EMΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ;

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/05/2011 07:00 |

ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ότι ο Πολ Τόµσεν είναιο σοβαρότερος της τρόικας. Οι χθεσινές δηλώσειςτου, για παράδειγµα, φωτίζουνµε διαφορετικό τρόπο τη σύγχυση των ηµερών.

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΤΟΜΣΕΝ; Τρία (επιτρέψτε µου να πω) αυτονόητα πράγµατα.

ΠΡΩΤΟΝ, ότι δεν πρέπει να γίνει νέα περικοπή σε µισθούς και συντάξεις και ότι τα φορολογικά βάρη είναι ήδη «πολύ υψηλά».

∆ΕΥΤΕΡΟΝ, ότι το µεγάλο πρόβληµα είναι το ∆ηµόσιο – εννοώντας, φυσικά, ότι δεν έχει προχωρήσει τίποτα.

ΤΡΙΤΟΝ, ότι αυτό που χρειάζεταιτώρα είναι επιτάχυνση των µεταρρυθµίσεων στον δηµόσιο τοµέα.

ΝΑ ΤΟΣ Ο ΛΟΓΙΚΟΣ άνθρωπος. Μας λέει ότι «το πρόβληµά σας, κύριοι, είναι το κράτος». Καιόσο το πρόβληµα παραµένει τοκράτος δεν έχει κανένανόηµα να κόβεις µισθούςκαι συντάξεις ή να αυξάνεις τους φόρους.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ. Γιατί λοιπόν η κυβέρνηση δεν σηκώνει τα µανίκια (που έλεγε και προεκλογικά ο Πρωθυπουργός) να ασχοληθεί σοβαρά µε το κράτος; Γιατί δενβάζει πραγµατικά χέρι στις ∆ΕΚΟ, τους αναρίθµητους φορείς και οργανισµούςτου ∆ηµοσίου; Ποιος την εµποδίζει να το κάνει; Η έλλειψη συναίνεσης; Ή το κεφάλι τους; ΝΑ ΠΑΡΩ ένα παράδειγµα. Η ΕΛΛΑ∆Α διαθέτει έναν δηµόσιοραδιοτηλεοπτικό φορέα, κανένα πρόβληµα και να τον χαίρεται. Πείτε µου, όµως, για ποιον λόγο αυτός ο δηµόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας πρέπει να διαθέτει τρία κανάλια εθνικής εµβέλειας, τέσσερα ψηφιακά κανάλια, είκοσι εννέα (!) ραδιοφωνικούς σταθµούς (επτά µε έδρα την Αθήνα, τρεις µε έδρα τη Θεσσαλονίκη και δεκαεννέα σε ολόκληρη την Ελλάδα), δύο µουσικά σύνολα, εκδόσεις κ.λπ.;

∆ΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καµία λογική απάντηση. Και επί δεκαεννέα µήνες η κυβέρνηση δεν κάνει καµία προσπάθεια να την αναζητήσει.Αυτό που ισχύει στη ραδιοτηλεόραση, ισχύει σε όλα τα µήκη και πλάτη του κράτους. Εχουµε ένα κράτος που µας βουλιάζει.

ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ τι πληρώνει τώρα η χώρα; Οτι επί της ουσίας σε αυτό το επίπεδο δεν έχει γίνει έωςτώρα τίποτα. Με αποτέλεσµα να πιέζουν τώρα την κυβέρνηση να τα κάνει όλα.∆ιότι, σε αντίθεση µε την κυβερνητική αµεριµνησία, οι Ευρωπαίοι αρνούνται να καταλάβουν πώς γίνεται να ξέρεις το πρόβληµα και ναµην κάνεις τίποτα να το αντιµετωπίσεις. Ή να κοροϊδεύεις την κοινωνία λέγοντας ότι θα πουλήσεις µετοχές της ∆ΕΗ ή του Ταµιευτηρίου.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, δηλαδή, να µεταφέρεις όλο το βάρος και όλο το κόστος της κρίσης στον ιδιωτικό τοµέα, αλλά να αφήνεις ανέγγιχτο εκείνο που αποτελεί την ουσία του προβλήµατος; Εχει πολιτικό κόστος για την κυβέρνηση; Να το δεχθώ. Ωστόσο, το οικονοµικό κόστος που πληρώνουµε οι υπόλοιποι είναι πολύ µεγαλύτερο!

Επί της ουσίας δεν έχει γίνει έως τώρα τίποτα. Με αποτέλεσµα να πιέζουν τώρα την κυβέρνηση να τα κάνει όλα. ∆ιότι, σε αντίθεση µε την κυβερνητική αµεριµνησία, οι Ευρωπαίοι αρνούνται να καταλάβουν πώς γίνεται να ξέρεις το πρόβληµα και να µην κάνεις τίποτα να το αντιµετωπίσεις

