος περνάει και εσύ έχεις μόνο ΔΙΑΒΑΣΜΑ. Όταν όλοι οι άλλοι ξεκουράζονται, διασκεδάζουν, ζουν, εσύ έχεις μόνο ΔΙΑΒΑΣΜΑ. Είναι διακοπές και εσύ έχεις Εργασία να παραδώσεις. Για κάθε ενότητα 6 εργασίες και αν έχεις 3 ενότητες αυτό σημαίνει 18 εργασίες σε ένα ακαδημαικό έτος. Και σας ρωτώ ξερετε πολλούς φοιτητές στα συμβατικά πανεπιστήμια να διαβάζουν έτσι??? Εγω κανέναν !!! Α
ΝΤΟΥΛΗΣ
19/03/2010 21:38
ΕΧΩ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ
ΝΟΜΠΕΛ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ?
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΕΑΠ
19/03/2010 21:34

TO EAΠ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
chris
19/03/2010 17:08
Νομίζω οτι το κόμπλες (ψυχολογικό σύμπλεγμα κατωτερότητας) πολλών (πτυχιούχων συμβατικών πανεπιστημίων) για το ΕΑΠ είναι τεράστιο. Λυπούμαστε που δέν έχετε επιχερήματα για να αντιπαραβάλετε, όπως τη διδακτέα ύλη, για παράδειγμα ή το αδιάβλητο των εξετάσεων (που δέν αναβάλονται κάθε φορά λόγω καταλήψεων κ.τ.λ.). ???Δηλαδή εσείς που έχετε και χρόνο, πατάτε καθόλου στη σχολή σας? Ας είναι καλά ο καφενές! Γιατί δεν λές για την ΦΥΕ και ΠΛΗ του ΕΑΠ? ΕΕΕ??? Επίσης, πρέπει να κοιτάξετε τα χάλια σας γιατί δεν έχετε κάνει ΠΟΤΕ μάθημα (πέρα απο τον καφενέ) με τις καταλήψεις και τις διάφορες πολιτικές "διευκολίνσεις". Στην αγορά φιλαράκο η προσωπικότητα μετράει, (να στο κάνω λιανά : οι ικανότητες κάθε ατόμου είναι ατομικές, συνεπώς διαφορετικές και ποτέ ίσες!), τα υπόλοιπα είναι τα τυπικά... Αυτό σας πονάει επειδή είχατε καβατζώσει τα "τυπικά" και είχατε με πάρει την ελπίδα απο πολλούς που για διάφορους λόγους (π.χ. όταν πήγαινα εγώ σχολείο δέν περνούσες με 10 σε ΤΕΙ και ΑΕΙ), ή δέν τα ακουμπάγαμε (γιατί ίσως να μήν είχαμε) σε ιδιωτική παιδέια να έχουν "στον ήλιο μοίρα", που ανατέλει γιά όλους. Άν είσαι ΜΠΟΥΦΟΣ δεν πα να έχεις τίτλο απο το MIT, το πολύ πολύ να έμπαινες στο ΔΗΜΟΣΙΟ (παλιά γιατί τώρα ξέχασε τ ο) Λυπάμαι... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ!
koupepe
19/03/2010 14:38
Kyrioi oi aiqouses ktl. me webcast ktl den einai aparaithtes gia distance learning. To qema einai autos pou einai sto poio makrino nhsi na mporei na spoudasei. Ti na to kaneis an den exei internet? Den prepei na sthrizetai sto internet. Tote dhmiourgeis ena panepistimio pou qa prepei na eisai se kentriko shmeio alla oxi na pas sto panepistimio dhladi na glytwseis thn kykloforia sto kentro ths aqhnas. Oso gia thn dyskoli: oi tritobaqmies spoudes qa prepei na einai eukoles kai poiotikes. Dhladh enas epimelis maqhths na mhn exei dyskolia. To na tou dyskoleueis thn zwh den shmainei oti einai kai poiotikes!!! An eisai sto OU ths bretanias einai eukolo (oso ginetai) kai katanohto to keimeno. To qema einai esy na diabaseis kai na skefteis. Sthn ellada sygxeoume to paidema me thn poiothta...
