Οι άνθρωποι ξέρουν από τρένα και επίσης ξέρουν να τα εντάσσουν στα επικοινωνιακά τους παιχνίδια. Για τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ μιλώ και θα σας το διευκρινίσω αμέσως. Ο μεν Νίκος Παππάς, ας πούμε, πήρε το τρένο με μια μεγάλη ομάδα νέων επιχειρηματιών start uppers και πήγε Θεσσαλονίκη. Κάθε selfie δε που τραβούσε με τον καθένα ξεχωριστά την αναρτούσε στον προσωπικό του λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Αν αναρωτιέστε γιατί δεν τους πήρε να πάνε με αεροπλάνο, θα σας απαντήσω πως σε μια τόσο σύντομη πτήση δεν θα προλάβαινε να φωτογραφιστεί με όλους. Από την άλλη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βασίλης Κόκκαλης μαζί με άλλους εκπροσώπους φορέων, αλλά και τον Μάρκο Μπόλαρη, εγκαινίασαν στην πρώτη του διαδρομή το τρένο που έχει το όνομα Ασημένιο Βέλος. Από Θεσσαλονίκη φτάσανε Κατερίνη, βεβαίως γρήγορα, ενώ το εν λόγω τρένο θα κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και είκοσι λεπτά. Οχι βέβαια ακόμη, μη βιάζεστε, θα το ‘χουμε το καλοκαίρι του 2019, αλλά οι ανελίτες θέλανε επίσης να φωτογραφιστούν τώρα κι αυτοί και να οικειοποιηθούν το τρένο, που πάντως ως πρότζεκτ τρέχει από παλιά.

Προθέσεις

Στη ΔΕΘ, πάντα, έμαθα πως μίλησε σε πηγαδάκι καθαρά και για τις μελλοντικές του προθέσεις ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Γιώργος Σταθάκης, που αποκάλυψε πως θα είναι υποψήφιος στα Χανιά και όχι στη νέα κατακερματισμένη Β’ Αθηνών, όπως κάποιοι έλεγαν. Ο συνομιλητής μου τον είδε άνετο και ορεξάτο αν και αυτό το στυλ είναι αιώνιο για τον εν λόγω και δεν αντικατοπτρίζει την παρούσα συγκυρία, που δεν τη λες και εύκολη για το κόμμα του και την κυβέρνησή του.

Σχέδια

Η Φώφη Γεννηματά, τώρα, είναι από χθες στη ΔΕΘ, ενώ απόψε θα κάνει την ομιλία της στο Βελλίδειο. Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής συναντήθηκε χθες με τη Διοίκηση της ΔΕΘ και έκανε και δηλώσεις, αποκαλύπτοντας κάτι από το δικό της σχέδιο, που όπως είπε στηρίζεται «στην ανάπτυξη και όχι στην υπερφορολόγηση».

Παρεξήγηση

Τώρα, επειδή δημιουργήθηκε μια παρεξήγηση για μια αποχώρηση, που βεβαίως εκμεταλλεύθηκαν τα συριζαϊκά τρολ στο Διαδίκτυο. Μαθαίνω και με επίσημο τρόπο πως ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θόδωρος Φέσσας μετέβη στη Θεσσαλονίκη για να παραστεί στα εγκαίνια της ΔΕΘ και για να παρακολουθήσει τις ομιλίες της τελετής έναρξης, που είχαν προγραμματισθεί για τις 19.00 του Σαββάτου.

Για διάφορους λόγους, ξεκαθαρίζει ο ΣΕΒ, η έναρξη της τελετής καθυστέρησε και λόγω ανειλημμένης υποχρέωσης ο Φέσσας αποχώρησε πριν από τη λήξη της, ώστε να μεταβεί με την τελευταία πτήση στην Αθήνα. Κάτι που πολλοί παρανόησαν πως έγινε από δυσαρέσκεια στον Τσίπρα και άλλα απίθανα.

Ερώτηση

Μια ερώτηση της στήλης: Αλήθεια, κύριε Πρωθυπουργέ, τόση ώρα διήρκεσε η συνέντευξη Τύπου σας. Σε τόσα ΜΜΕ δόθηκε η δυνατότητα να σας κάνουν ερώτηση. Για την εφημερίδα «Το Βήμα» δεν υπήρχε χώρος και τρόπος; Εγείρονται ερωτήματα ξέρετε και όχι μόνον για «Το Βήμα» που έμεινε έξω αλλά και για άλλα μέσα εθνικής εμβέλειας.

Ζυμώσεις για την Αθήνα

Ως γνωστόν για τον Δήμο της Αθήνας από το ΚΙΝΑΛ ακούγεται η υποψηφιότητα του Παύλου Γερουλάνου. Που και ΠΑΣΟΚ είναι αλλά και φιλελεύθερη απεύθυνση έχει. Ακούγεται όμως και αυτή του Λευτέρη Παπαγιαννάκη (φωτογραφία), σημερινού αντιδημάρχου Μετανάστευσης του Γιώργου Καμίνη. Μάλιστα το απόγευμα της Παρασκευής, ο Λευτέρης είδε τον Θανάση Θεοχαρόπουλο και τον Δημήτρη Χαλαζωνίτη και μαθαίνω πως η ΔΗΜΑΡ πιθανώς θα προτείνει αυτόν. Εκτιμούν δε πως θα έχει τη στήριξη των υπόλοιπων δημοτικών παραγόντων αλλά και θα αποτελεί και ένα άνοιγμα στη μεταρρυθμιστική Αριστερά. Θα έχουμε ζυμώσεις λοιπόν, αν και βρίσκω ενδιαφέρουσες και τις δύο επιλογές.

ΕΡΤ: ο εμφύλιος μαίνεται

Ο εμφύλιος στην ΕΡΤ συνεχίζεται. Μετά τη μεγάλη κόντρα του Γιώργου Θαλασσινού με τον Βασίλη Κωστόπουλο σε επίπεδο διοίκησης, ήλθε ανακοίνωση χθες από την Ενωση Εργαζομένων της ΕΡΤ με βαρείς χαρακτηρισμούς για την κατάσταση στο Ραδιομέγαρο, με αιχμές κατά του προέδρου της ΠΟΣΠΕΡΤ Καλφαγιάννη και τώρα όλα αυτά με αφορμή την «περίεργη απόφαση», όπως αναφέρει, σπατάλης δημοσίου χρήματος για τη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης. Και δη το κόστος για κάλυψη του Τσίπρα από van HD συγκεκριμένου ιδιώτη. Πόσο; Αναφέρουν το ποσό των 20.000 ευρώ ως επιπλέον βάρος. Βεβαίως απάντηση από την επίσημη ΕΡΤ υπήρξε με ανακοίνωση επίσης όπου διευκρινίζεται πως «η εν λόγω υλικοτεχνική υποδομή δεν είναι διαθέσιμη από την ΕΡΤ (η δημόσια ραδιοτηλεόραση διαθέτει μόνο OB VAN Standard Definition), ως εκ τούτου υπήρξε ανάγκη για την ενοικίαση του van από ιδιώτη». Γενικά μυρίζει μπαρούτι στην Αγία Παρασκευή και θα έχουμε και συνέχεια.