40
s.m.
20/05/2011 11:07
Αγαπητή κυρία Έλλη λάθος καταλάβατε, δεν τα βάζω με τους δημοσίους υπαλλήλους. Τα βάζω με την κυβέρνηση η οποία μπορεί να περικόπτει τον δικό σας μισθός, αλλά ταυτοχρόνως εξαφανίζει τον δικό μας χωρίς να λαμβάνει κανένα μέτρο υπέρ των ιδιωτικών υπαλλήλων. Απλά λέω πως οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λιγότερο χειρότερα από τους ιδιωτικούς. Προς Θεού δεν θα στραφεί η μία τάξη εναντίον της άλλης. Η κοινωνική συνοχή είναι ίσως το σημαντικότερο όπλο των πολιτών αυτή την στιγμή.
Λαόνικος Παπαχρήστος
20/05/2011 02:08
Τι να πω....σωστά κύριε Πρετεντέρη, να κλέισουμε και το Τρίτο πρόγραμμα, και τα εκπαιδευτικά προγράμματα και να διαλύσουμε τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ και κάθε τι άλλο δημόσιο που ΠΑΡΑΓΕΙ και ΠΡΟΑΓΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ...
Eλλη
20/05/2011 00:11
τοσα χρονια κύριοι που σας στηριζε ο δημόσιος τομέας επειδή ειχε το σίγουρο μισθό ήταν καλος έτσι τώρα που κόψανε τους μισθούς φταιει ο δημόσιος υπάλληλος,γιατί ποιος κ΄ρατούσε την αγορά ο δημόσιος υπάλληλος την κρατούσε επειδή ειχε το σίγουυρο όπως λέτε και δεν θα πεινάσει το παιδί του σε μία οικογένεια όμως δεν είναι ολοι δημόσιοι υπάλληλοι μπορεί να είναι ο ένας και ο άλλος να είναι στον ιδιωτικό να έχει κλέισει το μαγαζί του και να ζει απο το μισθό της γυναίκας ή του συζύγου αυτά τα σκέφτεσται αντί να να φωνάζεται για όλους αυτους που τα φάγανε φωνάζετε για το δημόσιο υπάλληλο των 1500 ευρώ μια χαρα δεν σας ενδιαφέρουν τα ομόλογα τα βατοπέδια τα υποβρύχια ττο βατοπέδι τίποτα απο όλα αυτά ε΄τοτε δεν κάνουμε τιποτα και γω κύριε ειμαι δημόσιος υπάλληλος αλλά έχω 3 ανέργους θα ήταν καλύτερα να ήμουν και γω άνεργη για τον κύριο που βάζει με τους δημοσιους υπαλληλους
tim liar
19/05/2011 23:29
θα ήθελα να παραθέσω μερικές ερωτήσεις : 1. Γιατι τα συγκεκριμένα μέσα (εφημερίδες και τηλεοράσεις) και τα ίδια πρόσωπα πριν μερικά χρόνια κατηγορούσαν την τότε κυβέρνηση της ΝΔ για έλλειψη ευαισθησίας όταν δεν μονιμοποιούσαν τους 40000 συμβασιούχους (νόμος Παυλόπουλου) ? 2. Γιατί όλοι μαζί (εφημερίδες και τηλεοράσεις) σε καθημερινή βάση έχετε την ίδια ατζέντα θεμάτων με την ίδια άποψη όμως, ενώ σπάνια ακούγονται διαφορετικές απόψεις ? 3. Αφού η κρίση είναι στον δημόσιο τομέα γιατί έχει μειωθεί η ιδιωτική κατανάλώση και γίνονται απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα ? 4.Αν απολυθούν 150000 δημόσιοι υπάλληλοι θα σταματήσουν οι απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα ? 5. Οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα θα αυξηθούν όταν συρικνωθεί ο δημόσιος τομέας ? 6. Τα επιδόματα ανεργίας θα συνεχίσουν να δίνονται σε τόσο μεγάλο αριθμό ανέργων (ιδιωτικών και δημοσίων) ? 7. Οι συνθήκες εργασίας του ιδιωτικού τομέα (ωράρια κτλ) θα βελτιωθούν μετά από τις απολύσεις δημοσίων ? 8. Αν γίνουν όλα ιδιωτικά (σχολεία, υγεία, συγκοινωνίες κτλ) ο μέσος εργαζόμενος θα τα βγάζει πέρα ? Εκτός από τα παραπάνω θα ήθελα να σημειώσω ότι πίσω από τα νούμερα πάντα κρύβονται άνθρωποι.
ΚΩΣΤΑΣ
19/05/2011 22:34
Οταν ημουν δεκα χρονων,δανεισα ενα ωραιο σκακι ,σ εναν συνομηλικο μου.Οταν του ζητησα να μου το απιστρεψει ισχυριζοταν ενωπιον φιλων μας οτι δεν του το ειχα δανεισει και οτι ειμαι ψευτης.Υπηρξε η πρωτη μου μεγαλη "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΙΚΡΙΑ"