pakis
19/03/2010 14:21
Οι προπτυχιακές σπουδές του ΕΑΠ είναι γενικά χαμηλού επιπέδου και πολλά πτυχία χωρίς αντίκρυσμα βλ. Ευρωπαϊκός Πολιτισμός. Ο κάθε πικραμένος συνήθως άνω των 39 που έχει απωθημένα κάνει αίτηση. Δυστυχώς πολλοί από αυτούς το συνεχίζουν και σε μεταπτυχιακό επίπεδο για να βασανίζουν διδάσκοντες συμφοιτητές και άλλους με ανοητες ερωτήσεις και τραγικες παρουσιάσεις στερώντας από νέα παιδιά τη δυνατότητα να συνεχίσουν καθώς η επιοίκεια είναι συνήθως δεδομένη. Με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις οι αποφοιτοί του ΕΑΠ έχουν αποκτήσει κατάρτιση λίγο πιο πάνω από ΙΕΚ. Στα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ, η κατάσταση είναι καλύτερη καθώς οι απαιτήσεις είναι ψηλότερες και οι φοιτητές είναι συνήθως απόφοιτοι αλλων πανεπιστημίων. Αν το ΕΑΠ δεν αλλάξει χαρακτήρα και δεν επεκταθεί σε άλλα αντικείμενα, ίσως θα ήταν καλύτερα οι αποφοιτοί του να μην έχουν τη δυνατότητα εισαγωγής σε μεταπτυχιακά ή άλλου είδους προγράμματα και απλά να προσέφερε μπόνους ή μόρια στο δημόσιο.
mina
19/03/2010 13:33
Αν και τα μέσα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι πάρα πολλά και το καθένα μπορεί να αποτελείται από διαφορετικά προγράμματα που συνεργάζονται, το πιο διαδεδομένο σύστημα που χρησιμοποιείται για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην ανώτατη εκπαίδευση είναι το Σύστημα Διαχείρισης της Μάθησης ή Εικονικό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Οι όροι χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν το λογισμικό που σχεδιάστηκε για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων εκπαίδευσης. Εξέλιξη τους είναι το Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (LCΜS) που προσθέτει τη λειτουργικότητα της επαναχρησιμοποίησης του υλικού ή μέρους του.
Αγλαία Δρούτσα
19/03/2010 13:09
Ο τόσο λάβρος ενάντια στο ΕΑΠ αναγνώστης σας, ας πάει να παρακολουθήσει κάποια σχολή του ΕΑΠ και μετά ας βγάλει τέτοια απαξιωτικά συμπεράσματα. Είμαι στο πρώτο έτος του ΕΑΠ και σας διαβεβαιώ ότι και εγώ στην αρχή είχα τις επιφυλάξεις μου -να μην πω ότι νόμιζα ότι θα πάρω πτυχίο με λίγο ή ελάχιστο διάβασμα- αλλά η δυσκολία είναι τεράστια. Είσαι συνέχεια με ένα βιβλίο στο χέρι, χώρια η βιβλιογραφία που αναγκάζεσαι να αγοράσεις προκειμένου να εξασφαλίσεις καλό βαθμό στις εργασίες σου! Μη, λοιπόν, συμπεραίνουμε αυθαίρετα πράγματα, γιατί θα ισχύσει εδώ "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"!
