Τα Αδέσποτάκια μας δημοφιλή στο εξωτερικό

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/11/2017 17:56 |
Τα Αδέσποτάκια μας δημοφιλή στο εξωτερικό




Επιτέλους και κάτι ενδιαφέρον που μπορεί να καταφέρει να ευαισθητοποιήσει κάποιους.

Τα αδέσποτα σκυλιά της Αθήνας έρχονται τον Νοέμβριο στο CineDoc, μέσα από ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ.

Εχοντας την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση και της Στέγης θα πραγματοποιηθούν προβολές σε διάφορους χώρους από σήμερα.

Το ντοκιμαντέρ του Μενέλαου Καραμαγγιώλη είναι μια κινηματογραφική αλληγορία όσων συμβαίνουν τα τελευταία επτά χρόνια στην Ελλάδα, βασισμένη σε αληθινές ιστορίες που διαδραματίζονται σε γειτονιές «αόρατες» γύρω από την Αθήνα. Οι ιστορίες των αδέσποτων ζώων του Greek Animal Rescue αποτυπώνουν όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα της κρίσης, οδηγώντας μια φιλοζωική οργάνωση από το Λονδίνο να κινητοποιηθεί και να ξεκινήσει μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία για τα ‘Greekies’, τα αδέσποτα από την Ελλάδα που είναι τόσο δημοφιλή για υιοθεσίες στο εξωτερικό.


Ημερομηνίες Προβολών :

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου:
 Αθήνα στο Γαλλικό Ινστιτούτο στις 19.30
 Θεσσαλονίκη στην αίθουσα «Σταύρος Τορνές» στις 21.00
 Πάτρα στον κινηματογράφο Πάνθεον στις 21.30
 Αμαλιάδα στον κινηματογράφο CineCinema στις 22.00
  Κυριακή 5 Νοεμβρίου:
  Αθήνα στον κινηματογράφο Δαναό στις 16.00

25
Florapoulaki@yahoo.gr
24/02/2018 23:14
Έλέός βρέ πάίδίά γίάτί τέτόίό μίσός στά ζώά? Λύπάμάί κάί φόβάμάί γίάτί βλέπώ ότί δέν ζώ σέ μίά κόίνώνίά μέ νέόύς κάί κύρίώς έύάίσθήτόπόίήμένόύς άνθρώπόύς άλλά ζώ σέ άγέλή λύκών πόύ έίνάί έτόίμή νά κάτάσπάράξή ό τί πλάσμά έίνάί άνύπέράσπίστό έίτέ έίνάί πάίδί έίτέ ζώό.
Ιωαννης .Τ
19/02/2018 10:41
Ειναι σοκαριστικο το οτι ενα τετοιο τρυφερο θεμα δημιουργει αρνητικα σχολια,ενδεικτικα του μισους που υπαρχει σε αυτη εδω τη κοινωνια εναντιον των ζωων.Μην ακουσει ο μεσος νεοΡωμιος για αδεσποτα.Ξαφνικα θυμαται ολα του τα προβληματα,ακομα και προβληματα για τα οποια στη καθημερινη ζωη του δε δινει δεκαρα τσακιστη.(Παιδια Αφρικης και αλλα παντελως ασχετα).Παιδεια και παλι παιδεια ειναι η μονη λυση.
Φλωρα
08/02/2018 23:51
Αισθανομαι οργη πικρα και απογοητευση. Στρατοπεδα συγκετρωσης για τα αδεσποτα. Τα περισσοτερα που βρισκονται στον δρομο ειναι παρατημενα απο τον ανθρωπο. Ιδως τα σκυλια δεν μπορουν να ζησουν στην απομονωση. Αξιοτιμοι κυριοι μην τα καταδικαζετε με αυτον τον βαρβαρο τροπο.Εαν δεν ευαισθητοποιηθουν πολιτες οαντα θα υπαρχουν αδεσποτα, Να μιλησουν εθελοντες να μοιρασθουν φυλλαδια σε σχολεια να ενημερωθουν γονεις που θελουν να παρουν για το παιδι τους ενα σκυλι. Οχι ομως σε εγκλεισμο στρατοπεδου. Θελω να ζω σε μια υγιη κοινωνισ με ευαισθητοποιημενους ταγεις Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Εξαλλου ο πολιτισμος μιας χωρας φαινεται και απο τον τροπο που συμπεριφερεται στα ζωα.Σας ευχαριστω και παλι για τη φιλοξενια και το *βημα* που μας δινετε.
