ΣΤΙΓΜΑ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 200 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ...

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/06/2011 11:00 |
ΣΤΙΓΜΑ Χρεοκοπία σημαίνει 200 ευρώ μισθό καί καύσιμα με το δελτίο...

Μάλιστα. Φαίνεται πως σε αυτό τον φοβερό κατήφορο που έχει πάρει η χώρα, τον πολλαπλό και πολυποίκιλο κατήφορο, δεν τα έχουμε δει όλα. Εχουμε, δόξα τω Θεώ, να δούμε πολλά ακόμη. Το επισημαίνω γιατί ορισμένοι θεωρούν ότι «εντάξει μωρέ, κρίση είναι θα περάσει και μετά όλα καλά κι όλα ωραία». Αμ δε. Ούτε ξέρουμε πότε θα περάσει η κρίση ούτε, βεβαίως, ότι μετά την κρίση θα είμαστε όπως ήμασταν πριν από αυτή - υπέροχα ανυποψίαστοι, αραχτοί και λάιτ στην εύφορη κοιλάδα. Στο πλαίσιο λοιπόν του ακόμη δεν τα έχουμε δει όλα, το τελευταίο που έσκασε ήταν... Ανθιμος! Ο σεπτός ιεράρχης (τι λέω ο άνθρωπος) συνέθεσε, σου λέει, ολόκληρη δέηση για την... οικονομία, στην οποία αφού μας καρφώνει όλους στον Πανάγαθο ότι είμαστε «αμαρτωλοί πλουτίσαντες» και φυσικά πρέπει να τιμωρηθούμε, μετά του ζητάει να μας συγχωρήσει και φυσικά να μας σώσει!...
Τι να σου κάνει
κι ο Πανάγαθος;
Οκέι, δεν έχω καμιά αντίρρηση ότι «συν Αθηνά και χείρα κίνει», αλλά αυτό το πράγμα ξεπερνάει κάθε περιγραφή. Κάθε φαντασία. Μετά που το σκέφτομαι, διερωτώμαι «τι να σου κάνει κι ο Πανάγαθος;». Να μειώσει το χρέος με μια απόφαση, μάλλον δύσκολο το βρίσκω. Να βάλει κανένα δικό του χάκερ να μπει στα συστήματα του ΔΝΤ να μας διαγράψει κανένα από τα χρέη, κι αυτό δεν το βλέπω εύκολο. Να «μιλήσει» στην καγκελάριο και τους δικούς της το κόβω για πολύ ζόρικο, καθ' ότι η φράου Ανγκελα ως λουθηρανή που είναι έχει μια «ειδική» σχέση με τα θεία, την οποία δεν είμαι διατεθειμένος να αναλύσω αυτή τη στιγμή. Nα πιάσει ένα ένα τα funds στα οποία είμαστε χρεωμένοι, άντε να βρει άκρη - άσε που όπως άκουσα κι από τον Πρετεντέρη, παίζει να είναι και κάτι γιαγιάδες από το Τενεσί και την Αλαμπάμα μέσα. Ως εκ τούτου, τι να σου κάνει κι ο Κύριος; Και να ήθελε να βοηθήσει, έχει περιορισμένες δυνατότητες. Γιατί λοιπόν, κύριε Ανθιμε, δεν τον αφήνετε στην ησυχία Του;
Τα Σκόπια προκαλούν
πάλι με αγάλματα
Πρέπει να ομολογήσω ότι ο ιεράρχης Ανθιμος ενήργησε καλοπροαίρετα. Και μεταξύ μας, καλύτερα που κάνει δεήσεις στον Κύριο των Δυνάμεων να μας διασώσει, παρά - μέρες που είναι - να οργάνωνε καμία εκστρατεία κατά των Σκοπίων για να γκρεμίσει το γαϊδουροάγαλμα του Μεγαλέξανδρου που πήγαν και έστησαν οι άλλοι στην κεντρική πλατεία της πόλης - τι κόλλημα κι αυτό, δεν μπορώ να τους καταλάβω. Από τη μια, ζητάνε λύση για το όνομα μπας και ξεμπλοκάρει η διαδικασία ένταξής τους στην Ευρωπαϊκή Ενωση και το ΝΑΤΟ και, από την άλλη, προκαλούν με καραγκιοζιλίκια αυτού του είδους. Τέλος πάντων. Αλλού θέλω να καταλήξω. Στο εξής: ότι δεν είμαστε σοβαροί. Οτι δεν έχουμε καταλάβει τι ακριβώς είναι αυτό που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Οτι μιλάμε για καταστάσεις που δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνουν και τι συνεπάγονται. Στην αήττητη βλακεία που γνωρίζει δόξες αυτό τον καιρό σε δρόμους και πλατείες (πλατείες, επισημαίνω...) ακούς αδιανόητες μπαρούφες από το στόμα διάφορων... μπαρουφάκηδων, σε σημείο που να λες, «είναι δυνατόν;». Και όμως είναι...
Οι πλατείες επιμένουν
να πτωχεύσουμε;
Με τη μεγαλύτερη ευκολία του κόσμου, σου λέει ο άλλος, «έλα μωρέ, και τι έγινε; Να μην πληρώσουμε τα χρέη αφού αυτοί μας... χρωστάνε»! Του λες, «άμα δεν πληρώσουμε, θα πτωχεύσουμε». Σου απαντάει «ε, και λοιπόν; Και τι έγινε;». Τι έγινε άμα πτωχεύσουμε; Να σου πω εγώ, μεγάλε, γιατί μάλλον δεν σου το λέει κανείς. Είσαι δημόσιος υπάλληλος και παίρνεις, ας πούμε, σήμερα 1.500 ευρώπουλα; Πάρε 200 και πολλά σου είναι. Επίσης, επειδή δεν υπάρχουν αποθέματα, το κράτος δεν μπορεί να εισαγάγει καύσιμα. Αφού δεν μπορεί να εισαγάγει καύσιμα, πάρε με δελτίο 30 λίτρα τον μήνα να κινείσαι. Δεν υπάρχουν καύσιμα, δεν υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς. Και αν υπάρχουν, εκεί που το δρομολόγιό τους ήταν ας πούμε ανά 10 λεπτά, τώρα θα είναι ανά 2 ώρες, και αν... Και όποιος προλάβει να μπει (στο λεωφορείο, το τραμ, το τρόλεϊ). Δεν έχουμε λεφτά, δεν έχουμε ενέργεια: με 30% εισαγόμενη ηλεκτρική ενέργεια το καλοκαίρι, πάρε 8 ώρες διακοπή ημερησίως για να μπορέσουν να έχουν όλοι ηλεκτρικό ρεύμα. Για να δω, τη θες ακόμη τη χρεοκοπία; Ή μήπως πρέπει να πεις κι ευχαριστώ σε αυτό τον τύπο, τον Γιώργο, που τρέχει σαν τον Βέγγο επειδή το έχει πάρει πατριωτικά το θέμα να μη χρεοκοπήσουμε;
Με ποιον θα
επαναδιαπραγματευθεί;
Υπάρχει ο Γιώργος, υπάρχει και ο Σαμαράς. Τον έμαθαν στο εξωτερικό, σου λέει. Είναι ο άνθρωπος που αρνείται τη συναίνεση στην Ελλάδα και δεν θέλει να διασωθεί η χώρα, γιατί επιδίωξή του είναι να γίνει Πρωθυπουργός - τόσο εγωπαθής, ανεύθυνος και επιδιώκων την εξουσία με κάθε τίμημα, τα δημοσιεύματα τα λένε αυτά, όχι εγώ. Του την έβαλαν την ταμπέλα και δεν τη βγάζει με τίποτε. Ωστόσο δεν πρέπει να παραπονιέται, όχι. Εχει ευθύνη και ο ίδιος. Ακόμη και στη συζήτηση της Τρίτης είπε τα αδιανόητα: ότι μόλις γίνει πρωθυπουργος θα επαναδιαπραγματευθεί το Μνημόνιο! Με ποιον άραγε, όταν οι εταίροι του το έχουν ξεκόψει και το ΔΝΤ δεν θέλει ούτε να ακούσει; Μας δουλεύει; Είναι όμως φανερό ότι ψαρεύει σε θολά νερά - ό,τι πιάσει. Εδώ, έχει υποσχεθεί στους συνταξιούχους ότι θα επαναφέρει τις συντάξεις στα προ του Μνημονίου επίπεδα και δεν βρέθηκε ένας να τον ρωτήσει: «Αρχηγέ, με τι λεφτά; Και γιατί λες τόσο χοντροκομμένα ψέματα στους καημένους τους συνταξιούχους; Γιατί δεν τους σέβεσαι;».