Νίκος Νίκου
19/03/2010 12:11
Δυστυχώς στο ΕΑΠ η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ. Δεν έχει καθόλου προσαρμοστεί το Ακαδημαϊκό Περιβάλλον στην Εξ'' Αποστάσεως φιλοσοφία. Οι ίδιοι καθηγητές που διδάσκουν σε άλλα ΑΕΙ και ΤΕΙ συναντώνται και εδώ με καθόλου προσπάθεια να προσαρμόσουν το υλικό τους στα Εξ'' Αποστάσεως Δεδομένα. Δυστυχώς ΔΕΝ ελέγχεται κανένας. Πολλοί από αυτούς δεν μπαίνουν στον κόπο να χειριστούν τα web 2 και semantics web εργαλεία που είναι πλέον άφθονα για να δημιουργήσουν Κοινότητες, Διαδραστικό Υλικό, Ανοικτά Αντικείμενα και Ευφυή Assessment. Το semantics και τα αγαθά του για την εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση είναι άγνωστο στους περισσότερους. Aπλά κοιτάξτε τι γίνεται στα περισσότερα πανεπιστήμια στις Η.Π.Α. και Ευρώπη και συγκρίνετε το υλικό τους που δίνεται για ΑΙΘΟΥΣΙΑΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ σε σύκριση με το δικό μας που δίνεται για Εξ'' Αποστάσεως Εκπαίδευση...Σας παρακαλώ απλά κοιτάξτε...
Κ.Ρ.
19/03/2010 10:38
Στη χώρα μας, υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι και εξοπλισμένοι χώροι τηλεκπαίδευσης σε τέσσερα τουλάχιστον ιδρύματα (ΑΠΘ, ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, ΟΠΑ) ενώ είναι σε εξέλιξη η δημιουργία μίας τέτοιας αίθουσας τηλεκπαίδευσης σε κάθε ανώτατο ίδρυμα στα πλαίσια της Πρόσκλησης 7 της ΚτΠ και του ΥΠΕΠΘ. Μετά το τέλος αυτής της δράσης θα είναι σε λειτουργία ένα βασικό πλέγμα αιθουσών τηλεκπαίδευσης το οποίο θα μπορεί να υποστηρίξει οριζόντιες εκπαιδευτικές δράσεις, τόσο για τις ανάγκες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην χώρα μας όσο και άλλες εκπαιδευτικές ανάγκες. Σε συντονιστικό επίπεδο, ήδη υφίσταται (α) μηχανισμός διάχυσης της απαραίτητης τεχνογνωσίας για το σχεδιασμό χώρων για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση με τη μορφή παροχής τεχνικών συμβουλών, καθώς και (β) μηχανισμός κεντρικού συντονισμού όπου και όταν αυτό απαιτείται, μέσω του GUnet και του έργου Διαπανεπιστημιακό Δίκτυο Τηλεκπαίδευσης. Αντικείμενο του τελευταίου έργου, πέρα από την υλοποίηση τριών αιθουσών τηλεκπαίδευσης, ήταν:
(α) Η τεχνική και παιδαγωγική αξιολόγηση των αιθουσών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, η οποία βοήθησε να ανιχνευτούν και να διορθωθούν τεχνικές αδυναμίες ενώ παράλληλα κατέγραψε τη θετική ανταπόκριση των φοιτητών σε αυτήν την υπηρεσία.
(β) Οδηγίες σχεδιασμού και υλοποίησης χώρων τηλεκπαίδευσης προκειμένου να διαχυθεί η αποκτηθείσα τεχνογνωσία σε όλα τα ακαδημαϊκά ιδρύματα
(γ) Θέματα ολοκλήρωσης σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες ο αναγνώστης μπορεί να μελετήσει την ιστοσελίδα του έργου στο URL: www.teleteaching.gr .

Σε επίπεδο παροχής σχετικών υπηρεσιών κεντρικά, παρέχονται υπηρεσίες VoD, επικοινωνία πολλαπλών Η.323 τερματικών (και συνεπώς και αιθουσών). Συγκεκριμένα, για την υποστήριξη web-casting και VoD υπηρεσιών υπάρχουν ήδη σε παραγωγή δύο (2) κεντρικοί εξυπηρετητές τύπου Real τους οποίους διαχειρίζονται οι φορείς του GUnet και του ΕΔΕΤ, αντίστοιχα, και οι οποίοι είναι στη διάθεση όλων των ιδρυμάτων. Oι εξυπηρετητές αυτοί υποστηρίζουν τόσο web casting όσο και on demand υπηρεσίες. Επίσης, για τη διασύνδεση παραπάνω από δύο αιθουσών τηλεκπαίδευσης μέσω Η.323 και την επικοινωνία Η.323 τερματικών (ΙP δίκτυο) με Η.320 τερματικών (ISDN δίκτυο) είναι διαθέσιμες οι αντίστοιχες υπηρεσίες από το EΔΕΤ (http://www.grnet.gr/services.html). Συνεπώς, υπάρχει ο απαιτούμενος κεντρικός εξοπλισμός για την υποστήριξη των υπηρεσιών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Φυσικά, όταν υλοποιηθεί το πλέγμα αιθουσών τηλεκπαίδευσης, θα απαιτηθεί η αναβάθμιση των παραπάνω εξυπηρετητών. Πρέπει να σημειωθεί ότι η προμήθεια εξοπλισμού τύπου Η.323 MCU από τα ιδρύματα είναι άσκοπη και οδηγεί σε σπατάλη πόρων που μπορούν να διατεθούν σε άλλο εξοπλισμό.