Φλωρα
05/02/2018 21:58
Ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω αυτη την καραμελα υπαρχουν και παιδια που υποφερουν τα ζωα θα φροντισουμε? Μα ολα τα δεινα προερχονται απι τον ανθρωπο για τα παιδια που υποφερουν ευθυνεται ο ανθρωπος για τα ζωα που υποφερουν ευθυνεται παλι ο ανθρωπος. Δεν μπορουμε να τα τα τσουβαλιαζουμε το ιδιο ολα. Τα ζωα εξαρτωνται απο εμας. Εαν κατι περρισευει απο το πιατο σου δεν μπορεις να το δωσεις στο παιδι που πεινα. Για τα παιδακια σε ολη τον πλανητη που υποφερουν υπαρχουν ανθρωποι που θα μπορουσαν να εξαλειψουν την πεινα τους εαν πραγματικα το ηθελαν.Ποιος δεν θα ηθελε να ηταν πλουσιος αλλωστε και να μην τον ενδιέφερε ο αγωνας της επιβιωσης? Υπαρχει ομως μια μικρη διαφορα η καλη πραξη απεναντι σε αδυναμο και ανυπερασπιστο πλασμα ειτε ειναι παιδι ειτε ειναι ζωο ειναι ο αληθινος πλουτος της ψυχης μας που θα παρουμε οταν φυγουμε απο την ματαιοτητα και θα κριθουμε απο καποιον αλλο ειτε λεγεται Θεος ειτε οπου ο καθενας πιστευει. Η πολυτελεια και η χλιδη δεν θα αξιζουν οσο μια καλπικη λιρα.Ναι στην αγαπη και την φροντιδα των εγκαταλελειμενων παιδιων Ναι ομως και στην αγαπη και φροντιδα και των ανυπερασπιστων ζωων .Ευχαριστω πολυ για τη φιλοξενια και τον χρονο.
Φλωρα
01/02/2018 18:42
Καλησπερα.Επιτρεψτε μου να εχω μια απορια Μπορει τακινητρα ολων των φιλοζωων στο εξωτερικο για την υιθεσια αδεσποτου ζωου να ειναι πραγματι καλοπροαίρετα. Δεν εχουν ομως και στο εξωτερικο αδεσποτα? Και πως μπορει να γνωριζουμε οτι ειναι καλα το ζωο.Το fhotoshop κανει θαυματα. Σκυλι που πηρε για φροντιδα καταφυγιο το εστειλε στο εξωτερικο. Οταν ζητησαμε να μαθουμε τι εγινε και σε ποιους πηγε το σκυλι ποτε δεν πηραμε απάντηση. Κατα την γνωμη μου καλο ειναι οχι μονο να υιθετουνται τα ζωα εντος της χωρας μας αλλα και να υπαρχει και καποιος ελεγχος για την αντιμετωπιση του ζωου απο τους ιδιοκτητες του. Σας ευχαριστω για τον χρον σας.