61
billis999
27/06/2011 23:29
Μακαρι να χρεοκοπησει η ελλαδα μονο ετσι θα καταλαβουμε τι τραβανε οι φτωχοι τοσα χρονια και καιρος να φανε μια γερη σφαλιαρα οι πλουσιοι.Οταν εδω και πολλες δεκατιες μια μεριδα ανθρωπων(ασχετα αμα συμφωνουμε με την ιδεολογια τους η οχι)βγαινανε στους δρομους και βριζανε το κρατος τους λεγανε αλητες και περιθωριακους. Σημερα που οι περισσοτεροι εχουν χασει τις δουλιτσες τους και εχουν μεινει ανεργοι(πληττονται τα συμφεροντα τους δηλαδη)εχουν βγει στους δρομους και διαδηλονουν.Για αυτο και δεν λυπαμαι τους περισσοτερους αγανακτισμενους γιατι ειναι καιροσκοποι,
Δμήτρης , Θήβα
27/06/2011 11:10
Γιατί φίλε Παπαχρήστο θέτεις τέτοια διλήμματα στο άρθρο σου; Δηλαδή μονόδρομος η πολιτική αυτή, δεν υπάρχει σωτηρία; Να σκύψουμε το κεφάλι να υπομείνουμε τα πάντα αυτό λές; Δεν δέχομαι προσωπικά τα διλήμματα σου, όπως πλέον δεν αποδέχεται ούτε το σύνολο του λαού μας. Αν κατάλαβες καλά το καθεστώς που τόσο πολύ στήριξες με πάθος όλα αυτά τα χρόνια καταρρέει και πολλοί απο εσάς δεν θα έχετε θέση στις νεότερες εξελίξεις που έρχονται!
Μάνος Μ.
27/06/2011 10:53
Οι "οικονομικές" προσεγγίσεις των μισθών των 200 Ευρώ και του δελτίου των καυσίμων δεν προσφέρουν τίποτε σε έναν πολίτη που επιτέλους πρέπει να μαθαίνει την αλήθεια.Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού (που έγιναν αυτόν τον μήνα ) το πρωτογενές έλλειμμα το 2010 είναι 2,6% του ΑΕΠ (Άρα συμπέρασμα δικό μου 12% περίπου επί των εσόδων).Από που λοιπόν προκύπτουν τα γραφόμενα από τον συντάκτη?Μάλλον "κραυγές στο περιστύλιο" θυμίζουν...
...
27/06/2011 10:45
Εσείς οι έξυπνοι με το σκούτερ που μένετε με τη μαμα και το μπαμπά και το παίζετε άνετοι, να σας δω όταν θα μεγαλώσετε λίγο ακόμα (5-10 χρόνια) και θα κάνετε οικογένεια πως θα ταϊζετε το παιδί σας. Γεμίσαμε άπλυτους φραπεδάκιδες που μιλάνε εκ του ασφαλούς γιατί οι μόνες ανάγκες τους αυτή την ώρα είναι επανάσταση (καμάκι) στις πλατείες. Θα έρθει και η σειρά σας μην ανησυχείτε και θα ακούτε και εσείς τις αερολογίες των "ανετων" πιτσιρικάδων. Και για να μη δημιουργούνται παρεξηγήσεις και εγώ σκούτερ έχω για να μετακινούμαι, και μάλιστα των 1.800€ και όχι τα καινούρια beverly των 5.000€ που πήρατε όλοι, αλλά πληρώνω και νοίκι για να μείνω και πάνες για το παιδί. Σε περίπτωση πτώχευσης και επιστροφής στη δραχμή τον ήπιαμε όλοι μαζί, και εγώ και εσείς, γιατί πολύ απλά θα έλθετε κάποια στιγμή στη θέση μου (εκτός βέβαια και αν μείνετε για μια ζωή ρεμάλια)...
σπυρος 2011
27/06/2011 10:28
...........Ή μήπως πρέπει να πεις κι ευχαριστώ σε αυτό τον τύπο, τον Γιώργο, που τρέχει σαν τον Βέγγο επειδή το έχει πάρει πατριωτικά το θέμα να μη χρεοκοπήσουμε; .......... Καλά ότι δεν περίμενα κάτι καλύτερο απο εσένα κε Παπαχρήστο είναι δεδομένο. Την δουλειά σου κάνεις και μάλιστα αρκετα καλά και με πολύ καλές αποδοχές φαντάζομαι.. Αλλά να συγκρίνεις τον Γώργο σου (όπως συνηθίζεις να τον αποκαλείς σαν καλά φιλαράκια που είστε...το σου δικό μου) με τον ΘΑΝΑΣΗ ΜΑΣ πάει πολύ. Ο ένας - ο δικός σου- τρέχει να σώσει τους τραπεζίτες και τις δάνειες (!) δυνάμεις με την πτώχευση του λαού και ο άλλος -ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ - έτρεχε να δώσει λίγο χαρά , γέλιο και καλοσύνη στον λαό μας που υποφέρε και υποφέρει όλα αυτά τα χρόνια. Για να μη μιλήσουμε για το παρελθόν των δύο ανθρώπων, του δικού σου και του ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ Υ.Γ Για μία έστω μία φορά , πέστε μας κε Παπαχρήστο τι θα σημαίνει μία πτώχευση για εσάς και την τάξη σας? Γιατι το τι συμβαίνει για εμας το ξέρουμε.. το ζούμε ήδη.
Σωτήρης
27/06/2011 03:54
Για να διαβάσεις το μεσοπρόθεσμο και να βγάλεις ορισμένα χρήσιμα - γενικά συμπεράσματα, δεν απαιτείται να είσαι οικονομολόγος.Ψάξτε το λοιπόν φίλοι μου, και θα δείτε ότι στη σελίδα 3 είναι η πρόβλεψη των δημοσιονομικών μεγεθών χωρίς επιπλέον παρεμβάσεις περιόδου 11-15. Αν συγκρίνετε το πρωτογενές αποτέλεσμα με το: μισθοί και συντάξεις, θα δείτε ότι όλα τα χρόνια οι μισθοί και συντάξεις είναι στα 22 δισ. περίπου ενώ το πρωτογενές αποτέλεσμα -10 δισ. περίπου.Άρα αν δεν πληρώσουμε τα χρέη θα πρέπει να αρκεστούμε στο (22/22)-(10/22)=12/22= 54,4% του μισθού μας .Άρα όποιος παίρνει τώρα 1500 ευρώ (από δανεικά που θα χρυσοπληρώσει), μετά θα παίρνει περίπου 816 ευρώ (από χρήματα του κράτους).Τώρα αυτά τα 816 πώς τα έκανε 200 ο κ Παπαχρήστου,είναι απορίας άξιον! Βέβαια, δεν είναι ανάγκη να κοπούν τα χαμηλά εισοδήματα στο 54,5% τους,αρκεί να κοπούν π.χ. 30% αυτά, και τα υψηλά κατά 65%.Τώρα σε περίπτωση που μας βγάλουν από την Ευρώπη να πω ότι οι εισροές του ΕΣΠΑ είναι όσο και η συνδρομή μας στην ΕΕ ( σελ.13 "Αποδόσεις στην ΕΕ"). Επιπλέον, στη σελίδα 12,σαν να βλέπω ότι η Βουλή κοστίζει 200 εκ.ευρώ το χρόνο.Μάλιστα.Φυσικά,θα μπορούσαν να κόψουν τα προνόμια των (εκεί και αν είναι) ρουσφετολογικά προσληφθέντων εργαζομένων.Όσο για τους Βουλευτές,θα μπορούσαν να διαβάσουν τα εξής λόγια του Καποδίστρια: «Εφόσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν» Φίλοι, αγώνας μέχρις εσχάτων για τη σωτηρία της πατρίδας μας και της αξιοπρέπειάς μας.