Συμπερασματικά, η πορεία εισαγωγής των υπηρεσιών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στη χώρα μας κρίνεται ικανοποιητική με την έννοια ότι ικανοποιείται η ελάχιστη απαίτηση της δημιουργίας και λειτουργίας μίας τουλάχιστον αίθουσας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης ανά Ίδρυμα. Οι αίθουσες αυτές θα είναι λειτουργικές υπό την προϋπόθεση τα Ιδρύματα να προμηθευτούν τον ελάχιστο πυρήνα εξοπλισμού που είναι απαραίτητος για την παροχή της υπηρεσίας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Ο ελάχιστος αυτός πυρήνας εξοπλισμού έχει ήδη επισημανθεί στα ιδρύματα και σε ειδική συνάντηση στα πλαίσια της Πρόσκλησης 7. Ο απαραίτητος εξοπλισμός για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες υπηρεσίες όπως η παραγωγή video (οι αίθουσες τηλεκπαίδευσης ως studio παραγωγής video), η ψηφιοποίηση video, η χρήση του για VOD υπηρεσίες. Κάθε Ίδρυμα θα πρέπει να έχει ως στόχο την υλοποίηση ενός Γραφείου Υποστήριξης Τηλεκπαίδευσης το οποίο θα είναι άρρηκτα συνδεμένο με την αίθουσα τηλεκπαίδευσης και θα παρέχει και τις προαναφερόμενες συμπληρωματικές υπηρεσίες.
mIHALIS
19/03/2010 10:35
Η ανάπτυξη της επιστήμης της Πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, παρέχουν σήμερα ψηφιακά συστήματα αυτοματοποιημένης εκπαίδευσης μέσω Η/Υ στα οποία μπορούμε να έχουμε πρόσβαση εξ αποστάσεως μέσω του διαδικτύου (Internet).

Η χρήση των συστημάτων αυτών μας παρέχουν τη δυνατότητα να αποκτούμε γνώσεις και δεξιότητες, όποτε θέλουμε (anytime), από οπουδήποτε (anywhere) σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό αντικείμενο (anything), με όποιον ρυθμό παρακολούθησης μας ταιριάζει.

Το webschool.edu.gr είναι εφοδιασμένο με μια τέτοια πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning software platform) η οποία περιέχει εκπαιδευτικό υλικό για διάφορους τομείς εκπαίδευσης. Άρα λοιπόν με χρήση του διαδικτύου (internet) μέσα από τις υπηρεσίες του webschool.edu.gr μπορείτε να εκπαιδευτείτε εξ αποστάσεως χωρίς την παρέμβαση καθηγητή έχοντας πρόσβαση σε μοναδικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο όταν ακριβώς το χρειάζεστε.
ΚΟΡ.
