Σε ηλικία 101 χρόνων

Πέθανε ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ, ο «αόρατος πλανητάρχης»

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/03/2017 17:59 |
Πέθανε ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ, ο «αόρατος πλανητάρχης»
Πέθανε σε ηλικία 101 ετών ο αμερικανός τραπεζίτης Ντέιβιντ Ροκφέλερ, το όνομα του οποίου έλαβε μυθικές διαστάσεις, λόγω του πλούτου του και της παγκόσμιας πολιτικής του επιρροής. 

Ήταν εγγονός του Τζον Ντ. Ροκφέλερ, πατριάρχη της γνωστής οικογένειας που ίδρυσε τον πετρελαϊκό κολοσσό Standard Oil.

Ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ προσχώρησε στην Chase National Bank το 1946, μεγαλομέτοχος της οποίας ήταν ο πατέρας του, ανέβηκε γρήγορα στην ιεραρχία και έγινε αντιπρόεδρός της το 1952. Η συγχώνευση της Chase με την Bank of the Manhattan κατέληξε στη γέννηση της Chase Manhattan Bank, της μεγαλύτερης τότε τράπεζας του κόσμου, γεγονός που του έδωσε τη δυνατότητα να παρεμβαίνει στις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις και αποτέλεσε την αφορμή για να συνδεθεί το όνομά του με διάφορες θεωρίες συνωμοσίας.

Ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ γεννήθηκε στις 12 Ιουνίου 1915 στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, ως το νεώτερο από τα έξι παιδιά του Τζον Ντ. Ροκφέλερ Τζούνιορ, και μεγάλωσε σε κύκλους της υψηλής κοινωνίας των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι σπουδές που έλαβε ήταν στα καλύτερα πανεπιστήμια, ανάλογες της κοινωνικής του καταγωγής: Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ το 1936, μεταπτυχιακό στο Χάρβαρντ, στο London School of Economics και το Πανεπιστήμιο του Σικάγο. Το 1950 ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στα οικονομικά. Εργάστηκε στο γραφείο του δημάρχου της Νέας Υόρκης Φιορέλο Λαγκουάρντια και στο υπουργείο Άμυνας.

Πέντε μήνες μετά τον βομβαρδισμό του Περλ Χάρμπορ, ο γόνος της δυναστείας των Ροκφέλερ κατετάγη εθελοντικά στον αμερικανικό στρατό και υπηρέτησε στις βάσεις της Βόρειας Αμερικής και της Γαλλίας.

Επιστρέφοντας στις ΗΠΑ, εισήλθε στον τραπεζικό τομέα και αρχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της Chase National ανεβάζοντας την κερδοφορία της. Το 1955 θα επιβλέψει τη συγχώνευση της Chase National και της Bank of Manhattan, σε μια κίνηση που θα γεννήσει τον τραπεζικό όμιλο που είναι σήμερα γνωστός ως JPMorgan Chase Bank. Το 1969 βρίσκει τον Ροκφέλερ διευθύνοντα σύμβουλο της τράπεζας και πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου.

Αποσύρθηκε από την ενεργό δράση το 1981, ως η κορυφαία προσωπικότητα του τραπεζικού συστήματος παγκοσμίως, με ευρύτατες γνώσεις στους τομείς της οικονομίας και των διεθνών σχέσεων.

Ενεπλάκη σε γεωπολιτικούς σχεδιασμούς, έχοντας -αμφιλεγόμενες κατά πολλούς- επαφές τόσο με την αμερικανική διοίκηση όσο και με τους σοβιετικούς ηγέτες Χρουστσόφ και Γκορμπατσόφ, όπως και με τον ηγέτη της Κούβας Φιντέλ Κάστρο. Το 1991 ήταν από τους πρώτους αμερικανούς μεγιστάνες που έκανε άνοιγμα στην αγορά της Κίνας. Ως σκληροπυρηνικός ρεπουμπλικανός προώθησε τα συμφέροντα της χώρας του, με το αζημίωτο φυσικά για τον ίδιο.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες απέκτησε ιδιαίτερη εκτίμηση χάρη στο φιλανθρωπικό του έργο, παίρνοντας τη σκυτάλη στον τομέα αυτό από τον παππού του. Δαπάνησε εκατομμύρια δολάρια στην ιατρική έρευνα, την επιστήμη και την εκπαίδευση.