Α.Χ
27/06/2011 03:17
@Σταυρος. μεγαλυτερη υποστηριξη στους Σκοπιανους απ'αυτη ,δεν νομιζω πως θα την περιμεναν ουτε οι ιδιοι. Ας καταλαβουν καποιοι επι τελους ,πως αυτο το κρατος --εκτρωμα --δεν δικαιουται να λεγεται Μκεδονια γιατι δεν εχει καμμια σχεση ουτε με τον Μ. Αλεξανδρο ουτε με την Μακεδονια και τηνΙστορια της '΄''η τον πολιτισμο της , γιατι απλουστατα ποτε δεν αγωνιστηκαν και δεν ματωσαν γι'αυτα. Επι πλεον ενας λογος σημαντικος που δεν τους δινει τετοια δικαιωματα ειναι και ο παρα κατω ... Με τους Βακανικους πολεμους ,ενα κομματι της Μακεδονιας μας --περιπου το 35%--απελευθερωθηκε και ανηκε απο τοτε στην Σερβια . Σημερα το κομματι αυτο υπαγεται στο κρατος των Σκοπιων . Ομως --και εδω υπαρχει ο παραλογισμος τους -- αυτο το τμημα της Μακεδονιας ,αποτελει μονον το 10% του Σκοπιανου εδαφους. Αυτη η περιοχη που ειναι Μκαδονια ,θα μπορουσε να λεγεται νομος ''η Επαρχια Μακεδονιας .Αλλα το υπολοιπο 90% του Σκοπιανου εδαφους που δεν ειναι και δεν ηταν ποτε Μακεδονια ,με ποιο δικαιωμα και με ποια λογικη θα ονομασθη κι' αυτο Μακεδονια?Συνεπως οι καθε λογης καλοθεληται και υπερμαχοι των Σκοπιανων ,εκτος η εντος ,καλα θα κανουν να μην προκαλουν τους Ελληνες,γιατι στο τελος δεν θα τους βγη σε καλο. Οσον αφορα το οτι η ''Ελλαδα ειναι μια χρεοκοπημενη χωρα'' ,ας ανατρεξουν αν θελουν στην πολυ προσφατη Ελληνικη ιστορια για να πεισθουν πως αυτη η χωρα[ Ελλαδα ] ,το 1940 ηταν πολυ πιο φτωχη απ' ο,τι σημερα και κατατροπωσε δυο Αυτοκρατοριες οταν ολες οι αλλες Ευρωπαικες χωρες επεφταν στους Γερμανους η μια μετα την αλλη σε διαστημα ολιγων μονον ημερων .
ΓΙΩΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
27/06/2011 00:51
Aμα δεν παμε στον πατο να φυγουν τα λαμογια η χωρα σε αυτο το χαλι θα ειναι , και τα χειροτερα δεν εχουν ερθει ακομα ο θεος να βαλει το χερι του
Γιάννης από Φινλανδία
27/06/2011 00:46
Μα την αλήθεια αξίζει να χρεωκοπήσουμε, μόνον και μόνο για την ανοησία που μας δέρνει. Διαβάζω τη σωρία από σχόλια αναγνώστων αυτού του άρθρου - από οικονομολόγους σίγουρα - που ξέρουν ότι αυτά που λέει δεν θα βγούν αλήθεια! Δεν είμαστε με τα καλά μας! Αν κάποιος ξοδεύει πιο πολλά απ ' όσα παίρνει πως θα τα βγάλει πέρα; Το διερωτηθήκατε αυτό; Αυτό ακριβώς σημαίνει όταν λέμε ότι έχουμε έλλειμα στον προυπολογισμό. Ξοδεύουμε περίπου 10% περισσότερα απ΄ότι βγάζουμε. Ποιός πληρώνει τη διαφορά τώρα; Το ΔΝΤ και η Ευρωπαική Ένωση. Αν χρεωκοπήσουμε όμως ποιός θα μας δώσει χρήματα; Και γιατί να μας δώσει κανείς χρήματα; Τώρα τα παίρνουμε σαν δάνειο, όταν χρεωκοπήσουμε κανείς για χρόνια δε θα μας δίνει δάνεια και θα πρέπει να τα βγάλουμε πέρα με ότι βγάζουμε. Από που βγάζεις το έξτρα 10% από τον προυπολογισμό σου; Απλή 10% μείωση των μισθών δεν φτάνει γιατί όλος ο προυπολογισμός δεν είναι μισθοί. Και δεν μπορείς να κόψεις εύκολα τους μισθούς, γιατί αν δεν πληρώνετε ο άλλος δεν δουλεύει. Οι συνταξιούχοι θα πληρώσουν τη νύφη και θα την πληρώσουν ακριβά. Παραδέχομαι ότι δεν είμαι οικονομολόγος και σίγουρα δεν μπορώ να επιβεβαιώσω τους αριθμούς του άρθρου (π.χ τα 200 Ευρώ που μάλλον δεν είναι ακραίο παράδειγμα), η κατάσταση που περιγράφη όμως θα γίνει πραγματικότητα αν χρεωκοπήσουμε. Δεν πειράζει όμως θα έχουμε τον Σαμαρά να επαναδιαπραγματευτεί τους όρους του μνημονίου. Πώς και δεν το σκέφτηκε αυτό η κυβέρνηση! Τελικά μας αξίζει η κατάστασή μας, Αν όχι γιατί τα ξέρουμε πάντα όλα, σίγουρα επειδή ανεχόμαστε σχόλια πολιτικών σαν αυτά! Άλλο ένα εξαιρετικό άρθρο. Κρίμα γιατί φαίνεται να είναι φωνή βοώντος εν τη ερήμω!
Ανδρέας
27/06/2011 00:41
Επίσης θα εξαφανιστούν αυτοστιγμής όλοι οι πολιτικοί και όλο το πολιτικό σύστημα με τα πράσινα (καλή ώρα) και μπλε παπαγαλάκια του που μας έφτασαν στη χρεοκοπία. Τρέμουν και διασπείρουν τον πανικό τους. Εμείς αντέχουμε να πεινάσουμε, να υποφέρουμε, μπορούμε όμως και να δουλέψουμε για να βγούμε από το βάλτο. Κάποιοι άλλοι που έμαθαν αλλιώς ανησυχούν....
Γιώργος Ventouris
27/06/2011 00:34
H κατάσταση είναι όπως ήτανε πάντα: ο μέσος έλληνας δεν είναι ενημερωμένος γιατί δεν θέλει να ενημερωθεί. Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα τη ακριβώς γίνεται ούτε και τί σημαίνει πτώχευση.