19/03/2010 10:27

Τα περισσότερα ανώτατα ιδρύματα των Η.Π.Α παρέχουν τόσο υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης όσο και web casting. Παρόλο που οι περισσότερες αίθουσες είναι εξοπλισμένες με οπτικοακουστικό εξοπλισμό και H/Y για την υποστήριξη τοπικών πολυμεσικών παρουσιάσεων, δεν είναι εξοπλισμένες όλες με συσκευές τηλεδιάσκεψης. Αυτό ίσως να απορρέει από το γεγονός ότι δεν είναι τόσο εκτεταμένη η χρήση των υπηρεσιών αυτών σε διαπανεπιστημιακό επίπεδο, λόγω του ανταγωνισμού αλίευσης φοιτητών μεταξύ των Ιδρυμάτων. Οι υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης χρησιμοποιούνται για την οργάνωση κοινών μαθημάτων μεταξύ γεωγραφικά διάσπαρτων τμημάτων του ιδίου Ιδρύματος. Αντίθετα, στην Ευρώπη, π.χ., Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, έχει μόλις αρχίσει η οργάνωση σε κάθε χώρα ενός πλέγματος αιθουσών τηλεκπαίδευσης.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
19/03/2010 10:17
Το 6ο Γυμνάσιο Σερρών, απο το 1995 που είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο, έχει ασχοληθεί αρκετές φορές με τηλεδιασκέψεις, εκπαίδευση και διδασκαλία απο απόσταση, διάφορα meeting, ενημερωτικές συνδέσεις on line με Πανεπιστήμια, ιδιωτικά κέντρα και φορείς του δημοσίου. Σε συνεργασία με τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού (Δ.Ε.Π.Κ.Α.) του Δήμου Σερρών έχει καλύψει On Line ημερίδες, σεμινάρια, συνέδρια, τηλεδιασκέψεις.
Πληροφορικός
19/03/2010 10:14
Σήμερα, στα πλαίσια της πρόσκλησης 7 της "Κοινωνίας της Πληροφορίας" (ΚτΠ) και του ΥΠΕΠΘ, είναι σε εξέλιξη η δημιουργία ειδικά διαμορφωμένων και εξοπλισμένων χώρων τηλεκπαίδευσης σε κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, προκειμένου να υποστηρίξουν τόσο οριζόντιες εκπαιδευτικές δράσεις για τις ανάγκες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όσο και άλλες εκπαιδευτικές ανάγκες. Ήδη πολλά ακαδημαϊκά ιδρύματα έχουν ανταποκριθεί στο αίτημα για ανάπτυξη τεχνικών υποδομών τόσο για την σύγχρονη εκπαίδευση από απόσταση όπου η επικοινωνία διδάσκοντα –διδασκομένων γίνεται σε πραγματικό χρόνο όσο και στην ασύγχρονη εκπαίδευση από απόσταση όπου η επικοινωνία πραγματοποιείται έμμεσα κυρίως μέσω του διαδικτύου.
efraim menegakis
19/03/2010 09:02
Ε, οχι και να μας λετε οτι το τριτοκοσμικο ΕΑΠ με τα 5 μόλις βασικα προγράμματα σπουδών, (έναντι των 100 που προσφέρει το Αγγλικο Ανοιχτό που για να τα αναγνωρίσεις πρεπει να περιμένεις την τριτοκοσμική Ψωροκαίστανα να εισάγει άλλα 95 νέα προγράμματα σπουδών), είναι υψηλού επιπέδου. Ποιο ??? Το ΕΑΠ υψηλού επιπέδου (ας γελάσω) , θα το διαβάσει και κανένας που δεν ξέρει και θα το πιστέψει! Αγγλία και πάλι Αγγλία, αλλά δεν τα αναγνωρίζουν τα πτυχία επειδή φοβούνται τον ανταγωνισμό με τα ξένα πανεπιστήμια και το υψηλό επίπεδο που παρέχουν και όχι οι γνωστές δικαιολογίες μα εκεί ειναι 3 χρόνια κι εδώ 4... Στα 3 χρόνια φτύνεις αίμα για πτυχίο, όχι καφέ και απεργίες όπως εδώ.
