Διπλοί πανηγυρισμοί στη Ford για τον Μίκο Χίρβονεν που εκτός του ότι κέρδισε το ράλι Πολωνίας, κατάφερε να προσπεράσει στον βαθμολογικό πίνακα των οδηγών τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Δεύτερος τερμάτισε ο Σόρντο (Citroen) που στάθηκε τυχερός μετά την εγκατάλειψη του Λάτβαλα (Ford) 2,5 χιλιόμετρα πριν από τον τερματισμό!


Ανατροπή στο WRC! Ο Μίκο Χίρβονεν μετά τη νίκη του στο ράλι Πολωνίας πέρασε πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και πλέον ο Λεμπ βλέπει ότι ο δρόμος για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος δεν θα είναι τόσο εύκολος όπως συνέβαινε και τα προηγούμενα χρόνια. Ο Χίρβονεν με το Ford Focus WRC έδειξε ότι η νίκη του στο Ράλι Ακρόπολις όχι μόνο τυχαία δεν ήταν αλλά θα είχε και συνέχεια. Έτσι, στο ράλι Πολωνίας- ένας αγώνας που επανήλθε στο πρωτάθλημα έπειτα από αρκετά χρόνια- ο Φινλανδός οδηγός κατάφερε να αποφύγει τα λάθη, οδήγησε συγκρατημένα όταν διαπίστωσε ότι είναι πρωτοπόρος και φυσικά εξασφάλισε στο τέλος της 3ης ημέρας τους 10 πολυπόθητους βαθμούς που τον έθεσαν επικεφαλής στο πρωτάθλημα οδηγών έστω και με διαφορά ενός βαθμού από τον Λεμπ. Ο πεντάκις πρωταθλητής της Citroen, Σεμπαστιάν Λεμπ, δεν απέφυγε τα λάθη και για δεύτερη συνεχόμενη φορά μετά το ράλι Ακρόπολις είχε μια έξοδο που του στέρησε μια καλή εμφάνιση αλλά και μια θέση στο βάθρο. Έτσι, ο Γάλλος οδηγός συνέχισε την προσπάθειά του και τελικώς τερμάτισε στην έβδομη θέση.

Το ίδιο καλότυχος με τον Χίρβονεν δεν ήταν και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ο δεύτερος οδηγός της Ford βρισκόταν στη δεύτερη θέση έως και την τελευταία ειδική διαδρομή. Όμως μια έξοδος 2,5 χιλιόμετρα πριν από τον τερματισμό τον ανάγκασε να εγκαταλείψει και να «χαρίσει» τη δεύτερη θέση στον Ντάνι Σόρντο της Citroen.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Χ. Σόλμπεργκ με Ford Focus της Stobart. Η τέταρτη θέση περίμενε τον Π. Σόλμπεργκ ο οποίος έδειξε ότι έχει τα κότσια να οδηγήσει σε ακόμη καλύτερες θέσεις το περασμένης γενιάς Citroen Χsara. Την πεντάδα συμπλήρωσε o Μ. Γουίλσον με Ford Focus. Από αυτόν τον αγώνα το σίγουρο είναι ότι και οι δύο μεγάλες ομάδες έφυγαν με ανάμεικτα συναισθήματα. Η Ford που νίκησε με τον Χίρβονεν αλλά στο τέλος ένα λάθος του Λάτβαλα χάλασε το παρ΄ ολίγον 1-2 και η Citroen που έχασε- λόγω εξόδου- τον Λεμπ αλλά την τελευταία στιγμή κατάφερε να φύγει με τις λιγότερες απώλειες έχοντας ως σωτήρα τον Σόρντο.

Οι ομάδες έχουν αρκετό χρόνο για να ανασυγκροτηθούν αφού ο επόμενος γύρος θα πραγματοποιηθεί στη Φινλανδία από τις 31 Ιουλίου έως και τις 2 Αυγούστου.