Giorgos Maglas
26/06/2011 23:33
Είναι απίστευτη η ελαφρότητα κάποιων. Ψαξτε κύριοι σε καμία βιβλιοθήκη ή έστω στο web να βρείτε τι έχει συμβεί σε περιπτώσεις χρεωκοπιας και μετά απαντάτε. Εάν εσείς νομίζετε ότι είναι σοβαρό να δανειζομαστε για να ζούμε και μετά να λέμε έτσι απλά δε γουστάρουμε να σας δώσουμε πίσω αυτά που δανιστηκαμε μάλλον έχετε πρόβλημα. ίσως δεν έχετε καταλάβει πως ΔΟΥΛΕΥΕΙ ο κόσμος. Μπορεί να μη σας αρέσει αλλ´α η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί από σας όταν πήραμε τους Ολυμπιακούς αγώνες πανυγηριζατε. Και ας ήταν Ολυμπιακοί με δανεικά. Τώρα τι φωναζετε? Και επίσης πολλοί από σας έχετε πάρει σπίτια και αυτοκίνητα με φτηνά δάνεια λόγω ευρώ και της πίστης των αγορών στη βάση του ευρώ. Τώρα δηλαδή τι λέτε. Δεν γουστάρουμε! Έτσι απλά! Αυτά είναι μη σοβαρά. Και σχετικά με τους πολιτικούς. Μήπως του ψήφισαν άλλοι ΕΜΕΊΣ ΌΛΟΙ του ψηφίσαμε. Άντε γεια"
DZ
26/06/2011 22:05
Απλα δεν συμφωνω καθολου με οσα γραφει.Εαν μας τα παρουν ολα μισοτιμης και μετα μας αφησουν να χρεοκοπησουμε τι γινεται?Εαν οι Γερμανοι απλα προσπαθουν να κερδισουν χρονο γιατι ειναι υπερβολικα εκτεθειμενοι σε ενδεχομενη χρεοκοπια τωρα?Δεν θα παιρνουμε 200 ευρω ουτε θα πεινασουμε γιατι ειμαστε αυταρκεις.Χρεοκοπια τωρα!Θα περασουμε δυσκολα χρονια αλλα θα υπαρξει αναπτυξη και κυριως εμεις οι νεοτεροι δεν θα φορτοθουμε τις αμαρτιες των παλιων...Η αλλη εκδοχη σημαινει υποδουλωση για πολυ μα πολυ περισσοτερο χρονο.Εχουμε και αξιοπρεπεια
Βασίλης, Θεσσαλονίκη
26/06/2011 21:56
Εχουμ και λέμε: (αν και πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσο θα ισχύσουν τα δεδομένα περί χρεοκοπίας που τσαμπουνάτε) 1. 200 ευρώ το μήνα. Μάλιστα. Το επίδομα ανεργίας που λαμβάνω είναι 450 και λήγει τον Ιανουάριο. 2. 30 λίτρα το μήνα βενζίνη. Τόσα περίπου ρίχνω στο σκούτερ μου το μήνα. 3. 16 ώρες ηλεκτρικό. Ναί τώρα τρόμαξα... Θα αγοράσω 2η μπαταρία για το λαπτοπ. Πίστεψέ με, για έναν νέο 30 ετών (που μοιάζει) δίχως μέλλον, η προοπτική να λειτουργεί το κράτος με όσα παράγει (ισοσκελισμένος προϋπ.) φαίνεται τουλάχιστον συμπαθητική
Πέτρος
26/06/2011 20:30
Σίγουρα πριν ξεκινήσει η επανάσταση του 1821 υπήρχαν κάποιοι που είχαν βολευτεί και δεν ήθελαν αναταραχές, μάχες. Παρόλα αυτά, τελικά δεν τους άκουσε κανείς και ελευθερωθήκαμε από το ζυγό των κατακτητών. Έτσι πρέπει να παλέψουμε και πάλι για την ανεξαρτησία της χώρας μας!
ΝΗΛΟΣ
26/06/2011 19:40
Η πτώχευση πρώτα από όλους θα επιρρεάσει τους δημοσιογράφους της κατηγορίας των όπως καλή ώρα ο κ.Γ.Χ.Παπαχρήστος. Μα τω θεώ, αξίζει να τον δούμε φτωχό ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
γαυρος...
26/06/2011 19:36
Δεν αντέχονται οι ασυναρτησίες που μας γράφει ο Γ.Χ.Παπαχρήστος. Αλλά εκείνο που με τίποτα δεν αντέχομε, είναι το σαρδόνιο χαμόγελό του. Έλεος κ.Γ.Χ.Π. κόψε τη φωτο να μην την ωλέπομε !
george plaka
26/06/2011 19:13
ειναι αληθεια οτι παιζουν στην χωρα μας 1 εκατ ευρω καθε βδομαδα στα στοιχηματα ?...λετε γιαυτο να χρεοκοπησαμε ? οποτε σωστα η κυβερνηση πουλα τα κρατικα λαχεια και τον οπαπ... ετσι θα σωθουμε απο τη πτωχευση!!!!
Μπραβο μεγαλε
26/06/2011 19:10
θα θελα πραγματικά κ.Παπαχρηστο , να πειτε στον ελληνικο λαό που με περρίσια ευκολία τρομοκρατείτε απο που εξάγετε αυτούς τους αριθμούς , η αλήθεια ειναι ότι είναι αυθαιρετες εκτιμήσεις προκειμένου να φοβίσουν τον μέσο έλληνα για να σκύψει το κεφαλι και να υποστεί σαν καλο υποζύγιο ολα τα δεινά που του επιβάλουν , εφαρμοζετε πλήρως την παροιμια " ο φοβος φυλάει τα ερμα " χωρις να αιτιολογείτε καμμία απο τις δηλώσεις σας , Για το τριτο μνημονιο να πειτε οτι θα εμφανιστούν και οι δεινοσαυροι και θα τρωνε εναν ελληνα ανα 10 sec που δεν το ψηφιζουμε .
AR
26/06/2011 18:58
Κάθε χρόνο η κυβέρνηση στέλνει κονδύλια στα ΤΕΙ για εργαστηριακό εξοπλισμό και κάθε χρόνο τα μισά χρήματα τα επιστρέφουν γιατί δεν έχουν πλέον τι άλλο να αγοράσουν. Στενάζουν τα εργαστήρια. Ε, λοιπόν έστειλε και φέτος. Δανειζόμαστε και μοιράζουμε τα λεφτά δεξιά και αριστερά. Και μετά φταίνε οι άλλοι που θα χρεωκοπήσουμε. Η κυβέρνηση φταίει και πάντα οιι κυβερνήσεις.
Παπαθανασοπούλου Αργυρώ
26/06/2011 18:57
Όταν έρθει η ώρα να πάρω εγώ 200 ευρώ μισθό (είμαι στον ιδιωτικό τομέα) θα πάρετε κι εσείς 200 ευρώ ... τότε να δούμε ποιος θα καταφέρει να επιβιώσει!
Αχιλοχος
26/06/2011 18:49
Το εκπληκτικο ειναι οτι η πλειοψηφια τα θεωρει ολα αυτα ειναι τρομοκρατικα σεναρια...Ενταξυ, δεν ειναι οικονομολογοι οι ανθρωποι...Το απλο οτι εισαγουμε το 80% των τροφιμων δεν το ξερουν? Με νεες Δραχμες θα πληρωσουμε το εισαγομενο πετρελαιο ? Τι θα αντιπροσωπευουν περα απο το χαρτι στο οποιο τυπωνονται? Μωραινει ο Κυριος ων βουλεται απωλυσαι...και εδω εχει μωρανει τοσους πολλους !
ΜΚ
26/06/2011 17:46
Εντάξει κ. Παπαχρήστου, θα το ψηφίσουν το 2ο μνημόνιο μην ανησυχείτε. Για το 3ο μνημόνιο μη ξεχάσετε να πείτε ότι ο μισθός θα πάει στα 100 ευρώ και θα δίνουν 15 λίτρα βενζίνη το μήνα.
Τζιμας Κ
26/06/2011 16:53
Κύριε Γιώργο εν μέρη συμφωνω με τα γραφόμενα σου. Για να μην υπάρξει όμως παρεξήγηση ας υποθέσουμε πως γίνεται δημοψήφισμα και οι πολίτες ερωτηθούν. Έξοδος της χώρας από το μνημόνιο. Και αποφασιστεί με ποσοστό ογδοήντα τα εκατό, έξοδος. Με την προυπόθεση ότι και το είκοσι τα εκατο θα σεβαστεί το αποτέλεσμα. Τότε λέτε να υπάρχει πρόβλημα; Αυτή είναι άλλωστε η αρχή της Δημοκρατίας; Σεβασμός στην πλειοψηφία.
ΜΑΡΙΟΣ ΤΖΟΥΛΗΣ
26/06/2011 16:08
Καταπληκτικό άρθρο. Μπράβο σας.
Γιώργος Ο. Αμερικάνος
26/06/2011 15:10
Διακρίνω κάποιον φόβο για τα κεκτημένα μας ή κάνω λάθος;....
