Στις 6 Ιουλίου 2004 οι μεγαλύτερες εφημερίδες της Ευρώπης φιλοξένησαν στις σελίδες τους ολοσέλιδη διαφήμιση της adidas με το σλόγκαν «impossible is nothing», το οποίο είχε αποκτήσει σάρκα και οστά: την Εθνική Ελλάδας.

Ο υπεύθυνος διεθνούς επικοινωνίας της πολυεθνικής εταιρείας Ούλι Μπέκερ έλεγε εκείνες τις ημέρες πως η Εθνική Ελλάδας με τη νίκη της στο Euro 2004 απέδειξε σε όλους μας πως το αδύνατο δεν υφίσταται.

Ανέκαθεν ο αθλητισμός αποτελούσε το κύτταρο της κοινωνίας που αντανακλά με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο το αποτέλεσμα της πίστης, του κουράγιου, της δύναμης, της υπομονής και επιμονής. Στοιχεία απαραίτητα για την κατάκτηση του οχυρού του «αδυνάτου».

Το πρώτο βήμα για το μακρύ ταξίδι στον πρωταθλητισμό είναι προς την κατεύθυνση της αμφισβήτησης του υφισταμένου. Του απτού. Του φαίνεσθαι. Τα «τελεσίδικα» αποτελούν επιγράμματα δοκησισοφίας που ευδοκιμούν σε θερμοκήπια αυταρέσκειας και ναρκισσισμού των ισχυρών. Θέλει αρετή και τόλμη να αμφισβητήσεις τις δυνατότητες του ίδιου σου του εαυτού για να ξεπεράσεις την καθήλωση στη μετριότητα.

Ο σπόρος της πίστης για το αδύνατο φυτρώνει μόνο σε άδολες ψυχές που πλημμυρίζουν φως και όχι σε βαυκαλιζόμενες και αποσπερίζοντες που λατρεύουν το σκοτάδι.

Η οιστρηλάτηση του ακροατηρίου θα μοιάζει πάντοτε με το εσωτερικό μιας σαμπρέλας αν δεν συνοδεύεται από αλήθειες. Τα τελεσίδικα αφορούν μόνο τον θάνατο!