KG
19/03/2010 08:05
ΚΙ εγω είμαι στο ΕΑΠ. Επειδή εχω περάσει και απο την Νομικη Σχολή Αθηνών, μπορώ να σας πω ότι οι απαιτήσεις του ΕΑΠ είναι ασύγκριτα ψηλότερες. Οχι όμως και η παροχή οπτικοακουστικού υλικού που ειναι ανύπαρκτη. Εν ολιγοις σου λένε "διάβασε μόνος σου" και σου ζητάνε πράγματα που μονο με παρακολουθηση μαθημάτων θα έπρεπε να σου ζητάνε. http://www.eap.gr/
nektarios
19/03/2010 07:25
Η ποιότητα Σπουδών στο ΕΑΠ είναι σαφέστατα καλύτερη απο αρκετά ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια. Οι απαιτήσεις του για να πάρεις πτυχίο είναι μεγάλες. Αναλογιστείτε οτι προκειμένου να μπορέσεις να δώσεις εξετάσεις χρειάζεται να εκπονίσεις 4 γραπτές εργασίες σε κάθε Θεματική Ενότητς ( όπως λένε πολλοί Μεταπτυχιακού Επιπέδου). Πολλοί εγκαταλείπουν τις Σπουδές τους στον 1 ή 2 χρόνο. Σε ποσα ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΑ συμβαίνει αυτό? Το μόνο του μειονέκτημα είναι ότι είναι δύσκολο να εισαχθείς ( εδώ παίζει ρόλο ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης)
ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.
19/03/2010 05:06
ΤΟ Ε- LEARNING ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ
ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ
E- LEARNING.
John
19/03/2010 01:53
If you are interested in an Online Accredited Degree program Take a look at University of Phoenix at www.phoenix.edu Also take a look at Western International University at www.west.edu, it''s sister University that specializes in International students. They have been doing it since 1996. and they know how to do it right. Almost 450,000 students worldwide cannot be wrong. How long have the European Universities been doing it? What experience do they have? What technology do they use? Just some things to consider.
Κ.
18/03/2010 23:05
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΕΑΠ.. ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ.. ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΑ ΔΕΚΤΟΣ ΣΤΗ 3Η ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ. ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ.. ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΣΩΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ..
student
18/03/2010 20:42
to elliniko anoikto panepistimio einai mia parodia. ektos apo ton tropo eisagogis pou einai geloios kai xoris kanena kritirio exoun akoustei diafora gia politika mesapou xrisimopoiountai gia tin oloklirosi ton spoudon.se kamia periptosi den tha eprepe na einai isotimo oyte kan me ta tei. Alla stin xora pou zoume kathe ti dimosio einai kai anagnorisimo.
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
18/03/2010 20:14
Ο ΔΟΑΤΑΠ ΈΧΕΙ ΚΆΠΟΙΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
Μάριος
18/03/2010 20:11
κ. Κατσικα που μπορούμε να βρούμε πληροφορίες για την Ελλάδα. Γράψτε κατι παρακαλω.
ευχαριστω
m s
18/03/2010 19:31
se pia thesi pagkosmios vriskete to anixto stin agglia kai se pia to eap?
Σάκης Μ.
18/03/2010 19:07
συγχαρητήρια ναι για την ενημέρωση
Κώστας
18/03/2010 19:06
πολύ καλό
Δημήτριος Τ.
18/03/2010 18:56
Το Κυριότερο πρόβλημα με το Ελληνικό Α.Π είναι η αναξιοκρατία στο σύστημα εισαγωγής του...Προσπαθώ εδώ κ έξι(6) συναπτά έτη κ δεν τα έχω καταφέρει ακόμη!!Μαθαίνω από φίλο που τα κατάφερε κ μπήκε ότι στο τμήμα του υπάρχουν δίδυμες αδελφές που μπήκαν στο ίδιο έτος(προπτυχιακό). Έντονες φήμες αλλά κ καταγγελίες για παρεμβάσεις της Δ.Α.Π αλλά φαντάζομαι από εφέτος της ΠΑΣΠ. Μην ξεχνάμε το ζεύγος Ρουσόπουλου,ο Τεο με την πρώτη σε προπτυχιακό κ οι δυο. Κυκλοφορεί ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείτε για την κλήρωση στο διαδίκτυο κ για αυτό μπορούν κ επεμβαίνουν διάφοροι στο αποτέλεσμα της κλήρωσης(καταγγελία από υποψήφιο διδάκτορα περιφερειακού πανεπιστημίου). Είναι μακρύς ο κατάλογος αλλά ευτυχώς αφορά μόνο το σύστημα εισαγωγής και κάτι πρέπει επιτέλους να γίνει γι''αυτό!!!!!