Ένας αναγνώστης
26/06/2011 13:04
Αγαπητέ κ. Παπαχρήστο μας, σας ευχαριστούμε κάργα που μας διδάξατε τι εστί χρεοκοπία! Δεν το ξέραμε βλέπετε! Και δε μου λέτε, είμαστε εμείς οι πολίτες που χρεοκοπήσαμε το κράτος; Είχαμε καμία δυνατότητα να ελέγχουμε τα καμάρια μας για να αποφύγουμε την καταστροφη; Μπορούσαμε να αντιταχούμε με ένα κάποιο αποτέλεσμα, η μήπως η αποκλειστική συγκέντρωση εξουσιών στα χέρια των ολίγων μας ανάγκαζε στο τέλος να διαλέγουμε μεταξύ διαόλου και τριβόλου; Αν δεν προσποιούστε ότι δεν ακούτε τι λέει η πλατεία τότε ίσως γράφατε και κάτι αξιοπίστευτο. Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ! Τα υπόλοιπα σοφά συμπεράσματα σας να τα βάλετε να μη που!
Βασίλης
26/06/2011 12:54
Όταν αυτά τα "χοντροκομμένα ψέματα" τα έλεγε ο Γιώργος Παπανδρέου προεκλογικά εσείς κύριε Παπαχρήστο χειροκροτούσατε γιατί θέλατε ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση. Και μήπως αυτό το χρέος οφείλεται και στον Ανδρέα Παπανδρέου που επίσης χειροκροτούσατε ; Τώρα είδατε το φώς το αληθινό ;
Κωνσταντίνος
26/06/2011 10:38
Γιατί μιλάει έτσι ο Σαμαράς ?? Γιατί κύριοι το κόμα του έχει μάθει να μας έρχεται σαν σωτήρας . Οπως πχ Το 1974 ο εθνάρχης Καραμανλής. Γιατί όσο συμμετείχε στην κυβέρνηση του Κωστάκη του Καραμανλή ολα ήταν καλά. Δεν ντρέπονται . Αυτοί θα εξαφανιστούν στο εξωτερικό και θα συνεχίσουν τις ζωές τους . Θα εμφανιστούν μόνον όταν θα γίνουν τα πράγματα φυσιολογικά πάλι σαν σωτήρες. Οσο για τον Παπανδρέου . Γιώργο μην τα δίνεις όλα. Διεκδίκησε αυτά που μας χρωστάνε . Γιατί μας χρωστάνε . Οι Γερμανοί πχ. Αυτή είναι η λύση για την ώρα , για να πάρουμε μια ανάσα. Συγκράτησε τους τραπεζίτες. Πρέπει να χτυπήσεις το χέρι σου στο τραπέζι και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό , όπως ο αξέχαστος πατέρας σου. Διαφορετικά ήρθε η ώρα των απλών πολιτών να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους .
Γιώργος Ο
26/06/2011 10:36
Είναι γεγονός ότι στις πλατείες ακούγονται πολλές μπαρούφες.Το ενδιαφέρον όμως με την πλατεία είναι ότι στις είκοσι μπαρούφες ακούγεται και μία σωστή και εποικοδομητική τοποθέτηση,προφανώς είναι στο χέρι του πολίτη να την ξεχωρήσει με την κρίση του και να την κάνει κτήμα του.Και το αναφέρω αυτό σε μία εποχή που ακόμα και όποιος υποστηρίζει το δρόμο που ήδη βαδίζουμε αμφιβάλλω κατά πόσο πεπεισμένος είναι ότι μας διασώζει,ειδικά απ' την στιγμή που η αναγγελία του δεύτερου μαμούθ δανείου ομολογεί την αποτυχία του πρώτου.
Kyriakos Kamperis
26/06/2011 10:14
Και το "λεφτά υπάρχουν" τι ήταν κε Παπαχρήστου? Αλήθεια? Μήπως αυτός στον οποίο προτείνετε να πούμε "ευχαριστώ¨" για την διάσωση της χώρας είναι όσο ψεύτης είναι κι ο Κος Σαμαράς που υπόσχεται επαναφορά των συντάξεων? Και στην τελική δεν αρκούν μόνο οι καλές προθέσεις. Χρειάζονται και οι ικανότητες. Και αυτοί οι οποίοι μας κυβερνούν αυτή την στιγμή σε μια οποιαδήποτε αξιοπρεπή ιδιωτική επιχείρηση δεν θα μπορούσαν να διεκδικήσουν ουτε θέση ΚΛΗΤΗΡΑ, ή μεταφορέα εγγράφων! Για τόσο άχρηστους μιλάμε.
Τα νούμερα είναι αυθαίρετα
26/06/2011 03:18
Τα νούμερα πως τα βγάλατε; Για τα €200 π.χ.. Μήπως εντελώς αυθαίρετα; Εξάλλου, γιατί δηλαδή, σύντομα νομίζετε πως θα μπορούμε να αγοράσουμε καύσιμα κτλ; Ο άνεργος, με τι θα τα πληρώσει; Με τι θα μπορεί σύντομα να πληρώσει και το εισιτήριο για τις συγκοινωνίες; Ή το λογαριασμό της ΔΕΗ; Χειρότερα δεν μπορεί να είναι με την πτώχευση, και μην τρομοκρατείτε τον κόσμο. Εξάλλου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχείατου ΔΕΣΜΗΕ, τον Ιούλιο του 2010 οι εισαγωγές ηλεκτρικής ενέργειας ήταν το 17% περίπου των αναγκών. Που βρήκατε το 30% που λέτε;
/dev/null
26/06/2011 00:08
Χρεοκοπία σημαίνει 200 ευρώ μισθό .. και ολοι θα είμαστε με τα κονσερβοκουτια και θα κόβουμε τους λαιμους σας...
Στέφανος Μπάρτζελης
25/06/2011 22:53
Καλά το μάθατε το ποίημά σας κύριε Παπαχρήστο. Μήπως όμως θα έπρεπε να μάθετε και το άλλο που λέει τι θα γίνει αν δεν χρεωκοπήσουμε και ακολουθήσουμε το Βέγγο; Αφήστε να απαντήσω εγώ, θα τρέχετε όλοι τότε σαν το Βέγγο να σωθείτε από τους πεινασμένους. Κάντε μια βόλτα στο νότιο Βέλγιο να δείτε πως θα είναι η Ελλάδα σε μερικά χρόνια και ελάτε να μας ξαναπείτε για Βέγγους και λοιπούς. Ξέρετε προφανώς πως οι Ελληνες δεν είμαστε Βέλγοι να σκύψουμε σαν στρατιωτάκια το κεφάλι (ελπίζω δηλαδή) όταν θα μας ρουφάτε το αίμα όπως το ρούφηξαν και στους Γαλλόφωνους Βέλγους και επομένως απορώ με την άνεση που δημοσιεύετε τέτοια εκτρώματα. Απορώ επίσης γιατί σχολιάζω το άρθρο σας αφού ξέρω πως εσείς όπως και κάθε δημοσιογράφος και πολιτικάντης θα πουλούσατε όχι μόνο το συνάνθρωπό σας αλλά ακόμα και τη μάνα σας προκειμένου να διατηρηθεί η ανισορροπία του συστήματος που έχετε δημιουργήσει. Αν και τη μάνα σας ή το παιδάκι σας δεν το πουλάτε διότι προφανώς το έχετε ήδη εξασφαλίσει. Πουλάτε όμως το συνάνθρωπο και αυτό μια μέρα θα το πληρώσετε, ας ελπίσουμε με τη ζωή σας (δηλαδή να γίνει μίζερη και ανούσια από τις τύψεις και το φόβο της δημόσιας εμφάνισης για να μην παρεξηγηθώ) από τη στιγμή που θα έχετε συμβάλλει στην καταστροφή πολλών (ζωών).
Σταματης/Κρητη
25/06/2011 22:28
Εγω παντως βολευομαι με σκουτερακι αντε και με ποδηλατο.Ανεργος εδω και καιρο,δεν εχω να χασω απολυτως τιποτα.Αντιθετα αυτοι που την εχουν δει μεγαλοσχημονες,που ξερουν να γραφουν με ευκολια πυρινα αρθρα να δω πως θα τα βγαλουν περα...
a.m
25/06/2011 20:24
Απλούστατα σε μία τέτοια κατάσταση θα απεμπλακούμε από το Ευρώ.Τι χειρότερο θα πάθουμε? Δεν θα πληρώσει το έθνος για τα συμφέροντα ενός " ηγετικού " αναξιοκρατικού κατεστημένου που ευθύνεται για την κατάντια μας σε μεγάλο βαθμό! Έτσι και αλλοιώς και το νέο μνημόνιο θα αποτύχει! Τουλάχιστον να διασώσουμε την ακίνητη περιουσία μας!