Από τη δεκαετία του 1940 ήταν μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του Rockefeller Institute for Medical Research, ενώ στα μέσα της δεκαετίας του ’60 μεταμόρφωσε το ίδρυμα στο πρώτο αμερικανικό πανεπιστήμιο αφιερωμένο αποκλειστικά στη βιοϊατρική έρευνα (Rockefeller University). Το 1982 ανέλαβε την προεδρία του περίφημου Rockefeller Center, που είχε ιδρύσει ο πατέρας του και προώθησε έργα πολιτισμού στη Νέα Υόρκη, αλλά και οικονομικής αρωγής σε φτωχότερα στρώματα της πόλης. Το 2008, δώρισε 100 εκατ. δολάρια στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, η μεγαλύτερη δωρεά που έγινε ποτέ στο εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Παντρεύτηκε το 1940 με τη Μάργκαρετ -Πέγκυ- Μακ Γκραθ, με την οποία έζησε μαζί 56 χρόνια, μέχρι το θάνατο της το 1996. Μαζί απέκτησαν δύο γιους και τέσσερις κόρες.
totos
23/03/2017 12:18
οταν βλεπω τα λαικς υπερ του *μακαριτη* βγαζω το συμπερασμα οτι υπαρχει πολυ σαπιλα στο Ελαδισταν...
the bad, the worse and the greek.( new western)
24/03/2017 04:17
σαπιλα υπηρξε παντοτε...μονο που η σαπιλα τωρα εγινε βοθρος και μπρος στην ασπρη σκονη να πανε να πηδηχτουνε ολοι!...αυτη ειναι η ατακα σημερα...ψευτομαγγια, ψευτοπεριφανια, κερατο, να την βγω στον αλλο με οτιδηποτε κοτσανα-αερολογια-ασχετοσυνη ,αρκει να του την βγω (λογο συμπλεγματος) βολεμα, φθονος, ριξιμο στα χρηματα, μη τηρηση συμφωνιων,τρακα,...και προπαντων νο 1 γλυψιμο σε βαθμο ζητιανιας...και δουλοπρεπεια...υπουλια και κλεψιμο καλα αυτα φαινονται απο μηλια!
χfucktor
22/03/2017 04:14
Τετιοι ανθρωποι δεν πεθαινουν ας μου επιτραπει αλλ ψοφανε σαν τα βρωμοσκυλα
Κύριε Ελεγκτά των σχολίων, διασφωνείς;;; (ή θα το κόψεις κι αυτό;)
21/03/2017 23:43
Σκ_τά εις το λάκκο του.
Χε,χε..
21/03/2017 23:00
Κύριε Ελεγκτούλη των σχολίων, διατί με κόβεις συνέχεια; Απήντηξα εις τον κύριο Γιωργάκη με τρόπο επιστημονικώς τεχμηριωμένο. Τσούζει άραγες όταν επισημαίνουμε το γεγονός ότι όσοι γλείφουν τον Ισραήλ και τη Σιών τυγχάνουν αντικομμουνιστές (άρα φασιστάκια ολκής) μέχρι μυελού των οστέων;
zeus
24/03/2017 09:14
Σίγουρα είναι φασιστάκια όλκής αυτοί που γλύφουν το Ισραήλ, αλλά υπάρχουν και κάτι ξεφτέρια φασιστάκια στον κουμουνιστικό χώρο, που είναι ....να γλύφεις τα δάκτυλά σου. Και είναι οι περισσότεροι που να πάρει ο διάολος, έστω ο Λένιν, το ίδιο είναι.-
τσαλαπερντας
22/03/2017 22:37
δε κοβει μονο εσενα αδαμαντιε κι εμενα στη μπουκα με εχει!...
Αμπού Ζαφίρ αλ Καλαούντρι
23/03/2017 00:46
Μας κόβει επειδή τυγχάνουμε εβραιοκομμούνια.
zeus
24/03/2017 09:15
Τότε τυγχάνετε ....προώθησης, όπερ και γίνεται!