Κώστας Μ
18/03/2010 18:10
Έχω κάνει και εγώ μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Βρετανίας (open university UK) και το συστήνω ανεπιφύλακτα. Το επίπεδο σπουδών είναι πολύ υψηλό!
BASILIOS PIGKOULAS, koureas
18/03/2010 18:07
XRHSTO KATSIKA, GIA ALLH MIA FORA SYGXARHTHRIA. THAVMASIO ARTHRO!
Δήμητρα
18/03/2010 16:04
Να είσθε καλά. Έψαχνα για το θέμα πληροφορίες εδώ κι ένα μήνα και δεν μπορούσα να βρω άκρη. Συγχαρητήρια
koupepe
18/03/2010 15:50
Exontas empeiria apo arketa panepistimia kai sto eswteriko kai sto exwteriko exw na pw auto: To UK open university einai ypodeigma panepistimiou kai gia emena einai top. To yliko, h meqodos , to proswpiko einai fantastika. Kamia sxesh me ellhnika h kai me ksena symbatika panepistimia. KAi h Ellhniki patenta: anagnwrizontai mono ptyxia tou OU pou exoun antoisthxa sto EAP. Poia einai h logiki? Dhladh an bgalw fysiki sto OU pou yparxei kai sto elliniko einai kalytero apo say mathematics? Giati to ena anagnwrizetai kai isotimo kai antoisthxo kai to allo oxi? Giati to elliniko kratos einai gia ta panygiria. Opoios qelei na spoudasei kati kai na apokthsei empeiria apo panepistimio pou endiaferetai gia tous foithtes tou, to synistw anepifylakta. H empeiria mou htan qetikotath. To yliko tous tromero. Elpizw kapote na to ftasoun ta ypoloipa.
student
18/03/2010 15:34
kostos??
Μιχαληας Γ.
18/03/2010 14:57
AN κατάλαβα καλά οι η σπουδες εξ αποστάσεως αναγνωρίζονται απο τον ΔΟΑΤΑΠ μόνο σε προγράμματα σπουδων κοινά με το Ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο?
Δημήτρης Ωραιόπουλος
18/03/2010 13:59
H τηλεκπαίδευση (e-learning) μετράει πολλά χρόνια ουσιαστικής λειτουργίας και αποδόσεων έξω από τα σύνορα της Ελλάδας και προσφέρεται από πολλά Πανεπιστήμια και Ανώτατες Σχολές σ'' όλο τον κόσμο.Στον αντίποδα το ΑΕΠ της χώρας μας είναι μια πρώτη κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση αλλά δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να είναι ΠΡΟΤΥΠΟ αξιολόγησης πόσο μάλλον ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ όταν το μοντέλο λειτουργίας του απέχει παρασάγκας από τα σημερινά διεθνή τεχνολογικά πρότυπα.Θα ήταν ωστόσο χρήσιμο να αναβαθμιστεί το ΑΕΠ από ΤΩΡΑ παρέχοντας υπηρεσίες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης που ακόμα είναι ζητούμενο αν όχι ακατανόητο σαν τεχνολογική εφαρμογή .Αλλοιώς και σ αυτο τον τομέα θα αρκεστούμε να είμαστε ΟΥΡΑΓΟΣ και ΘΕΑΤΗΣ των καινοτομιών που ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΙ οι αρμόδιοι αλλά που δεν ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ λόγω "ελληνικών ιδιαιτεροτήτων.
Σταματίου Γεώργιος
18/03/2010 13:52
Ξέρει κάποιος ποια πανεπιστήμια εξ'' αποστάσεως του εξωτερικού έχουν μεταπτυχιακά τμήματα που είναι ισότιμα (και ειδικότερα μεταπ. πληροφορικής); Με ενδιαφέρει αρκετά μιας και δεν είχα τύχη έως τώρα στο ΕΑΠ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

όλες οι τελευταίες ειδήσεις