Αυτην την ΠΙΚΡΙΑ-υψωμενη στην νιοστη δυναμη-αισθανομαι και τωρα,που μερικοι-οχι εμμεσως πλην σαφως-αλλα ορατως και δια γυμνου νου,ζητουν αλλοθι,τεχνουργωντας τα πραγματι ετσι,ωστε αργοτερα να μπορεσουν να εκστομισουν την περιφημη πλεον φραση:
"ΜΑΖΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ"
Για ποια καταστροφη μιλω?Για τον αργο θανατο που μας επιφυλασσουν τετοιου ειδους μνημονια και τετοιου ειδους πολιτικες συμπεριφορες.(μια σαφη αναλυση εδωσε ο κ.Σημιτης).Υπαρχει αλλη λυση αυτην την στιγμη?Ενδεχομενως οχι.
Για μια ακομα φορα,λοιπον,ΙΦΙΓΕΝΕΙΕΣ οσοι φταινε λιγοτερο η καθολου.
Δεν με συντριβει το γεγονος-της ενδεχομενως ματαιης θυσιας-οσο το οτι στη θεση του Αγαμεμνονα και του Οδυσσεα, σημερα βρισκονται Θερσιτες.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ Π.
19/05/2011 22:06
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΓΚΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΟΥΣ (ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΣΕ 200. ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΠΟΥ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΒΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ.
Γιάννης Ν.
19/05/2011 21:07
Κύριε Πρετεντέρη έχω βαρεθεί να διαβάζω αστοιχείωτες και ατεκμηρίωτες απόψεις που θα χαρακτήριζαν μόνο πλήρως αμόρφωτους ανθρώπους οι οποίοι άγονται και φέρονται από αυτούς που ευθύνονται περισσότερο για το καντάντημα της χώρας μας. Δεν γνωρίζω εάν είστε τέτοιος. Τώρα που φαίνεται ότι φθάνουμε στα ανείπωτα και στην καταστροφή, επιτέλους ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε τι πραγματικά έχει συμβεί στη χώρα και μην αναμασάτε αυτά που σας σερβίρουν αυτοί που σας πληρώνουν και φυσικά και οι ευρωπαίοι "φίλοι μας". Μη νομίζετε ότι εσείς θα γλυτώσετε από την καταστροφή που έρχετε επειδή τώρα έχετε σχέση με τους ισχυρούς των ΜΜΕ και σας καλοπληρώνουν για να διαστρεβλώνετε και να παραπληροφορείτε τον κόσμο.Ας πάμε όμως και στο προκείμενο. Επειδή θα πρέπει κάποια στιγμή να μιλάμε με στοιχεία και μελέτες (όσο και εάν σας φαίνονται περίπλοκα όλα αυτά), σας παρακαλώ βρείτε και δώστε μερικές απαντήσεις στα ακόλουθα: *Έχετε υπόψιν σας κάποια μελέτη που να αποδεικνύει ότι όλα αυτά που αναμασάτε θα δώσουν λύση στο πρόβλημα του ελλείματος και κατ'' επέκταση του χρέους; Και πόσο θα είναι το όφελος; *Μπορείτε να μου πείτε γιατί όλα τα δημόσια έργα και προπαντός η κατασκευή των δρόμων κοστίζει στη χώρα μας 3 και 4 φορές περισσότερο απ'' ότι σε όλη την Ευρώπη; *Ποιοι κερδίζουν από αυτά τα δημόσια έργα; *Γνωρίζετε πόσο κόστισε το σύστημα C4I για τους ΟΑ; Σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα και ποιος ευθύνεται γι αυτό; *Γνωρίζεται ποιοι καρπώθηκαν όλα ΚΠΣ και τι έργο προσέφεραν στην χώρα (εκτός του να πληρώνουν δημοσιογράφους για να έχουν τον κόσμο σε καταστολή); *Ποιος είναι υπεύθυνος και ποια είναι η ζημιά που προήλθε από τις προμήθειες στον τομέα της Υγείας; Ποιοι καρπώθηκαν το όφελος και τι προσέφεραν; *Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όφελος από την απόλυση 100.000 (παράδειγμα) δημοσίων υπαλλήλων και πόσο θα συμβάλει στη λύση των προβλημάτων μας; Ο κατάλογος κ. Πρετεντέρη είναι ατελείωτος. Τις απαντήσεις σας παρακαλώ να τις μελετήσετε προσεκτικά και μετά να δείτε τον ευατό σας στον καθρέφτη και να δώσετε μία ακόμα απάντηση στον εαυτό σας: *Αλήθεια πως είναι δυνατόν να λέω κάθε βράδυ και να γράφω κάθε πρωί αυτά που λέω και γράφω; Είναι δυνατόν; Σε ποιους απευθύνομαι και τι στόχο έχω; Το σίγουρο είναι ότι το συμπέρασμα στο οποίο νηφάλια και ανεπηρέαστα από το ύψος του μισθού σας θα καταλήξετε είναι, ότι δε φταίνε οι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι, ούτε οι δημόσιοι οργανισμοί παρά μόνο οι μεγαλοκατασκευαστές, οι ιδιοκτήτες των καναλιών σας, οι μεγαλοπρομηθευτές και τα λαμόγια του εκάστοτε πολιτικού κόματος που ασελγεί σε βάρος του Ελληνικού λαού που φυσικά τους ψηφίζει ακούγοντας εσάς και την προπαγάνδα των μέσων επικοινωνίας. Βλέπετε τοι ωραία που κλείνει ο κύκλος και πως λειτουργεί η μηχανή εξαπάτησης (ρητορικό το ερώτημα γιατί φυσικά και το γνωρίζετε); Καταλήγοντας θα ήταν καλό έστω και τώρα να λάβετε υπόψη σας ότι κάπια στιγμή όλα έχουν ένα τέλος και ότι εκείνο που μένει είναι η αλήθεια και όχι το ψέμα και η προπαγάνδα.
Mike
19/05/2011 19:51
Το έπιασε το μήνυμα η κυβέρνηση Κύριε Πρετεντέρη γιαυτό και προτίθεται να απολύσει 150.000 δημοσίους υπαλλήλους μαζί με τους οποίους φυσικά θα κλείσουν και θα μείνουν άνεργοι τουλάχιστον άλλοι τόσοι μικροεπιχειρηματίες.Κλασική συνταγή τύπου Αργεντινής πριν από την πτώχευση και εξαθλίωση του λαού. Όταν θα έρθει η αποφράς ημέρα δεν θα ήθελα να είμαι ούτε πολιτικός ούτε δημοσιογράφος.
Θοικος
19/05/2011 19:41
Γιαννη,σου διαφευγει το εξης.Αυτη τη στιγμη,στο Δημοσιο,ελεω των κομματων,εχουν τρουπωσει,εκατονταδες χιλιαδες ανθρωποι,οι περισσοτεροι απο τους οποιους,ειτε δεν ειναι ικανοι,ειτε ειναι διεφθαρμενοι,ειτε και τα δυο. Απο την αλλη μερια,υπαρχουν στην ανεργια,παλι εκατονταδες χιλιαδες ανθρωποι,(Ελληνες βεβαια και αυτοι),που και ικανοι ειναι,και τιμιοι. Γιατι λοιπον εσυ,καταδικαζεις τη Χωρα,να ανεχεται και να πληρωνει κι απο πανω,τους πρωτους,ενω καταδικαζει σε μονιμη ανεργια τους δευτερους; Γιατι λοιπον,να μην απολυσουμε τους πρωτους,ωστε να μπορεσουμε να βαλουμε αρκετους απο τους δευτερους,ωστε να μπορεσουμε να κανουμε καλα τη δουλεια μας; Η μηπως θεωρεις,οτι οποιος μπηκε, μπηκε,(ας ειναι καλα ο βολευτης),και οι υπολοιποι τιποτα;
Χρ.Κουμάντος
19/05/2011 19:09
Πρέπει να κλείσουν τώρα, η δημόσια τηλεόραση,(μήπως ανασάνει το Mega),το δημόσιο ραδιόφωνο,(για να επιβιώσει ο "ΒΗΜΑ FM),κτλΌταν γινόντουσαν τα όσα, επί διοίκησης Παναγόπουλου,ούτε γάτα ούτε ζημιά.Αλλά είπαμε.Επρεπε να γίνει πρωθυπουργός ο Παπανδρέου,για να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα.
Ιωαννα Καρατζαφερη
19/05/2011 18:34
Γιατί αν απολυθούν όλοι αυτοί οι συνάδελφοί σας, όπως προτείνετε θα ανοίξουν άλλα τόσα μπαρ, σουβλατζίδικα, τυροπιτάδικα, και τα παρόμοια και δεν υπάρχει χώρος.
Ναι, έχω δει τα άδεια μαγαζιά στην οδό Σόλωνος, είναι πάρα
πολλά. Θα τους στεγάσουν όλους.
Ι. Κ.
Μίκιος
19/05/2011 18:11
Πολύ καλά τα λες κ. Γιάννη.