Φλώρα
15/01/2018 14:29
Αγαπητή κυρία Κυδωνάκη καλή χρονιά με υγεία και δημιουργία. Μπραβο στους συνανθρώπους μας για την ευαισθησία και το ενδιαφέρον που έδειξαν για τους τετράποδους ανυπεράσπιστους φίλους μας που βρέθηκαν στον δρόμο εξαιτίας της ανευθυνότητας των ιδιοκτητων τους. Προτείνω εάν είναι εφικτό να προβληθεί σε όλα τα σχολεία με παρουσία των γονιών. Η παιδεία γενικά ξεκινά απο το σπίτι μας και συνεχίζεται απο τους δασκάλους μας. Ισως να σταματήσει η εγκατάλειψη και ο βασανισμός ζώων. Μελέτες έχουν δείξει οτι αυτοί που βασανίζουν ζώα δεν διστάζουν να κάνουν κακό και στον πλησίον τους. Συμφωνώ οτι υπάρχουν και τα παιδάκια της Αφρικής που λιμοκτονούν όμως υπάρχουν και κροίσοι που εάν ήθελαν θα βοηθούσαν και δεν θα πεινούσε ούτε ένα παιδάκι Λίγη ξηρή τροφή και νερό ακόμα και εάν περισσεύει κάτι που θα μπορούσα με να δώσουμε σε ένα γατούλι ή σκυλάκο δεν κοστίζει τίποτα. Εαν πάλι δεν μας περισσεύει λιγη ευαισθησία ακόμα και για τα ανυπεράσπιστα ζώα αφήστε κάποιον άλλο τουλάχιστον να του δείξει φροντίδα και προστσία. Ας σταματήσει πια αυτή η καραμέλα και τα παιδιά πεινάνε. Σαφώς και συμφωνούμε αλλά ο άνθρωπος που ταίζει ένα αδέσποτο θα ενδιαφερθεί και για τον διπλανό που υποφέρει. Τι κι αν είναι ζώα νομίζετε φίλες και φίλοι οτι δεν αισθάνονται ΠΕΙΝΑ ΔΙΨΑ ΠΟΝΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ? Η άποψη του κάθε ανθρώπου είναι σεβαστή. Δεν χρειάζεται να βρίζουμε και να εκφραζόμαστε έτσι άσχημα υπάρχουν τόσα προβλήματα που μας ταλανίζουν καθημερινά. Ας μη ξεχνάμε οτι ζούμε σε ένα μολυσμένο περιβάλλον για το οποίο ευθύνεται Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Και εσυ φίλε που έγραψες για τις ακαθαρισίες των ζώων συμφωνώ στο κομμάτι οτι οι ιδιοκτήτες τους όταν τα βγάζουν βόλτα πρέπει να έχουν μαζί τους και μια μικρή σακουλίτσα για να τα μαζεύουν . ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ. ΤΑ ΖΩΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΝΥΠΟΚΡΙΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΔΙΠΟΔΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Ευχαριστω για τη *φιλοξενία* και τον χρόνο σας. Εύχομαι να είστε όλες και όλοι καλά και με αγάπη ακόμα και σε ζωάκι δεν θα χάσετε πιστέψτε με.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ
11/01/2018 17:31
ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΙΘΙΟΠΙΑΣ.ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Byzantine
30/01/2018 23:12
Σε αντιθεση με τα παιδια της Αιθιοπιας, για τα οποια ο μεσος Ελληνας ουτε ευθυνεται αμεσα, ουτε μπορει να κανει και τιποτα το ουσιαστικο, η κατασταση με τα αδεσποτα στην Ελλαδα αποτελει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του ευθυνη. Τα περισσοτερα απο αυτα τα αδεσποτα, αλλωστε, ξεκινησαν την ζωη τους σαν κατοικιδια. Το προβλημα ειναι ανθρωπογενες, και Ελληνογενες επι του τοιουτου. Αρα θεωρα το σχολιο σας λιγο ατοπο και κενο περιεχομενου.
Κατάντια να υπάρχετε τέτοια άτομα
14/01/2018 14:27
Όσο για τις υιοθεσίες για τις οποίες ενημερώνει το άρθρο, τα περισσότερα απο τα παιδιά της Αιθιοπίας έχουν γονείς. Κοινωνική δικαιοσύνη τους λείπει και δεν μοιράζονται τα αγαθά σε όλους.
