Φορούσε ή δεν φορούσε σουτιέν; Και αν ναι, είχε μπανέλες; Το ύφασμα ήταν ταφτάς ή κρεπ; Μαύρο, σκούρο γαϊδουρί ή ανοιχτό ποντικί; Στα μανίκια τι είχε; Ηταν ανοιχτό στην πλάτη; Αυτά και άλλα παρόμοια ακανθώδη ερωτήματα απασχόλησαν από χθες το πανελλήνιο σε συνθήκες πραγματικότητας ή Διαδικτύου. Και αφορούσαν στο outfit της Περιστέρας Μπαζιάνα στην αμήχανη φωτογραφία με το προεδρικό ζεύγος των ΗΠΑ. Και είναι η πρώτη φορά που ο Αλέξης Τσίπρας –στη χειρότερη ίσως πόζα της πρωθυπουργίας του –πέρασε απαρατήρητος. Διότι αν μέχρι χθες ξέραμε ότι ένα παιδί ή ένα ζωάκι κάνουν, σε ένα φωτογραφικό στιγμιότυπο, οτιδήποτε άλλο να περάσει απαρατήρητο, από τώρα πρέπει να προσθέσουμε ότι το ίδιο ισχύει και για ένα φόρεμα «με πολλές ερμηνείες».

Δεν θα σταθώ ποιοι –και κυρίως ποιες –χαρακτήρισαν την Π. Μπαζιάνα «κακόγουστη» και ποιοι «σικάτη». Είναι προφανές ότι οι γνώμες υπαγορεύονται όχι από την αίσθηση της κομψότητας αλλά από την ψήφο τους και κυρίως από το πόσο έχουν ενδώσει σε έναν μεταφεμινισμό που ενώ σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται light, στη βάση του είναι πιο σκληροπυρινικός από το πρωτόλειό του. Αλλωστε και οι δύο γνώμες είναι λανθασμένες. Η κυρία Πρωθυπουργού έκανε απλώς το σωστό ενδυματολογικό λάθος. Σωστό γιατί κατέφυγε στην ασφάλεια του little black dress που επινόησε η Κοκό Σανέλ. Λάθος γιατί δεν ξέρει, όπως και οι περισσότερες, ότι η μαντεμουαζέλ, όπως η ίδια ομολογεί στην κατά τον Πολ Μοράν βιογραφία της, λανσάρισε αυτό το μοντέλο για να εκδικηθεί τις γυναίκες.