Ο λόγος είναι ότι για τους πολιτικούς το Δημόσιο είναι η δεξαμενή της δύναμης τους. Ο παράδεισος όπου στέλνουν τους ψηφοφόρους τους για να κοπρίζουν για 20 τουλάχιστον χρόνια και μετά να είναι 40 χρόνια συνταξιούχοι του Δημοσίου. Το Δημόσιο είναι κυρίως το εργαλείο για την αφαίμαξη, μάλλον την λεηλασία, του Εθνικού πλούτου, με τη ληστρική φορολογία του ιδιωτικού τομέα, και τη συντήριση δημόσιων φορέων (π.χ. ΕΡΤ) που στην ελεύθερη αγορά θα έσβυναν σε μια μέρα. Πρώτος διδάξας βεβαίως-βεβαίως, ο ΑΓΠ, με τη Γιουγκοσλαυοποίηση της οικονομίας, που ισχύει μέρχι τις μέρες μας. Το δημόσιο είναι αναγωγή της μαφίας σε πολιτικό σύστημα, όπου κατέχουμε περιουσία άλλου (του λαού), και την καταναλώνουμε χωρίς κανένα προσωπικό ρίσκο (απλά βγαίνουμε σε σύνταξη.) Περιορισμός αυτού του εκτρώματος πονάει όπως ο ακρωτηριασμός. Το μόνο σημαντικό δείγμα από το 1974 και εδώ είναι η αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής, το μόνο καλό που έκανε ο Καραμανλής jounior, και μπράβο του για αυτό τουλάχιστον.
lydia
19/05/2011 17:32
Καθε μερα παρακολουθω τις ειδησεις για να μαθω αν,επι τελους,μειωσαν τους μισθους στις ΔΕΚΟ.Ακομα τιποτα....Αναρωτιεμαι αν μας δουλευουν.Ακουσα χθες τον κ.Φωτοπουλο να μας μιλαει για τον πισινο του και ξερασα απο αηδια.Ειμαι καθηγητρια της Δημοσιας Δευτεροβαθμιας Εκπαιδευσης με πτυχιο ΑΕΙ και ανηλικο παιδι και παιρνω συνταξη 1072 ευρω για να φυτοζωω...Γιατι αυτοι οι κυριοι και κυριες των ΔΕΚΟ συνεχιζουν να εχουν τριπλασιες αποδοχες απο μενα?Και πολλοι απ αυτους χωρις ανωτατες σπουδες?...Θαθελα ν ακουσω μια λογικη και επι της ουσιας πειστικη απαντηση και μαλιστα απ τις αριστερες παραταξεις που υπηρετησα πιστα σ ολη τη μεταπολιτευση,μονο και μονο για να συνειδητοποιησω σημερα οτι προκειται για ενα ματσο ανεγκεφαλους,παλαιολιθικης κοπης και εκτος εργασιας τυπους,που μας πηραν στο λαιμο τους και μενα και μερικες χιλιαδες σαν κι εμενα.Το τελευταιο πατατρακ που εζησα εκτελωντας τις εξαιρετικης εμπνευσης αποφασεις τους,ηταν οταν απεργησαμε επι 2 μηνες για το ενιαιο μισθολογιο και χασαμε για παντα απο 700.000 δραχμες,για να συνειδητοποιησουμε λιαν συντομως οτι ηταν ενιαιο μονο για τους επαιδευτικους...Καλα να παθουμε ομως.Αποδειχτηκαμε τοσο αφελεις που σημερα μου φαινεται απιστευτο...Προσωπικα, το μονο που μου μενει ειναι να τραβαω τα μαλλια μου και να περιμενω ποτε θα ξεπερασει τον τρομο ο κοσμος και θα κατεβει στους δρομους αυθορμητα και εξω απ τις καθιερωμενες παραταξεις, για να κατεβω μαζι του και να σαρωσουμε με την οργη μας τους παντες...
Λευτέρης
19/05/2011 17:20
Ευτυχώς κ. Πρετεντέρη που υπάρχει και η Δημόσια τηλεόρασης και το κανάλι της Βουλής και βλέπουμε κανένα αξιολογο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ντοκυμαντέρ και λοιπά αλλιώς θα είχαμε να βολευτούμε με τα σκουπίδια των ιδιωτικών σταθμών.
Θανάσης
19/05/2011 17:14
Δεν συμφωνώ πάντα μαζί σας κ. Πρετεντέρη ούτε σας θεωρώ απερόληπτο, Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέτε. δεν το ξέρουν? Αδύνατον. Στραβοί δεν είναι ούτε χαζοί. Γιατί δεν κάνουν τίποτα? Γιατί δεν τολμούν να τα πάρουν το πολιτικό κόστος. Νομίζουν ότι θα μείνουν για πάντα. Ίσως και να έχουν δίκιο μετά από 3 γεννιές παπανδρέου
Π.Ε
19/05/2011 17:12
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ.
ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΕΚΚΛΗΣΗ:
ΚΑΤΑ του Υπουργού Δικαιοσύνης-του Υπουργού Προστασίας και του Αρχηγού της Αστυνομίας, για παραβάσεις καθήκοντος και παραλείψεις βασικών ,θεσμικών, υποχρεώσεών τους γενικά και ειδικότερα για την "καντονοποίηση" του κέντρου της Αθήνας, και απουσία ασφάλειας των πολιτών-κατοίκων, και την έξαρση της εγκληματικότητας, στο κέντρο της Ελληνικής Πρωτεύουσας, ως χρόνια κατάσταση, χωρίς να έχουν εφαρμόσει τους αντίστοιχους νόμους,
Μόνον, αν επιρριφθούν οι αντίστοιχες ευθύνες στους Πολιτικά και Διοικητικά υπεύθυνους, για μη εφαρμογή των νόμων, τότε θα λυθεί και το πρόβλημα του Κέντρου των Αθηνών καθώς και άλλων περιοχών και θα πεισθούμε, πως οι θεσμικού φορείς της Πολιτείας λειτουργούν με υπεύθυνους πολιτικούς, που τιμούν την θέση τους και δεν Ναρκισεύουν με4 λαϊκίστικο κομπασμό για τον τίτλο τους, όπως φαίνεται να τον εννοούν , μέχρι τώρα.
EΪΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ !! Το Υπουργείο Προστασίας, το Υπουργείο Δικαιοσύνης και το Αρχηγείο Αστυnομίας, να περιγράφουν την εξώνομη κατάσταση που επικρατεί στο Κέντρο της Αθήνας, σε μια έστω λεγόμενη -ευνομούμενη Πολιτεία, και να μη ζητούνται ευθύνες απραξίας και ουσιαστικής αδιαφορίας για το χρονίζον εγκληματικά περιβάλλον που έχει παγιωθεί στο Κέντρο της Αθήνας, μπροστά στα μάτια τους.
Για την κατάσταση αυτή, επιβάλλεται η παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού και του Προέδρου της Βουλής, κατά των βασικά θεσμικά υπευθύνων, που από την μέχρι τώρα ουσιαστική απραγία τους, έχει προκύψει η κατάντια αυτή, και μη χειρότερα

