Ποδηλατόδρομος. Με κάγκελα ή χωρίς;

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/03/2018 20:00 |
Ποδηλατόδρομος. Με κάγκελα ή χωρίς;
O ποδηλατόδρομος Γκάζι-Φάληρο στο ύψος του πάρκου «Σταύρος Νιάρχος»

Πουθενά αλλού σε ευρωπαϊκές πόλεις δεν έχω δει κάτι ανάλογο. Έναν ποδηλατόδρομο να οριοθετείται από τον δρόμο με...κάγκελα σαν αυτά της φωτογραφίας.

Στον ποδηλατόδρομο Γκάζι-Φάληρο όμως θα δείτε σε αρκετά σημεία τέτοια Π. Είναι και αντιαισθητικά και εγκυμονούν και κινδύνους σε κάποιες περιπτώσεις· έχουν πέσει πάνω τους αυτοκίνητα, έχουν σπάσει και έχουν γίνει αιχμηρά. Η φωτογραφία από κάτω είναι χαρακτηριστική. 



Βεβαίως δεν μπορώ να παραγνωρίσω και να παραβλέψω ότι οι πολίτες της χώρας μας αλλά και οι αρχές και οι αρμόδιοι εξακολουθούν να είναι...αυτοκινητοκεντρικοί. Τι θέλω να πω; Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα συνέβαινε και πού θα βρίσκονταν όλα τα αυτοκίνητα, τα οποία είναι τώρα σταθμευμένα εκτός ποδηλατόδρομου με τη βοήθεια αυτών των Π. Το πιθανότερο είναι - αν όχι όλα - αρκετά να είχαν σταθμεύσει πάνω στον ποδηλατόδρομο...


6
George
05/03/2018 12:25
εχω να επισημανω κ ενα αλλο προβλημα με τον συγκεκριμενο ποδηλατοδρομο//μερικες φορες που το εχω χρησιμοποιησει τα παπακια τρεχουν επανω του κ με μεγαλη ταχυτητα που με φοβησαν,κανοντας με να αισθανομαι πιο ασφαλης στο δρομο//οι ποδηλατοδρομοι θελουν περιφρουρηση,αλλα στην ελλαδα δυστυχως μονο οταν γινει ατυχημα παιρνονται μετρα
giorgos
05/03/2018 02:48
Βρε ποιος ποδηλατοδρομος και ποια καγκελα;;; Αυτο συνεβη και κατα την αρχαιοτητα.. Οι Περσες η αν στην Θηνα, και οι Σπαρτιατες ειχαν γιορτη, και δεν το ους ενοιαζε τιποτα αλλο.. ; ντι για ποδηλατο, πηγαινυε να μαθετε πολεμικες τεχνες, την τεχνη του πολεμου, γιατι αυτο θα σςς σωσει, και οχι η ορθοπεταλια..
ΑΜ
04/03/2018 00:17
σιγουρα καγκελα ..γιατι τα παρκαρισμενα αμαξια διπλα αν δεν υπηρχαν καγκελα ο ποδηλατοδρομος θα γινοταν παρκιγκ!!!!αμφιβαλετε??? εδω δεν υπαρχει σεβασμος σε τιποτα γιαυτό ειναι αδικο να συγκρίνετε τους ευρωπαιους με μας τους τεταρτοκοσμικους.....
tL
03/03/2018 11:01
NAI και βέβαια κάγκελα. Χρησιμοποιούσα τον ποδηλατόδρομο σε όλη του τη διαδρομή.Στην αρχή δεν υπήρχαν κάγκελα η προβλήματα με τα αμάξια στην πορεία τα αμάξια άρχισαν να καβαλάνε τον ποδηλατόδρομο για να παρκάρουν. Μετά από λίγες εβδομάδες τα αυτοκίνητα ήταν ολόκληρα παρκαρισμένα επάνω στον ποδηλατόδρομο. Πολύ καλά κάνανε και βάλανε κάγκελα, εφόσον ο νεοέλληνας δεν έχει παιδεία. Δεν είναι επικίνδυνα τα κάγκελα, επικίνδυνος είναι αυτός που τα καβαλάει με το αυτοκίνητο.
Victor
03/03/2018 09:33
Δεν μπορεί να επιβαρύνεται η ζωή του 95% των πολιτών που δεν χρησιμοποιούν ποδήλατα για να ικανοποιηθεί ένα 5% το πολύ. Ας φτιαχτούν κάποιοι χώροι για ποδηλάτες και ας κάνουν εκεί το χόμπι τους.
Φίλιππος
05/03/2018 00:00
Victor, θα σου απαντήσω σαν να απευθύνομαι σε κάποιο σοβαρό άτομο, ακόμα κι' αν είναι προφανές πως είσαι troll. Κάνεις, λοιπόν, τεράστιο λάθος. Ο κάθε οδηγός επιβαρύνεται πολύ περισσότερο από το γεγονός ότι το 95% των πολιτών χρησιμοποιούν αυτοκίνητο, παρά από το ότι κάποιοι χρησιμοποιούν ποδήλατα. Το κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας δεν οφείλεται στους ποδηλάτες, αλλά στο ότι 9 η ώρα το πρωί βγαίνουν στους δρόμους 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Υπάρχουν και άνθρωποι, όμως, που δε συμφωνούν με αυτή την τάση. Προσωπικά, πούλησα το αυτοκίνητο πριν 4 χρόνια και πλέον χρησιμοποιώ αποκλειστικά συγκοινωνία και περπατάω. Και αν είχα και ποδήλατο, ίσως να γλίτωνα και τα 30 Ευρώ το μήνα για τη συγκοινωνία. Γενικά, πάντως, οι ποδηλατόδρομοι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην επιβαρύνεται η ζωή σου. Υπάρχουν για να μπορούν οι ποδηλάτες να κυκλοφορούν με ασφάλεια χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις κεντρικές αρτηρίες, και καλό θα ήταν όλοι οι οδηγοί να ήσασταν από τους πρώτους που θα υποστήριζαν την δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων, όπως σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις (Άμστερνταμ, Βαρκελώνη, Κοπεγχάγη, Βερολίνο, κλπ.) όπου οι ποδηλάτες μπορούν να μετακινηθούν σχεδόν σε ολόκληρη την πόλη χωρίς να αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν ούτε το δρόμο, αλλά ούτε καν το πεζοδρόμιο.