Πρόταση της στήλης: στο λογότυπο της Σούπερ Λίγκας, το μπλε γήπεδο, να προστεθεί στο κέντρο μία μπανάνα. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει για να θυμίζει στους άτυχους φίλους του ελληνικού ποδοσφαίρου ότι δεν πρόκειται για ποδοσφαιρικό συνεταιρισμό, αλλά για Μπανανία.

Ενας ακριβώς μήνας απομένει για τη σέντρα του πρωταθλήματος και δεν έχει ψηφιστεί η προκήρυξή του. Παραμένει άγνωστο, για παράδειγμα, πόσες ομάδες θα υποβιβαστούν κι αν ο πρωταθλητής και οι ομάδες που θα παίξουν στην Ευρώπη θα αναδειχτούν από διαδικασία πλέι οφ. Κι όλα αυτά γιατί δεν υπάρχει τηλεοπτικός ανταγωνισμός για το προϊόν και η Nova έχει αναλάβει ρόλο γενικού δερβέναγα.

Απειλεί με «διαζύγιο», πιέζει για μειώσεις στην οικονομική συμφωνία και αξιώνει κανόνες που πολλαπλασιάζουν τον αριθμό των αγώνων με σκοπό, φυσικά, να αυξήσει τον χρόνο παραμονής των φιλάθλων στη συχνότητά της.

Κι εδώ έρχεται αυθόρμητα το ερώτημα: πόσους συνδρομητές θα είχε η Nova αν στο τηλεοπτικό πακέτο που προσφέρει στους καταναλωτές δεν συμπεριλαμβάνονταν οι αγώνες της Σούπερ Λίγκας;

Αν, όπως υποστηρίζει η Nova, κόπτεται για τη βελτίωση της ποιότητας του πρωταθλήματος, τότε θα έπρεπε να ζητά την κατάργηση των πλέι οφ. Θα μπορούσε, ας πούμε, να προτείνει πρωτάθλημα με δέκα ομάδες με τέσσερις γύρους –σύνολο 36 αγωνιστικές. Τα υπόλοιπα είναι μεσοβέζικες λύσεις και το πρόβλημα της ανταγωνιστικότητας θα συνεχίσει να κλωθογυρίζει.