s.m.
19/05/2011 17:06
Οι εργαζόμενοι του ιδωιτικού τομέα, είμαστε οι πρώτοι που πληρώσαμε επι της ουσίας την οικονομική κρίση χάνοντας την δουλειά μας, χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να απασχοληθούμε κάπου αλλού, αφού η ανεργία καλπάζει. Αυτό σημαίνει πως νεκρονώμαστε γιατί όχι μόνο χάνουμε το εισόδημα, δεν θα συμπληρώσουμε πότε τα συντάξιμα χρόνια!!!!, δεν θα έχουμε ούτε ασφάλειας υγείας και να πεθάνουμε δεν έχουμε ούτε τα έξοδα για την κηδείας μας!!! Οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι μπορεί να βλέπουν τον μισθό τους να μειώνεται αλλά συνεχίζουν να έχουν μισθό!!!!!!, υγειονομική περίλθαψη, συντάξιμο μέλλον. Αυτό πότε θα το καταλάβουν οι κυβερνώντες? Ο δημόσιος τομέα ζει και βασιλευει, ο ιδωτικός όμως κάνει ήδη το μνημόσυνο ενός χρόνου!!!! Ο δημόσιος υπάλληλος πάντα θα εχει να πάρει γάλα στο παιδί του, του ιδιωτικού όμως πεινάει ήδη!!! Αυτά είναι τα χάλια μας κύριοι
Γιάννης Μ
19/05/2011 16:14
Καταλαβαίνω τα ερωτήματα αλλά έχω επίσης και το δικαίωμα να υποθέσω εκ των φαινομένων κάποια συμπεράσματα , με την προσωπική μου βέβαια γνώμη :
Μήπως έχουμε να κάνουμε με ερασιτέχνες πολιτικούς ; Μήπως όλοι αυτοί οι ''Μεσσίες'' είναι ...άσχετοι με το θέμα και γι αυτό δεν κάνουν τίποτα ;
Από πότε που ακούστηκαν τα περί απολύσεων , μέσα σε 3 μέρες , άκουσα από κυβερνητικά στελέχη , δημόσια , 3 διαφορετικές δηλώσεις . Να συμπεράνω ότι δεν ξέρουν το θέμα ; Η ότι το ξέρουν αλλά δεν πρόκειται με τίποτα να μου πουν αλήθεια ; Άρα στο τέλος , δεν θα γίνει και τίποτα δηλαδή γιατί έτσι ακριβώς μου φέρθηκαν 18 μήνες τώρα : Εκατό διαφορετικές γνώμες , άλλα λέει ο ένας υπουργός κι άλλα ο άλλος , θέλει ο ένας και δεν θέλει ο άλλος ...και τι θέλουν ; Να τους πει ΟΚ η ...αντιπολίτευση ! Ε , δεν υπάρχει σοβαρότητα . ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ !!!!
βασιλης
19/05/2011 15:57
η κυβερνηση εχει πολυ υψηλο πολιτικο κοστος απο αυτην την σταση διοτι φορτωσε ολα τα βαρη στον κακο- αμοιβομενο και σκληρα εργαζομενο ιδιωτικο τομεα ενω αφησε αθικτο και προστατευει μετα μανιας , εργαζομενους πχ στην ΔΕΗ με αμοιβες 4000 και 5000 ευρω , ΟΣΕ με παραπλησιες αμοιβες , ΕΥΔΑΠ , υπουργεια , κτλ . το αποτελεσμα μεσα σε ενα χρονο κατεδαφιστηκε με ποσοστα 20 % και με το 80 % του κοσμου να δηλωνει εναντιον του μνημονιου , και ειναι λογικο αφου η ανεργια εφτασε 16% . επισης τα εσοδα επεσαν αφου συρρικνωθηκε και αλλο ο ιδιωτικος τομεας κατι που εγινε αντιληπτο απο την τροικα και τωρα μας καλουν να παρουμε μετρα 1 δις τον μηνα .
dimitrios kolokithas
19/05/2011 15:56
Ο κ. Παπανδρέου κέρδισε τις εκλογές με 11 μονάδες διαφορά.
Στηρίζεται σε μια ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία.
Βρίσκεται μόλις είκοσι μήνες στην εξουσία.
Στις διοικήσεις των κορυφαίων συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΓΕΝΟΠ κ.λ.π.) βρίσκονται προβεβλημένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα, του παρείχαν αφειδώς τη στήριξή τους.
Το ίδιο και η ντόπια επιχειρηματική και όχι μόνο ελίτ.
Τα γνωστά εξαπτέρυγα, ψήφισαν το μνημόνιο.
Ποιος, επομένως, εμπόδισε τον κ. Παπανδρέου να εφαρμόσει το πρόγραμμά του; (γιατί προεκλογικά έλεγε ότι είχε πρόγραμμα)
Ένα χρόνο μετά το μνημόνιο, η αποτυχία της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου είναι πανθομολογούμενη.
Την παραδέχονται και οι ίδιοι.
Την επιβεβαιώνουν, με τον πιο βίαιο τρόπο, οι. ..εταίροι μας.
Την υπενθυμίζουν δηκτικά, οι μέχρι χθές φανατικοί υποστηρικτές της.
Η χώρα εδώ και μήνες δεν κυβερνιέται.Το μόνο που του μένει είναι η παραίτηση!!!
Ανδρεας Γουλανδρης Εμπορας
19/05/2011 15:33
Φιλε Πρετεντερη σε βλεπω στα φαναρια να πουλας Μανταλακια οπως στην Ινδια ,που βρισκομουν πριν λιγες ημερες τα ψεματα τελος ,καλα εφαγες τοσο καιρο....
orestis
19/05/2011 14:56
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω, η κοινωνία βράζει, η ανεργία έφτασε σε απίστευτα ύψη, τα νοικοκυριά στενάζουν από τις αυξήσεις που επιβάλουν το κράτος από τη μία και οι άπληστοι βιομήχανοι από την άλλη, οι νέοι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη χώρα προς αναζήτηση καλύτερης εργασιακής τύχης στην Ευρώπη, το κοινωνικό κράτος αποκτά εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια (ήμαρτον τι άλλο θα ακούσω) και η κυβέρνηση αλλού τυρβάζει!!! και όλα αυτά γιατί? διότι το δημόσιο δεν θέλει να χάσει τους υπαλλήλους του-που ξέρει ότι είναι περισσότεροι από ότι χρειάζεται, με υπέρογκους μισθούς τόσα χρόνια- αρνείται να κάνει το αυτονόητο!!! έχει χαθεί ο κοινός νους ή εγώ είμαι για το δαφνί? Σας παρακαλώ ελεήστε με λίγο μυαλό, για να παραφράσω και το καζαντζάκη.
Δ.Ζ.
19/05/2011 14:47
Είναι άραγε τυχαίο το παράδειγμα που πήρατε; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Τόσο πολύ σας τσούζει μια βελτιωμένη ΕΡΤ που δεν θα μας πλασάρει τις μπούρδες των ιδιωτικών καναλιών, από άποψη διασκέδασης και αν το καταφέρει (που αυτός πρέπει να είναι ο στόχος όλων υμών των δημοσιογράφων) να απογαλακτισθεί από την εκάστοτε κυβέρνηση, που θα μας ενημερώνει αντικειμενικά και δεν θα παίζει τα παιχνίδια των μεγαλοεργολάβων και μεγαλοεκδοτών; Λυσσάξατε ηδη για την υψηλή ευκρίνεια. Τώρα που κάτι Καπόπουλοι και άλλοι δημοσιογραφίσκοι κάνουν εξαιρετικές εκπομπές, θα δούμε τι άλλο θα κάνετε. A propos, πείτε στην συμπαρουσιάστριά σας, να πάρει κανένα ηρεμιστικό, γιατί από τότε που ξαναβγήκε η Στάη, όλο σαρδάμ κάνει και όλο "πλακώνεται" με τους καλεσμένους σας, στους οποίους συμπεριφέρεται αγενώς. Κατά τα λοιπά, επί της ουσίας έχετε δίκιο.
Δ.Ζ.
19/05/2011 14:47