Αλαλουμ
21/03/2017 22:33
Το ευτύχημα είναι ότι τέλεψε ο μεσιέ .Το δυστύχημα, ότι την θέση του θα καλύψει καποιος άλλος .Τελιωμό δεν έχουμε
21/03/2017 19:57
"Ας ήσουν κι εσύ έξυπνος", λέει ο νεοέλληνας, "να είχες κι εσύ το 99% του παγκόσμιου πλούτου". Δυστυχώς δε με γέννησαν δισεκατομμυριούχοι γονείς, οπότε κομματάκι δύσκολο η ευφυία μου να μου δώσει δισεκατομμύρια: δε φτάνουν τα χρόνια της ζωής μου, βλέπεις, να κονομήσω τόσα όσα αυτός είχε από γεννησιμιού του! Εξάλλου, νεοέλληνα, μερικοί από μας το θεωρούμε άδικο να έχει ένας το 99% του πλούτου. Εσύ;
Χεχες και εβραιοκουμουνης
22/03/2017 02:32
Νεοέλληνας; Εσυ τι εισαι δηλαδης. Παλιάς κοπής, της αριστουργηματικής; Για πες ρε Φωστήρα, οι λεφτάδες που ακούς συνεχώς, ποιοι ηταν παιδια δισεκατομμυριούχων; Ο Μπάφετ, ο Γκειτς, ο Ζούκερμπεργκ, ο Ελλισον. Ποιος ρε κακομοίρη; Διοτι αν ήξερες καλα, τα παιδια των δισεκατομμυριούχων τα ξοδεύουν, δεν φτιάχνουν.
pelias
24/03/2017 09:19
όλους τους παραπάνω που ανέφερες, και πάμπολλους άλλους που δεν ανέφερες, τους χαρακτηρίζει μία κοινή ιδιότητα που είναι, "ότι υπήρξαν απατεώνες και δολοφόνοι (π.χ.Γκέιτς), και είχαν την υποστήριξη των εβραίων κεφαλαιούχων.
22/03/2017 14:04
Για το Ροκφέλερ μιλούσα πάντως. Αν δεν έχεις τι να απαντήσεις, δεκτό. Μη μου τα γυρνάς σαν μπαλαρίνα όμως επειδή σε στρίμωξα! ΥΓ: Ο μπάφετ γιος γερουσιαστή ζάπλουτου ήταν, έτσι για να μην μπερδεύεσαι, γιατί σε κόβω...λιγάκι αφελή. O μπαμπάς του γκέιτς ήταν πασίγνωστος δικηγόρος ζάπλουτος και η μαμα του μέλος διοικητικού συμβουλίου αμερικανικής πολυεθνικής, επίσης ζάπλουτης. Στα λέω αυτά γιατί σε συμπαθώ, μπας και μάθεις κάτι! ΥΓ: Δε μου είπες τη γνώμη σου για το 1% του κόσμου που κατέχει το 99% του παγκόσμιου πλούτου.
Χεχες και εβραιοκουμουνης
22/03/2017 17:04
Εχεις κομπλεξ με "ζαπλουτο" "χλιδατο" και τα τοιαυτα. Επειδη βγαζεις 500 ευρω τον μηνα, και λες οτι αυτος που βγαζει 30.000 τον μηνα ειναι ζαπλουτος, ε τοτε ναι σε καταλαβαινω. Εχεις απολυτο δικηο. Βεβαια ξοδευεις περισσοτερο χρονο και ενεργεια να βριζεις το 1% αντι να βελτιωσεις τον εαυτο σου. Και αυτο το καταλαβαινω. Μπινγκο. Α ναι..αν ξερεις να διαβαζεις, σε εφαγε βλεπεις το μπιλιαρδο οταν ησουν νεος, για διαβασε απο που αρχισε ο Ροκεφελερ. http://www.famous-entrepreneurs.com/john-d-rockefeller
22/03/2017 22:12
30.000 το μήνα, πριν από 60 χρόνια, έτσι; Να τα λέμε όλα! Καλά όλα με τις προσβολές και τις υπεκφυγές, δε θα γίνω εγώ ο ψυχοθεραπευτής των ΝΕΩΝ. Ωστόσο δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω ότι ΠΑΛΙ δε μου είπες τη γνώμη σου για το 1% του κόσμου που ελέγχει το 99% του πλούτου. Αν σε ενοχλώ, πες μου να σταματήσω!