Κατάντια να υπάρχετε τέτοια άτομα
14/01/2018 14:24
Και τα σκυλάκια και τα παιδάκια έχουν ψυχή. Δεν καταλαβαίνω γιατί λές τέτοιο πράγμα.
venus
13/01/2018 17:18
@ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, αλήθεια? πού το είδατε γραμμένο αυτό? Η μήπως θέλετε να μάς εκφράσετε έτσι την δική σας υποκειμενική αρχή? Venus
A.K.L
11/01/2018 01:30
From a Loving Yiayia .....to you all in Greece. Please, please encourage members,MP’s of our Greek Government to visit our city, Toronto and suburbs for a few days to observe the co- existence of animals and pets with humans. An easy, simple system for Greece to adopt. No more than a minimal travel cost to the Government. Applying a similar stragedy in Greece , the increased Tourist income to the country could easily offset the cost in dealing with this most unpleasent issue. Your descriptions of unattended dogs in the Greek cities are simply inhumane,!! Totally unacceptable ... damaging our country’s Image and it’s people’s reputation world wide. International capital needs to feel comfortable with the people first , in order to invest in our country. We deserve to be Leaders to the the world based on our history. Today..Our Olympics brought North and South Korea together !! Let’s keep our name at the TOP with grace and respect Worldwide. From: Senior- Canadian- (Toronto) /. ...British ( London)- ......Greek (Athens-Olympia)
venus
30/12/2017 19:42
Αγαπητή κυρία Κυδωνάκη, Σας εύχομαι ολόψυχα υγεία και δύναμη για τον καινούργιο χρόνο που έρχεται. Εύχομαι επίσης να κρατήσετε τίς «Pet stories» για πολλά χρόνια ακόμα, ώστε να βοηθάτε έτσι στην ανάπτυξη μιας σωστότερης παιδείας των ανθρώπων απέναντι στα ζώα. Φιλικά Venus
Να δημοσιεύετε τα πάντα
07/11/2017 11:39
Μην κόβετε τα σχόλια επειδή δε σας αρέσουν! Τα αδεσποτακια μας χέζουν και ενοχλούν τον κόσμο και οι ξένοι μας δουλεύουν κανονικότατα για την τριτοκοσμική μας κατάσταση.Αν θέλετε κάποια χρήσιμη δουλειά ελάτε να καθαρίσετε τους δρόμους από τα σκατάκια και αν περνάτε από πουθενά νύχτα πάρτε και κανά όπλο μαζί,τα αδεσποτακια είναι αγέλες και ψάχνουν αίμα...
Κατάντια να υπάρχετε τέτοια άτομα
14/01/2018 14:32
Δολοφονίες ζώων θές να κάνεις??? Αυτό είναι παράνομο και τη μέρα και τη νύχτα. Επιπλέον να ξέρεις οτι όποιος κακοποιεί ή δολοφονεί ζώα, δεν έχει να πρόβλημα να κακοποιήσει ή δολοφονήσει ανθρώπους. Επίσης, σκέψου σοβαρά να δεις ψυχίατρο για όλο το αναίτιο μίσος που έχεις για πλάσματα που ζούν και δεν σε ενόχλησαν ποτέ. Και όχι, η ομιλία και οι φυσικές ανάγκες δεν είναι ενόχληση.