Είναι άραγε τυχαίο το παράδειγμα που πήρατε; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Τόσο πολύ σας τσούζει μια βελτιωμένη ΕΡΤ που δεν θα μας πλασάρει τις μπούρδες των ιδιωτικών καναλιών, από άποψη διασκέδασης και αν το καταφέρει (που αυτός πρέπει να είναι ο στόχος όλων υμών των δημοσιογράφων) να απογαλακτισθεί από την εκάστοτε κυβέρνηση, που θα μας ενημερώνει αντικειμενικά και δεν θα παίζει τα παιχνίδια των μεγαλοεργολάβων και μεγαλοεκδοτών; Λυσσάξατε ηδη για την υψηλή ευκρίνεια. Τώρα που κάτι Καπόπουλοι και άλλοι δημοσιογραφίσκοι κάνουν εξαιρετικές εκπομπές, θα δούμε τι άλλο θα κάνετε. A propos, πείτε στην συμπαρουσιάστριά σας, να πάρει κανένα ηρεμιστικό, γιατί από τότε που ξαναβγήκε η Στάη, όλο σαρδάμ κάνει και όλο "πλακώνεται" με τους καλεσμένους σας, στους οποίους συμπεριφέρεται αγενώς. Κατά τα λοιπά, επί της ουσίας έχετε δίκιο.
alex
19/05/2011 14:35
κανείς δεν λέει όχι στον εξορθολογισμό του δημοσίου. Το πρόβλημα όμως είναι αλλού. Το παράδειγμα που αναφέρει άλλος σχολιαστής για την Επιτροπή της Κωπαϊδας είναι σωστό και τόσο αυτή όσο και αρκετές εκατοντάδες άλλες θα πρέπει να κλείσουν. Και πολλά άλλα θα πρέπει να ΄γινουν στο δημόσιο για να φτιάξουν τα πράγματα. Πολύ φοβούμαι όμως ότι αυτά που θα σώσουμε θα είναι σταγώνα στον ωκεανό. Ακόμη και η πώληση γερών χαρτιών όπως η ΔΕΗ και το ΤΑχυδρομικό Ταμιευτήριο (αμφότερες κερδοφόρες) δεν προκειται να αποφέρει κανένα συνταρακτικό όφελος γιατί θα γίνει πολύ κάτω της πραγματικής τους αξίας, γι αυτο και δεν ειναι πώληση ή αξιοποίηση αλλά ξεπούλημα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την απουσία αναπτυξιακής πολιτικής, με τα τοκοχρεολίσια και τα επιτόκια στα ύψη σημαίνουν ότι και θα έχουμε χάσει δημόσια περιουσία και θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό. Για να το πω διαφορετικά, εάν ξεπουληθούν ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ, αεροδρόμια, λιμάνια ΕΥΔΑΠ, τουριστικά φιλέτα, δρόμοι κλπ για να βγάλουμε τα περίφημα 50 δις που μας ζητάνε, το ποσό αυτο δεν θα φτάνει ούτε στο 1/8 του ποσού που θα χρώσταμε το 2015. Επομένως, τι θα συμβεί στην συνέχεια; Θα πάρουν σειρά τα βουνά, τα νησιά και τα αρχαιολογικά μνημεία; Ποιος ο λόγος της επιμονής στο ξεπούλημα, εάν δεν καταλήγει πουθενά; νομίζω ότι τη στάση πληρωμών και την αναδιάρθρωση του χρέους δεν πρόκειται να τη γλυτώσουμε. Ας τη κάνουμε τουλάχιστον, εξακολουθώντας να έχουμε στη κατοχή μας δημόσια περιουσία.
o=p
19/05/2011 13:02
Ξερειες πολυ καλα κυριε γιατι δεν προχωρα η Κυβερνηση.
Μολις ειπε ο Παπακωσταντινου οτι θα κλεισουν αχρηστοι οργανισμοι και μαγαζακια και θα απολυθει κοσμος αμεσως ολα τα μεσα μα ολα μαζι με τους πολυσπουδαστους δημοσιογραφους στα καγκελα και γινεται απο το πρωι ο κακος χαμος. Αν νομιζεις οτι μπορει να το αντεξει μια κυβερνηση ελληνικη αυτο το πραγμα με την Γενοπ-Δεη και το Παμε να κλεινουν λιμανια και δρομους και να στολιζουν την Ακροπολη με σφυροδρεπανα και κυριως τον αυθαδη τσιπρα να λεει τον εκλεγμενο Προθυπουργο Πινοσετ τοτε μαλλον κανεις μεγαλο λαθος. Να παει σε εκλογες και να πεταξει την μπαλα απο εκει που του την πεταξαν και ας βρουνε την ακρη.
Giannis
19/05/2011 13:00
Καλή η ανάλυση που κάνετε, αλλά δεν απαντάτε στο ερώτημα..
Έτσι τα πράγματα γίνονται χειρότερα και τα μέτρα θα πλήξουν περισσότερα τα κεκτημένα αυτών που τώρα δεν τολμούν να πειράξουν.
Μήπως πρέπει να δείτε ποιοί θα ωφεληθούν τελικά από το ξεπούλημα του κράτους και τι πρόσβαση έχουν σήμερα στα κέντρα λήψης των αποφάσεων..?
Λεφτά υπάρχουν ? και ποιοι τα έχουν..?
Τόσα χρόνια στην δημοσιογραφία κάτι θα ξέρετε να μας πειτε από αυτήν την οπτική γωνία..
Πάντως όταν πονάει το κεφάλι δεν το κόβεις για να λύσεις το πρόβλημα.
19/05/2011 12:56
Μόνο ο εσωστρεφής ιδιωτικός τομέας που είναι εξαρτημένος από το κράτος περνάει κρίση. Όσες ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι εξωστρεφείς δεν έχουν επηρεαστεί και τόσο αρνητικά.
SPYROS
19/05/2011 12:52
Κε Πρετεντερη, σαφως και εχουμε ενα υπερτροφικο δημοσιο. Ομως το να λενε οτι αυτο ειναι η ριζα του κακου ειναι παραπλανηση. Διοτι συμφωνα με τα στοιχει του ΥΠΟΙΚ το συνολικο κοστος για την Ελλαδα απο τις δαπανες για μισθους και συνταξεις του δημοσιου καθως και απο την φοροδιαφυγη την τελευταια 3ετια δεν ειναι παραπανω απο 30 δις ευρω. Ομως εμεις εχουμε ελλειμα και χρεος συσωρευμενο που εχει ηδη ξεπερασει τα 360 δις ευρω. Το οποιον σημαινει μονο ενα πραγμα, οτι η μεγαλη πραγματι τρυπα για τα οικονομικα της Ελλαδας προερχεται απο τις μιζες της αγορας οπλων και τις ρεμουλες των δημοσιων εργων και των προμηθειων του δημοσιου και της Υγειας! Δηλαδη με λιγα λογια το τσιμπουσι (φαγοποτι) του πολιτικου κοσμου με εξοδα του ελληνικου λαου! Μηπως λοιπον θα επρεπε να μιλαμε για συμμαζεμα του χρεους αρχιζοντας απο το κεφαλι, δηλαδη να παρει το κρατος μερικες δεκαδες δισ απο τους πολιτικους, μεγαλοεργολαβους, προμηθευτες και λοιπους που κατασπαταλησαν και εφαγαν τα χρηματα του ελληνικου λαου? Οσον αφορα το συμμαζεμα του ελληνικου δημοσιου, δεν χρειαζεται να απολυθουν ανθρωποι που εχουν αναγκη. Απλα να σταματησουν τις προσληψεις στην θεση αυτων που συνταξιοδοτουνται. Γιατι κυριε Πρετεντερη, αν δεν προσληφθει κανεις στα επομενα 3 χρονια θα εχεις την μειωση που διακυρησσεις. Σταματηστε πια αυτην την καραμελλα οτι για ολα φταιει ο ελληνας πολιτης, λες και ειμαστε το αφαν γκατε της Ευρωπης! Λιγο ντροπη πια.....
Παντελής Μ.
19/05/2011 12:48
Το ότι από τις αρχές του 2010 (οπότε και ανακοινώθηκαν) δεν έχει γίνει ΚΑΜΙΑ συγχώνευση-κατάργηση Δημόσιων Οργανισμών μάλλον λέει πολλά. Ο "αξιότιμος" Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης έχει βέβαια εξαγγείλει 2-3 φορές την κατάργηση "εκατοντάδων" από τους Οργανισμούς αλλά φυσικά μόνο λόγια.