Χεχες και εβραιοκουμουνης
23/03/2017 03:55
Βρε ασχετε, εσυ σκας και γάιδαρο με τι μπαρούφες σου. Οταν λες 1% δεν αφαιρείς απο το 100% να βρης ποσό πλούτο εχουν. Απλώς κανεις έρευνα και δεν λες ψιλο μαλακιες. Αιντε ξυπνα. http://fortune.com/2015/10/14/1-percent-global-wealth-credit-suisse/ Αιντε και αλλο ενα https://en.m.wikipedia.org/wiki/Distribution_of_wealth
23/03/2017 13:17
Επιμένω απλά επειδή δε μου έχεις πει να σταματήσω, μάλιστα με διορθώνεις κιόλας, δηλαδή προφανώς θες να συνεχιστεί. Θα ξαναμαναρωτήσω: ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 1% ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ 99% (καλά..μην τσακωθούμε, να το κάνω δικαιότερο, μόλις το ψωρο-50%) ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΙΣ; Ή φοβάσαι ότι μόλις την πεις θα εκτεθείς ανεπανόρθωτα; Ξέρω...ενοχλώ μερικές φορές, αλλά είναι απλά επειδή έχω δίκιο! Λοιπόν;
Χεχες και εβραιοκουμουνης
24/03/2017 02:55
Εεεε.....για να σκεφτώ, τι να πω, τι να πω; Μαγκιά τους; Απλά εσυ δεν εισαι στο 1%. Προβλημα σου. Τι να κανουμε τωρα, να πάμε να τους τα πάρουμε να στα δώσουμε για να βγαίνεις στου δρόμους με τα Κυριακάτικα σου και να καμαρώνεις σαν γύφτικο σκερπανι;
24/03/2017 16:53
Σε προκαλούσα λιγάκι παραπάνω γιατί είχα καταλάβει το ποιόν σου. Ήθελα απλά να σε αναγκάσω να το καταθέσεις και γραπτά. "Μαγκιά τους, τι με νοιάζει εμένα, απλά ζηλεύεις". Γιατί μερικές φορές έχουμε μια άλφα εικόνα για τον εαυτό μας που δε συνάδει με την πραγματικότητα. Και όταν, καλή ώρα όπως εγώ τώρα, κάποιος μας αναγκάζει να κοιταχτούμε στον καθρέφτη και αντικρύσουμε οι ίδιοι τη μαυρίλα της ψυχής μας, καμιά φορά μετανοούμε. Βέβαια, εσύ μου ακούγεσαι πολύ χαλασμένος ήδη, αλλά ποτέ δεν απελπίζομαι. Ας δούμε!
.......
24/03/2017 20:30
Τι αλλο να σου πη ο ανθρωπος ρε κακομοιρη; Εχεις καταληξει σε μερικα συμπερασματα στην ζωη σου και νομιζεις οτι ολοι οι αλλοι σε συμμεριζονται; Αφου εχεις προβλημα. Τι καθεσαι τωρα και μπλογκαρεις;
24/03/2017 21:51
Είναι, όντως, δύσκολο και σκληρό πράγμα η αυτογνωσία. Αλλά παραμένω αισιόδοξος, ας δούμε!
Σάματις να 'ούμ. Κύριε Ελεγκτά των σχολίων διαφωνείς;;;
21/03/2017 16:10
Ψόφηξε...
Γιωργος
21/03/2017 14:15
Αυτα να βλεπετε οσοι γκρινιαζετε,που νομιζετε οτι πατριωτης ειναι οποιος τυλιγει ενα ροπαλο μεσα σε μια σημαια για να σπαει κεφαλια,οποιος καλλιεργει το ψωροχωραφο του με την τζουγκρανα και πηγαινει καθε κυριακη στην εκκλησια για να μην καταλαβαινει το τι ακουει εκει μεσα.Στην ευφυια και στον κοσμοπολιτισμο βρισκεται το χρημα και στην αναγκη που ωθησε κοσμο να φυγει και να αναζητησει την τυχη του σε αλλα μερη οταν σε αυτα δεν υπηρχε τιποτε εκτος απο ερημο κι αυτος ο ιδιος τα διαμορφωσε.Εφτιαξε τον πολιτισμο,τις τεχνες,το εμποριο,τις επιστημες την οικονομια τους.Αν μη τι αλλο αντι να βριζετε τους εβραιους ανοιχτε τα ματια σας και ξεστραβωθειτε απο το παραδειγμα τους.
Χεχεσμενος και εβραιοκουμουνης
21/03/2017 19:05
Μα τι λες τωρα; Ο Έλληνας τα ξερει ολα καλύτερα, και ας ειναι κολλημένος στην τσουγκράνα μια ζωη.
εμπνευσμένο από το "ήντουνε ούλοι τους παιδιά μου". Χε,χε..
21/03/2017 04:17
Ήντουνε ούλοι τους εβραιοκομμούνια.
χfucktor
22/03/2017 04:18
Το μυαλο σου και μια λιρα αποτυχημενε κομμουνιστη της εφημεριδας των νεων..χεχε
Χε,χε..