Ανώνυμος / η
25/06/2011 20:09
Οκ μνημόνιο, αποφυγή της χρεωκοπίας. Που το αναπτυξιακό πλάνο της κυβέρνησης, γιατί μέχρι τώρα τα περισσότερα μέτρα είναι καθαρά εισπρακτικά. Από που θα βρει να πάρει λεφτά η κυβέρνηση όταν νεκρώνει την αγορά και αδειάζει την τσέπη του πολίτη. Η σύσταση της κυβέρνησης πλέον είναι καθαρά κομματική και προετοιμάζει το κλίμα για της εκλογές. Το τραγικό όμως είναι ότι ακολουθούνται κλασσικές πασοκικές τακτικές, βλέπε σκάνδαλα. Τώρα θυμηθήκανε την εξυγίανση του ποδοσφαίρου, ή μήπως θέλουν να χειριστούν τα μμε όπως κάνουν τόσα χρόνια με δημοσιογράφους σε εντεταλμένη υπηρεσία. Και σε ρωτάω φίλε Γιώργο, εσύ όταν ο συνονόματος σου έλεγε ότι "λεφτά υπάρχουν" και υποσχόταν αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό τι έλεγες;
teras
25/06/2011 20:04
οι περισσότεροι νέοι έλληνες ζουν ήδη με παρόμοιες συνθήκες. εσείς οι βολεμένοι να δούμε τι θα κάνετε. και αλήθεια από ποιο πανεπιστήμιο πήρες το πτυχίο σου στα οικονομικά;
Κεκετσίδης
25/06/2011 19:38
Το άρθρο σου είναι ακριβέστατο, αυτά που είπε στη βουλή ο Πάγκαλος τα θυμάμαι αν και ήμουν 10 χρόνων φοβόσουν να κοιτάξεις στο περίπτερο σε αριστερή εφημερίδα, να μιλήσεις πολιτικά σε δημόσιο χώρο για τι παντού είχε ρουφιάνους καταδότες που ότι έκαναν το έκαναν για να βολευτούν αυτοί και τα παιδιά τους αγροφύλακες, χωροφύλακες, αστυνομικοί, αμόρφωτοι βοσκοί κτηνοτρόφοι έπαιρναν αυτές της θέσεις, και είναι νοητό το γιατί. ( Ο αμόρφωτος θα κάνει ότι του πεις χωρίς ενδοιασμούς.) Σήμερα αν κοιτάξεις οι εφημερίδες εννέα στις δέκα είναι δεξιές, Ο Λαός είναι του πάνω η του κάτω. μεπσοιμυροι που ένας δούλευε και εννέα δεν απέδιναν τα αναμενόμενα να μείνουν λίγοι και καλοί και οι άλλοι να πανε να δουλέψουν στα χωράφια οι δήθεν αγανακτισμένοι, που δε φέρουν καμιά ευθύνη. Ποιός ήταν υπεύθυνος για το ΥΠΕΡΟΠΤΗ τον ξερόλα που έβλεπε παντού σκάνδαλα και θα έκανε αναδιοργάνωση του κράτους και το μόνο που έκανε ήταν πιο μεγάλο κράτος πιο πολλά έξοδα φάε να φάμε γιατί ποιος ξέρη πότε θα ξαναδούμε εξουσία και τελικά έκαψε το μισό. Είναι προσόν: να είσαι υπερόπτης: Ο λόγος του το σώμα του όλα μα όλα μαρτυρούσαν το χαρακτήρα του, δεν είμαι ψυχολόγος μηχανικός αυτοκινήτων είμαι για να καταλάβω. Τέλος πάντων να πάνε έξω από το σπίτι του να κάνουν παράπονα να του πουν ακόμα εσύ έπρεπε να κυβερνάς γιατί το έβαλες στα πόδια εσένα ψηφίσαμε ΜΕΓΑΛΕ καταλληλότερε, αγανακτούμε που μας εγκατέλειψες μας άφησες τους πράσινους βάτραχους με την ακατάλληλη παρέα. Γύρνα πίσω μεγάλε με του άξιους συνεργάτες σου που αγκομαχούν κάτω από το Σαμάρι. Τελικά δεν ψάχνω τους αρχαίους, ούτε τους έλληνες του 21 ψάχνω τις Ελληνίδες ελληνες του 40. Αν και πάντα υπήρχαν μεπσοιμυροι, καταδότες, Υπήρχαν και άξιοι και υπάρχουν. Δεν θα τους βρείτε σε αντιεξουσιαστικό χώρο ούτε αντιδραστικό
Σταύρος
25/06/2011 18:45
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι σύγχρονοι κάτοικοι ενός τόπου, π.χ Μακεδόνες δεν μπορούν να επιδεικνύουν ΣΕΒΑΣΜΟ στους επιφανείς αρχαίους κατοίκους του, δίχως να υπονοούν ότι είναι απόγονοι τους, κάτι που κάνουν οι εθνικιστές ελληνόφωνο, απόγονοι του περικλή και του λεωνίδα , αλλά με οικογενειακή καταγωγή- αλβανοί, τούρκοι χριστιανοί, βλάχοι , μακεδόνες.. δεν μπορώ να καταλάβω από πότε παράνομο αίτημα αλλαγής ονόματος χώρας..!!! , μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο εισόδου σε διεθνείς οργανισμούς, στα κριτήρια των οποίων δεν περιλαμβάνεται σχετικό παράλογο αίτημα..?? τουλάχιστον με το προσωρινό όνομα όπως προβλέπει το άρθρο 11 , παρ.1 της Ενδιάμεσης Συμφωνίας και η επερχόμενη τον οκτώβρη καταδικαστική απόφαση της Χάγης... δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται ανεκτό ένα παράνομο ΒΕΤΟ από μιά χρεωκοπημένη και διεφθαρμένη χώρα...
AK
25/06/2011 18:10
"Τι να σου κάνει κι ο Πανάγαθος;" Ο Παναγαθος μπορει να αρχισει να πληρωνει τους παπαδες του απο την τσεπη του! Εδω η χωρα χανεται, και η εκκλησια εχει πληρη φοροαπαλλαγη ΚΑΙ δωρεαν μισθους απο το κρατος.
nick
25/06/2011 17:24
θα περιμενω με αγωνια τα αρθρα σας σε 2 χρονια οταν το χρεος θα ειναι 550 δις....χαχαχαχαχαχαχαχα
Επισήμανση
25/06/2011 17:13
Εσείς κ. Παπαχρήστο έχετε ξεπεράσει και την γερμανική φυλλάδα Bild, όπως και την βρετανική Sun. Θα έγραφα και σ΄ ανώτερα, αλλά ανώτερο δεν υπάρχει. Ψηλότερα δεν γίνεται.
Ανέστιος
25/06/2011 16:53
ο άλλος (ΓΑΠ) γιατί μας έλεγε ψέμματα κύριε; γιατί να μην πει και ο Σαμαράς; τον άλλον δηλαδή τον σέβονται στην Ευρώπη ενώ έλεγε στον ελληνικό λαό "Λεφτα υπάρχουν" για να βγει; περίεργα μας τα λέτε! και λοιπόν όχι, δεν θα πώ κανένα ευχαριστώ στον ΓΑΠ, γιατί είναι ψεύτης, και "άπαξ ψεύτης, για πάντα ψεύτης". οπότε δεν τον εμπιστεύομαι. και τα ψέμματά του συνεχίζονται, κάθε μέρα ξεφυτρώνουν καινούρια αγγούρια (ενώ έλεγε τέλος οι θυσίες, τι να θυμηθεί κανείς). ε, ναι λοιπόν, καλύτερη η χρεωκοπία από το δούλεμα! και ακόμη έχουμε τη ΔΕΗ για να πάρουμε ρεύμα αν χρεωκοπήσουμε, εσείς βιάζεστε να την πουλήσετε! ντροπή!