Αν δεν κάνω λάθος ένας από αυτούς τους Οργανισμούς-Επιτροπές που συνεχίζει να υφίσταται (και φυσικά να πληρώνονται διάφοροι εκεί) είναι και η Επιτροπή για την αποξήρανση της Κωπαΐδας!!!!! (για όσους δεν ξέρουν η λίμνη αποξηράνθηκε εδώ και 50 περίπου χρόνια).......
asterias
19/05/2011 12:34
Όσο μπορούν οι Γερμανοί να γίνουν σαν τους Έλληνες άλλο τόσο οι Έλληνες μπορούν να γίνουν σαν τους Γερμανούς. Όταν ο αλκοολικός κόψει το πιοτό , ο φουμαδόρος τον καπνό, ο φαγάς το φαγητό , ο ξενοπηδηχτούλης το κοκό, ο Ιταλός τα σπαγγέτι , ο Έλληνας το σουβλάκι , ο Κινέζος το ρύζι , ο αμερικάνος την κόκα-κόλα και ο Γερμανός κόψει τα λουκάνικα κι αντί για μπύρα πίνει τσάι, τότε θα καταλάβω γιατί τότε θα καταλάβω κι εγώ γιατί δεν καταλαβαίνει ο κάθε Τόμσεν γιατί αφού καταλάβαμε δεν αναλάβαμε. Και το αδύνατο που θέλουν να το κάνουμε αναπόφευκτο θα περιμένουνε μέχρι ο ήλιος να ανατείλει απ ΄ τη δύση για να φαίνεται κι επιστημονικό. Αγαπητέ δημοσιογράφε τι απορίες είναι αυτές που έχεις . Η δύναμη της συνήθειας είναι ανίκητη. Όταν πρόκειται για λαούς αποκτάει μια βαρυτηκή δυναμική που χάνεται στους αιώνες στα χώματα της ιδιαίτερης γής της. Κι ο Πάγκαλος καταλαβαίνει ότι το πολύ φαί δημιουργεί προβλήματα όμως σου λέει μ ΄ αρέσει ρε φίλε πως θα γίνει δηλαδή ; Εγώ γουστάρω να ταξιδεύω στις πασαρέλες της γεύσης κι όχι της υψηλής ραπτικής. Αυτό ο κάθε Τόμσεν δεν μπορεί να το καταλάβει. Ε τότε ή χαζός είναι ή σαδιστής.
Γεώργιος Τσακαλίδης 19/5/2011
19/05/2011 12:25
Kύριε Πρετεντέρη δέν νομίζω ότι η επίκληση των όσων είπε ο κ ΄Τόμσεν είναι απαραίτητη να θεμελειώσετε την αλήθεια των αναλύσεωνπου κάντετε στο σχόλιό σας σχετικά με τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς που τόσο απλόχερα έχει δημιουργήσει η πολιτεία για να τους χρησιμοποήσει όπως τους χρημοποιεί στη διοίκηση των κοινών.Καλό θα ήταν να αγγίζατε και λίγο τόν αντίποδα τησ καλούμενης ΕΡΤ πως δημιουργήθηκε και πωςλειτουργεί προσφέρει τίποτε στήν κοινωνία ,μήπως γνώση,
γλώσσα΄πληροφόρηση πλην ελαχίστων εξαιρέσεων οι πλειον''οτητα λειτουργεί ατάκτως καί πα''ιζει το βιολί της με δικούς της κανόνες και μάλιστα αφοπολόγητα.και ιδού το ακροτελευτιο ερώτημα γιατί είναι τόσο δειλή η πολιτεία για τον απαιτούμενο έλεγχο.
Την αλήθεια...
19/05/2011 11:37
Από πού προκύπτει κε Πρετεντέρη πως η ουσία του προβλήματος είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι; Ποιοι οικονομικοί δείκτες μαρτυρούν αυτήν την αλήθεια όταν ο αριθμός τους (αναλογικά με το εργατικό δυναμικό) βρίσκεται στο μέσο όρο της Ευρώπης σύμφωνα με την έρευνα της ICAP ενώ οι μισθοί κυμαίνονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα; Ποια είναι τελικά η ουσία του προβλήματος όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των δαπανών του κράτους δίδεται στα τοκοχρεολύσια κι έπειτα στις δαπάνες για μισθοδοσία και συντάξεις οι οποίες επίσης βρίσκονται κι αυτές στο μέσο όρο της ευρωζώνης (βλ. Προϋπολογισμό για το 2011); Μήπως βολεύει αυτή η αλήθεια παρά αυτή που δείχνει πως τα έσοδα του κράτους βρίσκονται εκτός μέσου όρου των ευρωπαϊκών χωρών (βλ. πάλι Προϋπολογισμό για το 2011) σαν αποτέλεσμα της φοροδιαφυγής; Πως και δεν ακούμε συχνά το τελευταίο από τα ΜΜΕ; Κάποιο λόγο θα έχουν.
Γιαννης
19/05/2011 11:29
Ακριβως! Θεε μου επιτελους, τι κανει νιαου νιαου
Τάκης.Χ.
19/05/2011 11:03
Τό Ελληνικό δημόσιο τοξικό.Είναι σάν τόν μανδύα τού κένταυρου Νέσσου πού ξέκανε τόν Ηρακλή.Είναι σάν νά προσπαθούμε νά κολυμπήσουμε φορώντας βαρειά ατσάλινη πανοπλία.Οταν ένα καράβι βουλιάζει πρέπει νά πεταχθεί στήν θάλασσα ότι είναι βαρύ καί άχρηστο καί συγχρόνως νά αδειάζουμε τά νερά καί νά βουλώσουμε καί τίς τρύπες πού μπάζουν,όλα αυτά τήν ίδια ώρα καί γρήγορα.Στήν δική νας περίπτωση γίνονται όλα λάθος.Πετάξανε στήν θάλασσα τό φαγητό (ιδωτικός τομέας) καί ανέβηκαν στό ψηλότερο μέρος τού καραβιού παρακολουθώντας αδρανείς τό καράβι νά βουλιάζει.Πάμε γιά τόν πάτο ολωταχώς.
Πλούταρχος Λευκαδίτης
19/05/2011 10:55
Αγαπητέ κύριε Πρετεντέρη, συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενά σας και ιδιαίτερα με την αναφορά σας στην ΕΡΤ. Μπορώ να σας δώσω έναν πολύ σοβαρό λόγο για τον οποίον υπάρχει η δαιδαλώδης διακλάδωση της ΕΡΤ: η σύσφιγξη των οικογενειακών δεσμών. Και πιο συγκεκριμένα: για να βοηθάει ο θείος την ανιψιά και ο αδελφός τον καραφλό αδελφό... Ααα και για να αποτελεί διαφήμιση και δωρεάν βήμα ορισμένων "προχώ" τύπων στις πολιτικές του επιδιώξεις - "ονειρώξεις"....
GAP
19/05/2011 10:53
Επισης διαθετει 44 ΚΑΚΑ πανεπιστημια και ΤΕΙ τα οποια λειτουργουν με προυπολγισμους περίπτερου που και αυτοι ξοδευονται σε δράσεις .....σιτισης -φυλαξης!!!!
Εχει πολιτικους οποως ο Μ. ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ που πιεζουν να λειτουργει το καθε ΤΕΙ [ πχ Αγ. Νικολαος Κρητης-Ιεραπετρα] με 10 φοιτητες και υπαρχουν και Υπουργοι και ΓΓ που αποδεχοντε τις Πιεσεις [ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ-ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ] και βαζουν μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω για μελοντικα κτηρια σε αδεια ΤΕΙ.