Venus
08/11/2017 11:31
@ Να δημοσιεύετε τα πάντα: Συνήθως αυτοί που διασύρουν τη χώρα τους σαν τριτοκοσμική τό κάνουν με τον σκοπό να διαχωρίσουν και να ανεβάσουν τό δικό τους επίπεδο. Αλλά κι άν ακόμα παραδεχτούμε ότι η Ελλάδα έχει τη φήμη της τριτοκοσμικής χώρας στο εξωτερικό αυτό οφείλεται στό ότι η εγκληματικότητα, ο σαδισμός, η εξόντωση των αδέσποτων (και μή) ζώων έχει καταντήσει εθνικό σπόρ. Αυτό που συναντά στην Ελλάδα ενας ξένος (απο ανεπτυγμένα κράτη, πρέπει να πω) είναι κρεμασμένα σκυλιά σε δέντρα, φολιασμένα ζώα που σαπίζουν ελεύθερα στούς δρόμους, ζώα δεμένα από αλυσίδες χωρίς νερό και τροφή, σκιάχτρα και σκελετοί που σέρνουν τό ταλαιπωρημένο κουφάρι τους στούς δρόμους και κυττάνε τόν κάθε περαστικό στά μάτια ζητιανεύοντας για λίγη προσοχή, τρυφερότητα, ένα ξεροκόμματο... Αυτή η κατάσταση είναι τριτοκοσμική, αυτό απωθεί και πληγώνει κάθε άνθρωπο που διαθέτει μια στοιχειώδη ευαισθησία και ανθρωπιά. Οσο για την ηλίθια και όντως τριτοκοσμική συμβουλή σας «πάρτε και κανά όπλο μαζί,τα αδεσποτακια είναι αγέλες και ψάχνουν αίμα...» θα είχα να πώ το εξής: αυτοί που διψάνε για αίμα δεν είναι τα αδέσποτα. Είναι κάποιοι, λίγοι (και γνωστοί) Ευρωπαίοι που έχουν ξεματώσει την Ελλάδα. Και θα συνεχίσουν να το κάνουν, εφόσον υπάρχουν Ελληνες πολίτες που ασχολούνται με τά «σκατάκια» τών πλασμάτων εκείνων που δέν έχουν ούτε κάν δικαίωμα ζωής, γιατί κάποιοι «μη τριτοκοσμικοί» δεν είχαν την τύχη να πάρουν μια πολιτισμένη παιδεία απο το σπίτι τους και έτσι έμαθαν να συμπεριφέρονται στούς αβοήθητους με τον νόμο του ισχυρότερου. Venus
Δεν γυστάρουμε όλοι αυτή την κατάντια
10/11/2017 16:34
Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αρέσει σε όλους να υπάρχουν ζώα που κινούνται ελεύθερα μέσα σε μια πόλη ανθρώπων και ρυπαίνουν,ηχορυπαίνουν και επιτίθενται.Αλλά ούτε και ζώα παρατημένα σε μπαλκόνια που ουρλιάζουν νυχθημερόν τη δυστυχία τους που έμπλεξαν με τους "φιλόζωους" ενοχλώντας τους πάντες.Φυσικά και έχουν δικαίωμα ζωής και καλοπέρασης αλλά σε ειδικούς χώρους όπου θα προστατεύονται αυτά ,το περιβάλλον και τα...αυτιά μας.Οι ξένοι κάνουν ντοκιμαντέρ όχι γιατί συγκινούνται αλλά για να δείξουν τη διαφορά ανάμεσα στον πρώτο και τον δεύτερο κόσμο.Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι (άλλη μια) παγκόσμια πρωτοτυπία σε χώρες εκτός Αφρικής ,Ινδίας και κάποιες άλλες ιδίου επιπέδου...
Κατάντια να υπάρχετε τέτοια άτομα
14/01/2018 14:21
Δεν ζείς μόνος σου στον κόσμο. Υπάρχουν και άλλα είδη. Μάθεσαι να σέβεσαι επιτέλους.
