Το τσεμπέρι τής έλειπε

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/11/2017 08:00 |

Ιδού λοιπόν ο σουρεαλισμός. Αν τελικά η μήνυση της Ρένας Δούρου φτάσει στο ακροατήριο, θα χρειαστεί δύο δικηγόρους. Εναν για Πολιτική Αγωγή κι έναν για την υπεράσπισή της. Επί της ουσίας, η μήνυση (κατά παντός υπευθύνου) που κατάθεσε στρέφεται εναντίον της. Τον εαυτό της έχει μηνύσει. Την Περιφέρεια Αττικής που είναι υπεύθυνη για τα αντιπλημμυρικά έργα. Για να μην είμεθα άδικοι ωστόσο, η εν λόγω Δούρου έναν πόντο τον έχει. Τι πόντο; Για Οσκαρ σκηνοθεσίας μιλάμε. Επιφανείς ενδυματολόγοι του Χόλιγουντ έσκισαν τα διπλώματά τους. Η εμφάνισή της, όταν βγήκε να μιλήσει για τους νεκρούς της Μάνδρας, τσάκιζε κόκαλα (φωτογραφία δεξιά). Γυαλιά οράσεως με χονδρό σκελετό. Τα μαλλιά τραβηγμένα πίσω. Ενα λιτό και απέριττο γκρι ταγέρ, λευκό πουκάμισο και το ανάλογο της περίστασης πένθιμο ύφος. Σαν να είχες μπροστά σου την Ντίνα Κώνστα στον ρόλο της Σωτηρίας Μπέλλου (φωτογραφία κάτω). Το μόνο που της διέφυγε, να βάλει ένα τσεμπέρι.

Χρυσούν ωρολόγιον
θρίλερ στη Λεωφόρο, η ΑΕΚ ρεφάρισε στα χασομέρια, αλλά, μετά συγχωρήσεως, αυτό δεν ήταν ποδόσφαιρο. Σαν να έβλεπες ντέρμπι Β' Εθνικής, Αχαρναϊκός - Βύζας.
Οποιος βρει επιθετικό ποδοσφαιριστή διακριθέντα, κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον. Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού εμφανίστηκαν (και μετά τη διακοπή, του πρωταθλήματος μάλιστα) λες και το πρωί είχαν τρέξει Μαραθώνιο. Η ΑΕΚ που όφειλε να αντιδράσει καθώς βρέθηκε πίσω στο σκορ στο 10' έψαχνε το γκολ με στρακαστρούκες έξω από την περιοχή. Ο Χιμένεθ έκανε το δώρο στον Ουζουνίδη να κρατήσει στον πάγκο στα πρώτα 53 λεπτά τον Λάζαρο. Ο Κλωναρίδης ήταν ανύπαρκτος κι ο Μπακασέτας ως συνήθως εκτός παιχνιδιού. Από την άλλη πλευρά, ο Μόλινς όσες φορές βρέθηκε σε θέση βολής έστελνε την μπάλα στα περιστέρια. Οπως ο Λιβάγια στο πρώτο ημίχρονο, όταν φάτσα με τα δίχτυα κατάφερε να σουτάρει άουτ. Τελικά τον τελευταίο λόγο είχε ο Αϊντάρεβιτς με την πάσα που έβγαλε στον Κροάτη κι αυτός σκόραρε με τη βοήθεια της κόντρας. Οπως αναμενόταν, τα σπόρια στην ΑΕΚ ο Καλογερόπουλος.

Αυτό είναι το ποδόσφαιρο
Για 84 λεπτά, το Σάββατο στο Καραϊσκάκης, ο Ολυμπιακός (σε ό,τι αφορά το επιθετικό κομμάτι) τα κάνει όλα σωστά. Η μπάλα κάτω, ατομικές προσπάθειες που δημιουργούσαν υπεραριθμία, συνεργασίες, σχεδόν είκοσι τελικές, με τις 15 από αυτές μέσα από το κουτί. Εχει σκοράρει, όμως, μία μόνο φορά, επειδή παίζει κι ο αντίπαλος γκολκίπερ, επειδή ο Φορτούνης έχασε το πέναλτι, επειδή τα τελειώματα δεν είναι αυτά που πρέπει. Κι εκεί που αρχίζει να φλερτάρει με την γκέλα, έρχεται ο (ιδιαίτερα διακριθείς) Κούτρης να κάνει το ποδοσφαιρικά ανορθόδοξο: σουτ της απελπισίας έξω από την περιοχή. Τα φάλτσα μπερδεύουν τον Επασί κι η μπάλα στα δίχτυα. Τι θέλει να πει ο ποιητής; Η στατιστική δηλαδή. Σουτ έξω από την περιοχή μπαίνουν μία φορά στις σαράντα. Και αν. Ο Ρονάλντο, για παράδειγμα, βάζει ένα στα είκοσι. Το δεύτερο γκολ για τον Ολυμπιακό, ωστόσο, δεν ήρθε από τις πολλές σωστές προσπάθειες. Ηρθε όταν το επιχείρησε ο Κούτρης, με τον λάθος τρόπο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο.

Κοντά στα μαρμαράδικα 
Μαζί ανέβηκαν στη Σούπερ Λίγκα η Λαμία και ο διαιτητής Κατσικογιάννης. Της ΕΠΣ Ηπείρου. Του γνωστού και μη εξαιρετέου κ. Βρακά. Δύο κόκκινες η Κέρκυρα, στα χασομέρια του πρώτου ημιχρόνου, αλλά εις μάτην αφού οι Φαίακες άντεξαν και κράτησαν το 1-1, έστω και με εννιά. Η Λαμία την έχει βρει την άκρη από πέρυσι, όταν πήγε κάντερ. Γρήγορος, ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου χτύπησε τη μεγάλη πόρτα. Και κάθε φορά που κατεβαίνει στην Αθήνα, πάει αυτοπροσώπως εκεί κοντά στα μαρμαράδικα και δίνει τα διαπιστευτήριά του. Οσο για την Κέρκυρα, από τη στιγμή που κι αυτή ανήκει στο ίδιο μπλοκ, δεν δικαιούται διά να ομιλεί.

«Επειδής» εις διπλούν
Χείμαρρος ο Πέτρος Κωνσταντινέας στο πάνελ του Αυτιά για τη Μάνδρα. Με την προσωπική του, όπως πάντα, εκδοχή της ελληνικής γλώσσας. «Επειδής» (εις διπλούν), οι «ανθρώποι», οι «προέδροι» κ.λπ. Κι αν τίποτα μαθητές του δημοτικού, που έβλεπαν τηλεόραση, αρχίσουν να μιλάνε σήμερα στο σχολείο σαν βουλευτές; Μήπως το ΕΣΡ θα πρέπει να μεριμνήσει για την ανάρτηση του σήματος της «γονικής συναίνεσης»;

Οταν ο prime minister μιλάει σαν τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου στις ελληνικές ταινίες, «Λέσβος και Μυτιλήνη», «στροφή 360 μοιρών», χάλασε η σούπα επειδή ένας δημοσιογράφος 
είπε ότι οι νεκροί στη Μάνδρα έφτασαν αισίως τους 13;

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