ΓΙΑΝΝΗΣ
25/06/2011 16:46
Την φτώχευση την έχει αναλάβει ο Τσίπρας με τους οπαδούς της. .Τα παιδιά της εργατικής τάξης με την εργατική τάξη .Ο Γιώργος θα πάει το χρέος απο 370 δις στα 500 δις και είναι άλλο να φεσώσεις τη χώρα 370 δις απο τα 500 δις .Οι 27 χώρες της Ε.Ε και το ΔΝΤ εμπιστευονται το Γιώργο για 500 δις αλλά δεν τον εμπιστευται ο Τσίπρας,η Παπαρήγα και ο Σαμαράς που θα κλειθούν να το διαχειριστούν ενώ στα 270 έχουν λύσεις στα 500 δεν έχουν μιας και σήμερα λένε δεν πληρώνουμε πάνω απο 70% θα πουν αύριο τώρα πληρώνουμε 50% αλλά το μεροκάματο θα είναι 100 ευρώ και όχι 200.
mesokopos
25/06/2011 15:31
..«Αρχηγέ, με τι λεφτά; Και γιατί λες τόσο χοντροκομμένα ψέματα στους καημένους τους συνταξιούχους; Γιατί δεν τους σέβεσαι;»... Πιστεύεις μεγάλε δημοσιογράφε ότι υπάρχει Ελληνας που παίρνει σοβαρά αυτά που γράφεις;;;;;;;;;;;;;;; Μου θυμίζεις τα ανέκδοτα του αρχιψεύταρου Γιωργάκη περί: -Λεφτά υπάρχουν -Το ΔΝΤ φέρνει την καταστροφή όπου πάει για βοήθεια -Εμείς δεν ζητάμε λεφτά αλλά ηθική στήριξη -Ο ΦΠΑ δεν αποδίδει, επομένως δεν πρόκειται να τον αυξήσουμε.................. -Να μη ξεχάσω και τη μούρη του κρεμασμένη στα κάγκελα να διαμαρτύρεται με τα άλλα <>παιδιά για τις αδικίες της ΝΔ και του αλιστου μνήμης Καραμανλή. Ισα ρε Παπαχρήστο.Είπαμε να στηρίξουμε το παιδί αλλά αυτό δεν θέλει στήριξη.Θέλει μαθήματα αλήθειας και ψευτιάς. Για την ανάρτηση των παρόντων σχολίων ο Παπαχρήστος ουδεμία ευθύνη φέρνει.Την ευθύνη αναλαμβάνω ιδιοχείρως -τι λέξεις βρίσκω ρε γαμω τη σύνταξή μου-και αυτοπροσώπως. Μετα τιμής Μεσόκοπος
Vasilis
25/06/2011 15:26
Είσαι μεγάλος προπαγανδιστής, για να μη πω τίποτα χειρότερο... Το παραπάνω θεωρείται σοβαρό δημοσιογραφικό άρθρο;; Ποιός, μα το Θεό, σου έδωσε αυτά τα δεδομένα για τη χρεοκοπία;; Μέχρι και τα δρομολόγια απο τα τραμ υπολόγισες!!χαχα Παπαχρήστος, ή είσαι βαλτός ή απλά γελοίος!
Δ.Β.
25/06/2011 15:10
Καιρός ήταν να περιγράψει κάποιος τί σημαίνει χρεοκοπία, γιατί μερικός ¨λαός" νομίζει ότι θα την φέρουμε στους δανειστές ξεγράφοντας τα χρέη και όλα θα είναι όπως πριν. Δεν καταλαβαίνουν ότι πρέπει παλαίψουμε για να χάσουμε όσο το δυνατόν λιγότερα (γιατι θα χάσουμε, χωρίς αμφιβολία) και όχι για τα προνομια των παρανόμως και κακώς βολεμένων. Οσο για τον Ανθιμο, όσο υπάρχουν πρόβατα θα υπάρχει και τσοπάνης να τα αρμέγει...
Χρηστος Κ.
25/06/2011 14:56
Μιλωντας για χοντροκομμενα ψεμματα ας θυμηθουμε το καλυτερο ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Μιλωντας για ψαρεμα σε θολα νερα, ας θυμηθουμε τα καλυτερα στιγμιοτυπα - Ο Γαπ με υψωμενη γοθριτσα οργης στην πορεια για το ασφαλιστικο Πετραλια - Ο Γαπ με τα δακρυα στα ματια, στο θεατρο του παραλογου, στον ΟΛΠ. Εκει η πενα σας δεν ειχε τιποτα να γραψει. Εκει χειροκροτουσατε. Μονο μη γελεστε πια ...ο λαος δε τρωει πια τα αστεια επιχειρηματα των κλακαδορων περι ΓΑΠ - Βεγγου που τρεχει ...Πραγματικα πιστευετε οτι μπορει καποιος να εντυπωσιαστει απο τον δηθεν ...κοσμοπολιτισμο του ΓΑΠ, η' απο το γεγονος οτι μιλαει καλα τη μητρικη του γλωσσα ... Μα επιτελους σε ποιους απευθυνεστε με τοσο θρασος κυριε Παπαχρηστου ... Που ζειτε ...σε ποια πραγματικοτητα ...Ποσο υποτιματε τη νοημοσυνη των ψηφοφορων του ΠΑΣΟΚ που τωρα μαζικα καταψηφιζουν το χοντροκομμενο ψεμμα και τις θολες πολιτικες του αρχηγου σας.
Νίκος Σαμπανίδης
25/06/2011 14:47
Δυστυχώς έχετε κάνει τον φόβο όργανο πολιτικής. Καταρχήν αν κάνεις τον κόπο να διαβασεις άρθρα σε όλες τις οικονομικές εφημερίδες του εξωτερικού θα καταλάβεις ότι η πτώχευση έρχετε. Όλη η ιστορία με τα πακέτα διάσωσης και τα νέα δανεια γίνεται για να ξεφορτώσουν οι τράπεζες τα τοξικά κεφάλαια στην ΕΚΤ και να πάρουν κοψοχρονιά οι έχοντες τον Δημόσιο πλούτο της χώρας. Μόλις θεωρήσουν ότι πέτυχαν τον στόχο τους θα μας στείλουν στον αγυριστο. Όταν θα έρθει αυτή η ώρα και θα έχουν μετακυλήσει την χασούρα στις πλάτες του Γερμανικού, Γαλλικού κτλ λαού θα δεις σκηνες απείρου κάλους με τους Έλληνες στον ρόλο του κακού πολίτη που κατεστρεψε την ευημερία των Ευρωπαίων πολιτών. Αυτό που πρέπει να κανουμε για να σπάσουμε την δρόμο που έχει πάρει η ιστορία είναι να πτωχευσουμε τώρα. Σίγουρα η ζωή όλων μας θα είναι πολύ χειρότερη από αυτην που κάνουμε τώρα χωρίς να γίνει τόσο δραματική όπως την περιγράφεις (π.χ το πετρέλαιο μπορεί να έρθει με διακρατικές συμφωνίες με άλλες χώρες και μάλιστα σε ποιο συμφέρουσα τιμή. Το ίδιο με την ενέργεια κτλ) Όμως θα αποκτήσουμε πλεονεκτήματα που δεν τα έχουμε τώρα. Φτηνός τουριστικός προορισμός, μεγάλη αυξηση αγροτικής παραγωγης, επαναφορά εργοστασίων και βιοτεχνιών λόγω χαμηλού πλέον κόστους, περισσότερες εξαγωγές από εισαγωγές κτλ. Το θέμα είναι να προλάβουμε να πτωχεύσουμε πριν μας πτωχεύσουν οι άλλοι. Γιατί τότε θα είναι πού πιο δύσκολα τα πράγματα. Εμένα παντως μου φένετε ότι οι μόνοι που τρομάζουν μην χάσουν την καλοπέραση τους είναι αυτοι που θέλουν να συνεχίσουμε να είμαστε πρόβατα και να μην αντιδρούμε. Οι Έλληνες είμαστε λαός που έχει επιζήσει στα δύσκολα. Τα καταφέραμε σε πολύ πιο χαλεπούς καιρούς. Θα τα καταφέρουμε και τώρα.
xaxax
25/06/2011 13:04
Απολαυστικοτατο και πασοκικοτατο!!!Οτι πρεπει για την παραλια..