venus
10/11/2017 20:05
Δέν πρέπει να καταλάβω απολύτως τίποτα απο αυτά που γράφετε. Γιατι θεωρείτε σαν δεδομένα, πράγματα και καταστάσεις που είναι άκρως υποκειμενικές, δηλαδή δική σας αποψη. Εκτός αυτού παρουσιάζεστε σαν γνώστης της αλλοδαπής γνώμης, χωρίς να δίνετε ούτε ένα αποδεικτικό στοιχείο που να εξηγεί και να αποδεικνύει αυτα που ισχυρίζεστε για την παραγωγή του ντοκυμαντέρ. Εχετε μια ακραία αποστροφή και απέχθεια σε ζώα, κυρίως σε αδέσποτα ζώα. Φαίνεται εξάλλου, δεν χρειάζεται να είναι κανείς προφέσορας για να το καταλάβει, φτάνει να ξέρει να διαβάζει: «δεν γ(ο)υστάρουμε όλοι αυτη την κατάντια»!!! Κατάντια, είπατε? Μήπως εννοείτε ότι υπάρχουν αυτη τη στιγμή πάνω από ένα εκατομμύριο πλάσματα στην Ελλάδα που κινδυνεύουν απο μια εγκληματικη μερίδα τής κοινωνίας κάθε στιγμή και κάθε λεπτό να φολιαστούνε, να κρεμαστούνε, να πυροβοληθούνε, να καούνε, να πεθάνουν σε βαρέλια απο πείνα και κρύο? Που λουφάζουν κάτω απο γέφυρες και βγαίνουν μόνο τη νύχτα για να σώσουν έτσι το τομάρι τους απο κάποια άλλα τομάρια? Κατάντια, είπατε? Μήπως εννοείτε την εγκληματική αδιαφορία του κράτους απέναντι σε ένα πρόβλημα για τό οποίο ευθύνεται η δραματική πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας? Οχι, βέβαια, δεν εννοείτε αυτό!! Εννοείτε και μπερδεύετε εσκεμμένα αίτια με αποτελέσματα, κατηγορείτε sui generis τά θύματα για ενόχους, έτσι, για να δικιολογηθει και τό αποτρόπαιο ρηθέν κάποιου: «αν περνάτε από πουθενά νύχτα πάρτε και κανά όπλο μαζί, τα αδεσποτακια είναι αγέλες και ψάχνουν αίμα..», σά να λέμε δηλαδή το ξεπάστρεμα απο μερικά αδέσποτα ( που μάς τάφερε τάχα ο Αη Βασίλης σε μια νύχτα χωρίς να μας ρωτήσει) ειναι κεκτημένο δικαίωμα κάθε χασάπη!! Αυτά λοιπόν είναι που ενοχλούν τον ανώνυμο σχολιαστή! Αν λοιπόν σε μια «πόλη ανθρώπων» ζούν και υπάρχουν τέτοια δίποδα με τέτοιο σκεπτικό, εγώ θα την αποκαλούσα «πόλη υπανθρώπων». Venus
ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
30/11/2017 17:12
Mα προφανώς η κατάντια αυτή,γιατί περί τέτοιας πρόκειται οφείλεται σε ανθρώπους και όχι σε ζώα.Αυτοί τα παρατάνε μόλις τα βαρεθούν,αυτοί τα αφήνουν σε μπαλκόνια 24 ώρες να ουρλιάζουν,αυτοί δε μαζεύουν τα σκατάκια τους και τα πατάμε όλοι εμείς,φυσικά αυτοί φταίνε.Επίσης φταίνε οι δήμοι,η αστυνομία και το κράτος που δεν έχουν κόψει ΠΟΤΕ ούτε ένα πρόστιμο για ρύπανση,ηχορύπανση κλπ όπως φταίνε και οι νομοθέτες που περνάνε νόμους για "φιλόζωους" και όχι για ανθρώπους.Από εκεί και πέρα και με δεδομένη αυτή την κατάντια σας παρακαλώ πείτε μου πως μπορώ να προφυλάξω τα παιδιά μου από τη βρωμιά,την καταστρεπτική ηχορύπναση και τις αγέλες.Να μπλέξω με ατελείωτα δικαστήρια χωρίς ποτέ να βρω το δίκιο μου στη χώρα της μπανάνας? Μήπως να πυροβολήσω κανέναν "φιλόζωο"? Δεν πρέπει τα ζώα αυτά και τα άλλα που τα αμολάνε να μαζευτούν κάπου? Έχετε πάει ποτέ στην Αμερική ή την Αγγλία ή οπουδήποτε αλλού στο δυτικό κόσμο? Και εν τέλει πρέπει κάποτε να αντιληφθούμε (χρειάζεται και λίγο μυαλό βέβαια) πως αυτός που ενοχλεί πρέπει να πληρώνει και όχι αυτός ενοχλείται αλλά δεν ενοχλεί κανέναν...