22/03/2017 07:30
Giorgάρα ήλλαξες βλέπω το ονοματάκι σου ρε ατιμούτσικο;
Νομίζω;;;
21/03/2017 16:08
Να συμπλερώσω ότι ο Α. Μίλλερ δεν ήντουνε τίποτις άλλο από ένας υπερτιμημένος εβραίος γραφιάς μετρίου προς καλούτσικου επιπέδου (αλλά εις καμίαν περίπτωσίν τίποτις του εξαιρετικού). Σε εποχές αγρίου μακαρθισμού και ανελέητου αντικομμουνισμού εκείνος φρόντισε να ταυτιστεί με το Σύστεμ (καίτοι έβγαζε το ψωμάκι του "κατακεραυνώνοντας" το Σύστεμ) με αποκορύφωμα να παντρευτεί την αντίστοιχη Ελενίτσα Μενεγάκη της εποχής, τη Μέριλυν.
Κάτι σαν Νικολάκης Καρανίκας δηλαδής (σύμβουλας στρατηγικού σχεδιασμού της Αλεξίας κι επίσης φαν της Ελενίτσας) αλλά στο πιο "σοφιστικέητεντ" και πιο περίτεχνα "αντι-σύστεμ". Ενώ ο πεινασμένος "αντικαριερίστας" Νικολάκης το παράχεσε εντελώς φτωχομπινεδιάρικα το πράμα, άνευ ουδενός προσχήματος...
Πλανηταρχης αορατος...
20/03/2017 21:49
Αορατος πλανηταρχης; Παλι με συνωμοσιες μπλεξατε; Δεν υπαρχει ελπιδα σε αυτον τον ρημαδη τον τοπο.
Χε,χε..
21/03/2017 23:39
Κύριε φίλε συσχολιαστά, εμείς οι συνωμοσιολόγοι διαβάξαμαν σήμερις εδώ, εις το Λαμπρακιστάν, το χαμπέρι ότι ο αμερικλανός ΥΠΕΞ Ρεξ Τίλερσον δεν θα υπάγει εις τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ εις τα αρχάς του Απρίλη και θα σταλεί, αντ'αυτού, κάποιος άλλονας, ανθυπο-διπλωματίσκος, φως φανάρι ότι ο Τραμπ (ο οποίος έχει επανειλημμένως χαρακτηρίσει το ΝΑΤΟ ως "ξεπερασμένο θεσμό") έχει τη "Συμμαχία" κλ_σμένη.
Δια την οικονομία της κουβέντας δεν θα σχολιάξω αν τα σχέδια του παλαιάς κοπής (διότι υπάρχουν και τα νέας εσοδείας φασιστάκια τύπου Ομπάμια) ακροδεξιάτζα Τραμπ να αναδιπλωθεί ο γηραίος νταβατζής θείος Σαμ στα του οίκου του προκειμένου να αποφευχθεί η παταγώδης κατάρρευση, θα καρποφορήσουν. Το αρώτνημα που θέλω να θέσω, ευκαιρίας δοθείσης με το υπερ-αιωνόβιο κόπρο και υπέρμαχο του Γκλομπαλαϊζέισον που τα τίναξε, είναι αν το Αμέρικλα αποφασήσει στα πλαίσια της αναδίπλωσης να κόψει τις επιδοτησούλες στις "Μ"ΚΟ και τους εννιάμερα "αλληλέγγυους" και "αντι-ρατσισταρέους", τι θα γίνει; Θα πέσει πολύ πείνα, έ;;;
Τα πρόσωπα πάνε κι έρχονται
21/03/2017 01:22
Δεν είναι θέμα ούτε προσώπων ούτε συνωμοσιών. Η ουσία είναι ότι κάνει κουμάντο η ενχρήματη τάξη και ο μηχανισμός χρήμα, Οι εκπρόσωποί της ας λέγονται Ροκφέλερ, Μπάφετ, Γκέιτς, Ζούκερμπερκ ή όπως να 'ναι.
χfucktor
22/03/2017 04:20
Τωρα την πηρες χαμπαρι οτι κανει κουμαντο το χρημα ? Ποιος βγαζει κυβερνησεις στην ελλαδα ρε εξυπνε ?
Περπατάω και τα....