Αρα ειναι κοινωνική -πολιτική επιλογή μας να ...βουλιαξουμε ...
Γιάννης Αγιάννης
19/05/2011 10:28
Ωραία, απολύστε πχ 200.000 άτομα, ώστε οι άνεργοι να φτάσουν το 1.000.000 και μετά περιμένετε την επανεκκίνηση της οικονομίας, με μικρότερο κράτος. Σε 10-20 χρόνια που θα έχουν πεθάνει όλοι αυτοί, ίσως επανεκκινηθεί. Και όταν αποδειχτεί ΚΑΙ ΑΥΤΟ λάθος πάλι "συγνώμη λάθος" θα τους πείτε και θα "δοκιμάσετε" και κάτι άλλο Φυσικά το σενάριο να περιμένετε να βγούν 200.000 άτομα σε 5 χρόνια στη σύνταξη (τόσα βγαίνουν) δεν το σκέφτεστε ΚΑΝ. Πάλι ξανάρχισε ο κύριος Πρετεντέρης να παπαγαλίζει Βρε μπουρλότο που σας χρειάζεται!
Chris GK
19/05/2011 10:23
Το δύσκολό απ ο΄τι φαίνεται σε τούτη τη χώρα είναι να καταλάβουμε τα αυτονόητα. Ο ιδιωτικός τομέας χωρίς να φταίει πραγματικά έχει βουλίαξει και ο κύριος υπευθυνος , το δημόσιο, χαίρει άκρας υγείας!! Μάλιστα έχουν το θράσος να απεργούν και να κάνουν πορεία διαδηλωνοντας την αντιθεσή τους στην κατά 2,5!! ώρες αύξηση την εβδομάδα των ωρών εργασίας τους!!!! Δεν μπορεί ή έχουν υψηλής ποιότητας χιούμορ ή μας δουλεύουν κρυμμένοι πίσω από το βόλεμα της μονιμοτητάς τους!!!
Βασίλης Κ.
19/05/2011 09:26
Πραγματικά εδώ και ημέρες εχω την απορία γιατί η κυβέρνηση ψάχνει απελπισμένη για συναίνεση. Κάποιος πρέπει να ειδοποιήσει τον Γιώργο, οτι έχει όσους βουλευτές χρειάζεται, για να ψηφίζει ότι θέλει. Γιατί φοβάται να κάνει την δουλειά του; Κάλεσε και την αντιπολίτευση να συμπραχτεί, αλλά γιατί; Η δουλειά της αντιπολίτευσης σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι να κάνει αντιπολίτευση. Αν συμμετέχει στις αποφάσεις της κυβέρνησης, τότε λέγεται κυβέρνηση και όχι αντιπολίτευση. Μήπως κάποιος πρέπει να δώσει στον Γιώργο το Σύνταγμα να το διαβάσει, γιατί μάλλον δεν του έχει ρίξει και πολλές ματιές.