Φλωρα
05/02/2018 22:07
Δυστυχως κυκλοφορουν αναμεσα μας. Δεν φταινε ομως αυτοι αλλα η παιδεια που εχουν παρει. Ειναι ανθρωποι ευτυχως και δεν εχουν νοιωσει την εγκαταλειψη τον πεινα τη διψα και το χειροτερο την κλωτσια απι το ειδος τους επειδη μπορει να ενοχλειται. Να φαμε να πιουμε και να περναμε εμεις καλα στο μολυσμενο περιβσλλον μας. Ευγε.
venus
02/12/2017 22:05
Αν κρίνω απο τον εγωκεντρικό τίτλο του σχολίου σας είστε κι εσείς - όπως και ο Πρωτάγορας - της αρχής, ότι «πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος». Αυτό δημιουργεί αναπόφευκτα υποψίες, ότι έχετε ξεμείνει και στην εποχή εκείνη, δηλαδή κάπου στο 420 π.Χ. Τουλάχιστον σε ότι αφορά την ηθική σας απέναντι στα ζώα. Παρόλαυτα, το γνωστό γνωμικό του Πρωτάγορα αποτέλεσε για κείνη την εποχή αναμφισβήτητη καινοτομία. Σήμερα όμως, αυτός που υποστηρίζει την ίδια ηθική αρχή όχι μόνο δεν είναι καινοτόμος αλλά ούτε καν αξιοσέβαστος σε μια προηγμένη κοινωνία. Θα έλεγα μάλιστα, ότι ένας λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος δεν θα σας έπαιρνε καν στα σοβαρά. Τέτοιες ηλίθιες «πλάγιες» ερωτήσεις περί δηθεν πυροβολισμού των φιλόζωων, περί επισκέψεων των «πολιτισμένων» στην Αγγλία η την Αμερική, αυτά τα γράφουν όσοι πήγαν κάποτε στη Βενετία με γκρούπ και νομίζουν ότι όργωσαν τον πλανήτη. Αυτά τα γράφουν όσοι βλέπουν σαν κίνδυνο της ελεεινης τους ύπαρξης κάθε νομοθετική βελτίωση για κείνα τά πλάσματα που δεν έχουν ούτε κάν δικαίωμα στη ζωή, γιατί «ό πάνω απο όλα άνθρωπος» τούς το έχει αφαιρέσει. Αυτά τα γράφουν όσοι δεν έχουν μάθει απο παιδεία η απο μόνοι τους την εμπάθεια στους ασθενέστερους, στους απροστάτευτους, και γι αυτό αναζητάνε παντού και πάντα εχθρούς, και μια δικιολογία γιά το μίσος τους, η οποία θα τούς επιτρέψει κάποτε να κακοποιήσουν τον ασθενέστερο. Ειναι αυτοί που δεν έχουν ακόμα πληροφορηθεί την ηθική αλλαγή του γνωμικού: «πάντων χρημάτων μέτρον η ζωη»!
Εσύ κύριε Ελεγκτά, ΔΙΑΤΙ δεν έγινες παραγωγός εις την ΕΡΤ; Αδικείσαι.
01/11/2017 23:55
Ο κάθε μαυρόψυχος κω_όβλαχος δέσμευσε κι από ένα κακόμοιρο σκυλάκι προκειμένου να το παίζει αρχουντόβλαχους κι όταν επί ισχνών αγελάδων έσφιξαν τα γάλατα από τα διακοποδάνεια του Σημιτούλη το πέταξε εις το δρόμο. Την εποχή των παχέων αγελάδων, ήτοι του "Εκσυγχρονισμού", ο κέριος Καραμαγγιώλης (σχώρνα με κύριε Ελεγκτά, δεν τυγχάνω "ΚΥΠαλούνδρης" απλά τυγχάνει να έχω οφθαλμούς δια να μπανίζω και ώτα δια να ακούγω όπως λέγει και το Βαγγέλιο) ήντουνε, όπως κι ο κύριος Γκαζμέντης, χε,χε.., παραγωγός εις την ΕΡΑ, αλλά ουχί εις το Πρώτο Πρόγραμμα