ΝΕΦΕΛΗ
25/06/2011 13:03
Μήπως, λέω μήπως, σκεφτήκατε την εκδοχή ότι ο πολίτης (αρκετά μεγάλη μερίδα) έχει ήδη χρεωκοπήσει; Ότι δεν τα βγάζει πέρα; Πόσοι είναι αυτοί που "τσιμπάνε" 1500 ευρώπουλα; Για σκεφτείτε με το σχέδιο Ανάν τι είχε γίνει; Την καταστροφή έφερναν τότε με πρωτοστάτες τους ΓΑΠ και Μητσοτάκη (τι σύμπτωση και τώρα οι ίδιοι είναι!!). Μόνο που δεν θα έσβηνε η Κύπρος από τον χάρτη δεν έλεγαν... Και, επειδή είχαν ένα παλλικάρι πρόεδρο τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο, αρνήθηκαν και είπαν το ΟΧΙ. Και τι έγινε από όλα όσα είχαν προβλέψει; Χάθηκε η Κύπρος; Αφήστε λοιπόν τα καραγκιοζιλίκια. Αρκετά με τον ρόλο τον οποίο παίζετε ως παπαγαλάκι. Και, προπαντός αφήστε ήσυχο τον Πανάγαθο. Αυτός είναι η ελπίδα μας και πραγματικά στην κατάσταση που έχει επέλθει η χώρα, η προδομένη χώρα, με τους ανίκανους που μας κυβερνούν (και, φυσικά και με τα λάθη που κάναμε ο καθένας από εμάς είτε από άγνοια της κατάστασης είτε από ωχαδερφισμό). Ας αλλάξουμε λοιπόν όλοι μας μυαλό, ας συνειδητοποιήσουμε τα λάθη που έχουμε κάνει έκαστος εξ ημών και μακάρι να μας ακούσει ο Θεός.
george sirogiannidis
25/06/2011 12:59
Μία φίλη μου κάποιας ηλικίας από την Βουλγαρία μου είπε ότι εγώ έζησα τι σημαίνει χρεοκοπεία.Να εύχεστε να μην το ζήσετε ποτέ.
Γιάννης Μ
25/06/2011 12:43
Και τι σας λέει ότι η εικόνα της πτώχευσης δεν μπορεί να έρθει λίγο μετά αφού θα τα έχουμε ξεπουλήσει όλα ; Καημένε ! ΕΚΕΙ ΤΡΑΒΑΜΕ . Και δεν μας σώζει ο Γιώργος που τρέχει σαν Βέγγος . Τότε , άμα θα έχουμε πατώσει , βγες και πες μας ότι ο Σαμαράς τα έλεγε στραβά. Αφού θα τον δικαιώσει ο Γιώργος στο τέλος . Εδώ να σα στε και να μαστε και θα τα δούμε. Γιατί μας υποτιμάτε συνέχεια την νοημοσύνη ;
Ν.Κ.
25/06/2011 12:40
Εμείς 200€ πέρνουμε σήμερα και είμαστε πτωχευμένοι. Μήπως μιλάς για τον εαυτό σου και φοβάσε να μην μικρύνει ο μισθός σου και δεν θα μπορείς να πηγαίνεις στο Γουέμπλευ να βλεπεις κανένα αγώνα? Να ευχαριστούμε τον Γιώργο σου για ποιό απ' όλα τα κακά που μας έκανε κύριε Μόσιαλε? Συγνώμην λάθος, μπερδέυτηκα. Λανθάνουσα γλώσσα, γλώσσα της αλήθειας.....
ΜΚ
25/06/2011 12:16
Κύριε Παπαχρήστο, για ποια 200 ευρώ μιλάτε, σε ανθρώπους που δεν έχουν καθόλου δουλειά.
Ανώνυμος / η
25/06/2011 12:09
Αμάν πιά μ΄αυτόν τόν δήθεν μέγα αλέξανδρο! ενας τρελλός φονιάς τών λαών ήταν, σάν τούς αμερικάνους προέδρους, πού τούς κράζουμε έξω από τήν πρεσβεία:"φονιάδες τών λαών, αμερικάνοι"...Ας απαλλαγούμε επιτέλους απο τά βορειοελλαδικά βαλκανικά κόμπλεξ καί ας απαλλαγούμε από τήν αγράμματη εκκλησία, πού αιώνες τώρα δέν αφήνει τήν ελλάδα νά ανασάνει. Ασχολούμαστε μέ τόν ανθιμο, επειδή μερικές εκατοντάδες μικρόνοες ή αδαείς, ανοίγου τά Αυτιά τους καί τόν ακούνε! αμάν πιά...
Ανώνυμος / η
25/06/2011 12:09
Αμάν πιά μ΄αυτόν τόν δήθεν μέγα αλέξανδρο! ενας τρελλός φονιάς τών λαών ήταν, σάν τούς αμερικάνους προέδρους, πού τούς κράζουμε έξω από τήν πρεσβεία:"φονιάδες τών λαών, αμερικάνοι"...Ας απαλλαγούμε επιτέλους απο τά βορειοελλαδικά βαλκανικά κόμπλεξ καί ας απαλλαγούμε από τήν αγράμματη εκκλησία, πού αιώνες τώρα δέν αφήνει τήν ελλάδα νά ανασάνει. Ασχολούμαστε μέ τόν ανθιμο, επειδή μερικές εκατοντάδες μικρόνοες ή αδαείς, ανοίγου τά Αυτιά τους καί τόν ακούνε! αμάν πιά...
Ανώνυμος / η
25/06/2011 11:56
Τα είπατε όλα με 2 λόγια ... Τα λέω κι εγώ στους κολλητούς μου. Το πρόβλημα είναι πρώτα Κοινωνικής Έκπτωσης και μετά οικονομικό. Άλλωστε, εδώ και 30 χρόνια όταν κλείναμε το κουρτινάκι στο "παραβάν" τι κάναμε ? 10 δευτερόλεπτα χρειάζεται για να δείξεις τον πραγματικό τσαμπουκά σου και πως ξέρεις να διαλέγεις την τύχη της χώρας και της ζωής σου. Εμείς επομένως διαλέξαμε ... Τώρα να δεν θεωρούσαμε κανέναν από αυτούς κατάλληλο, ας υπάρξει αντιπροσωπεία της Πλατείας και να διεκδικίσει την ψήφο του λαού. Η Δημοκρατία ΞΕΚΙΝΑ από τον λαό και όχι από τους Πολιτικούς. Η Δημοκρατία δίδει το δικαίωμα και το εκλέγειν αλλά και του ΕΚΛΕΓΕΣΘΕ ... Διαφωνώ κάθετα με το κλείσιμο της Βουλής ή με ενέργειες όπως να μην πάμε να ψηφίσουμε. Άλλωστε αν δεν πάμε, θα πάνε τα κομματόσκυλα και τότε θα έχουμε απόλυτη έκπτωση της Δημοκρατίας, η οποία ούτε ήταν ούτε θα είναι ποτέ δεδομένη ...
giannis
25/06/2011 11:41
Μακάρι, αλλά να πιάσει και σας μαζί , όλους εσάς, τότε θα μπορούμε να μιλάμε γιά Δημοκρατία.
Ιωάννης Κωνσταντινίδης
25/06/2011 11:25
Απο που βγαίνουν αυτά τα συμπεράσματα για τα 200 ευρώ κλπ? Πόσο είναι το πρωτογενές ισοζύγιο αγαπητέ συντάκτα? Πόσο 'ηταν χωρίς τα μέτρα ύφεσης? Και αυτά χωρίς μετρα οικονομίας που δεν γίνονται μια και αφορουν υμέτερους υπηρεσιών και επιτροπων. Τι βλακείες διαβάζουμε καθημερινά περι πτώχευσης και αδυναμιας πληρωμών συντάξεων, μισθών κλπ? Που είναι γραμμένος ο όρος πρώχευσης κράτους να δουμε αν υπάρχει ή μας δουλεύετει? ΓΝΩΜΕΣ λέγεται το άρθρο. Γνώμες ασχέτων ή έχετε σπουδες και γνώσεις που μπορουν να δικαιολογήσουν αυτά που γράφετε καιμπορελιτε να τα τεκμηριώσετε??