όπως ο κύριος Καπλάνης αλλά εις το Τρίτο. Εκεί, ο κύριος Καραμαγγιώλης μας, επειδή τυγχάνει όντως απαράδεκτο μια αποικία να διαθέτει ανάμεσα σε εκατοντάδες τσοντοσταθμούς κι έναν, διάβολε έστω!, αφιερωμένο σε μια μουσική που διατρέχει δέκα αιώνες (από το Γρηγοριανό Μέλος μέχρι το Σοστακόβιτς) φρόντιζε να μεταδίδει Μαντόνα, Νότη Σφακιανάκη και Robbie Γουίλιαμζ διαβάζοντας παράλληλα Κούντερα (ομιλούμε δια βαρβάτο συνδυασμό κουλτούρας) καθότι, κακά τα ψέμματα, μόνο εις τα εβραιοκομμουνιστικά και απολυταρχικά καθεστώτα (ενώ εδώ έχομεν Ντημόκρασυ, αμέρικλαν στάιλ) του Ανατολικού Μπλοκ μετέδιδαν Μπετόβεν και Μάλερ από το πρωί ίσαμε το βράδυ και είδαμαν πού κατήντηξαν να μην έχουν ούτε ένα αμέρικλαν μπλού jean της προκοπής να φορέσουν ύστερις. Παραλλήλως ο κύριος Καραμαγγιώλης μας ήντουνε και βαρβάτος σκηνοθέτης. Αφού εις τα 80's έμπλεξε με το πρότζεκτ "Ρομά" (όπως κι ο Σταυρούκος ο Θεοδωράκης, μα τί διάλο; τόσο προχωρημένοι; ποίος τους το σφύριξε εις μιαν προ-politically correct εποχή που ακόμη δεν είχαν εφευρεθεί οι "Μ"ΚΟ;) ύστερις καταπιάστηκε με τη σκηνοθεσία, στρατευμένη εννοείται, και παρήγαγε αριστουργήματα του (αμέρικλαν) στάιλ "Μπλακ Άουτ" (μέχρι και οι τίτλοι αμερικλανίλας πρέπει να αναδύουσι) με έντονο προβληματισμό, ψαγμένο σενάριο βγαλμένο από τη ζωή και τα προβλήματα του απλού κοσμάκη και κενωνικά μηνύματα. Αυτά εις εποχάς που ο Σημιτισμούλης έδιδε κι έπαιρνε. Στρατευμένος καλλιτέχνης ο κύριος Καραμαγγιώλης μας. Δι' αυτό και το Σύστεμ τον πολέμηξε λυσσαλέως και αγωνίστηκε να βρεί χρηματοδότας δια τα ανεπανάληφτα αριστουργήματά του.
venus
02/11/2017 15:14
Αυτό το πιθηκοειδές γλωσσικό ιδίωμα που μεταχειριστήκατε για να κατηγορήσετε (γιατι μάλλον αυτός ηταν ο σκοπός σας) τον σκηνοθέτη του ντοκυμαντέρ για τα αδέσποτα Καραμαγγιώλη, ίσως θα έπρεπε να το καταγράψετε ηχητικά σε βίντεο και να το βάλετε να το ακούσουν οι ουραγκοτάγκοι της Ινδονησίας. Μπορεί να καταλάβουν αυτοί περισσότερα από εμάς, μπορεί να συμφωνήσει τουλάχιστον αυτό το ζωϊκό είδος μαζί σας, σε ότι αφορά το πολιτικό και καλλιτεχνικό παρελθόν του σκηνοθέτη, λόγω γλωσσικής συγγένειας (πρωτίστως), πράγμα που δεν πρέπει να υποτιμάτε, γιατί είναι πρωταρχικό και αναγκαίο αν θέλει κάποιος να επικοινωνήσει με το περιβάλλον του. Ορθογραφία, ελληνική σύνταξη, επιχειρηματολογία: μηδέν!! Οι κόποι σας πήγαν χασμένοι. Αλλον θέλατε να «θάψετε», εσείς πέσατε μέσα στό λάκκο!!! Venus
Byzantine
30/01/2018 23:13
Σας παρακαλω, μην προσβαλλετε τους πιθηκους. Απο πλευρα φυσικης εξελιξης παραμενουν ανωτεροι του Καλαουντρη.