24/03/2017 02:58
Ρε Ζαφειρω, χωρις χρήμα ουτε τρως, ουτε πηδάς. Αφου το ξερεις, τι το σκαλίζεις;
BP
22/03/2017 16:58
Δεν νομιζω πως ειπε οτι "το πειρε ΤΩΡΑ χαμπαρι." Δεν χρειαζεται να καταφερεσαι σε καποιον προσωπικα το τιποτα, στην ουσια.
Χεχες και εβραιοκουμουνης
21/03/2017 13:30
Ας ήσουν έξυπνος και εσυ να έκανες τα ιδια. Αλλα αφου το θεωρείς το χρήμα εχθρό, πηγαινε στα βουνά αν μπορείς την ανηφόρα.
Χε,χε..
21/03/2017 15:57
Το χρήμα είναι καρκίνωμα κύριε Θατσεριστή φίλε συσχολιαστά. Κλείστε ολίγον τι την τελεόρασις και το πολύ το με-γκα-μου και διαβάστε ολίγον τι Ιστορία αν ουχί Μαρξ. Εμφανίστηκε σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο απλά και μόνο δια να βοηθήσει και να φέρει το γένος το ανθρωπινό ολίγον τι πιο μπροστά από τα σπήλαια και ουχί δια να το καταδυναστεύσει. Οτιδήποτε ξεφεύγει από το ρόλο του και υπερβαίνει τα χρονικά πλαίσια κατά τα οποία τυγχάνει χρήσιμο καταλήγει σε καρκίνωμα, διαβάστε ολίγον τι Διαλεκτικό Υλισμό, δεν θα πάθουτε τίποτις (εχτός κι αν έχετε αγρίας μορφής αντικομμουνιστικιά αλλεργία). Το χρήμα δεν ήντουνε τίποτις άλλο παρά εκείνο το πρωτόγονο εργαλείο ανάμεσα στον ψαρά και τον μπαλωματή ώστε να ζυγιάζουν και να ανταλλάσουν τας υπηρεσίες τους. Αυτό και τίποτις άλλο. Κι επειδής το κατόπιν το πολύ το ματς μάνεη βάραινε τους φοροσυλλέκτας του Καρλομάγνου και κουδούνιζε σφόδρα με αποτέλεσμα να προσελκύει εν είδει "συναγερμού" τους ληστάς που κατοικοέδρευον εις τα δάση, ανεκαλύφθη το τραπεζογραμμάτιον.
Με το να θεοποιείτε το λεπόν τα τριάκοντα αργύρια, κύριε "αντι-αντισημίτα" φίλε συσχολιστά το μόνον που καταφέρνετε είναι να μας γυρίζουτε οπίσω εις τας εποχάς του Χαλκού και του Ρόμβιν Χούδ.
Φυσικά και δεν προπαγανδίζω το πλαστικό χρήμα. Προπαγανδίζω, φόρα παρτίδα, το ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΗΜΑ της αυριανής αταξικής κοινωνίας. Εσάς κύριε "αντι-αντισημίτα" φίλε συσχολιαστά, ο εβραίος Μαρξ τι είδους αλλεργία σας προκαλεί;;;
Χε,χε..
Περπαταω και τα...
21/03/2017 17:42
Τι λες βρε Ζαφειρω; Και αυτοι που τα κανανε διαφορετικα απο τους παλιοκαπιταλιστες, που ειναι σημερα; Τρια πουλακια μηπως; και τα τραβανε καθημερινα. ε;
Χε,χε..
22/03/2017 01:59
Πάλι τσαντισμένη τυγχάνεις φίλη συσχολιάστρια; Εγώ πού ευθύνομαι αν δεν σου έκαμαν καλό μασσάζ στον προστάτη;
Περπαταω και τα...
22/03/2017 03:10
Βουλωμενο γραμμα διαβαζεις;
τσαλαπερντας
20/03/2017 20:56
εγω το χαρηκα ιδιαιτερα!... ενας απο τους ιλλυμινατι πεθανε στα 101!..ενας απο τους θεους που οι προβατενιοι ανθρωποι θαυμαζαν...απεβιωσε!..το κτηνος απο πανω ηθελε απο παλαιοτερα μια σφαιρα στην πλατη..ειναι υπευθηνος για πολλες κτηνοδιες....(οπως ενας κανονικος θεος)...δεν πηγαινε ουτε στο περιπτερο να παρει τσιγαρα εαν δεν ειχε κερδος... και προωθητης της παγγκοσμιοποιησης.(οικονομικης υποδουλωσης)
λελες
21/03/2017 15:51
Καλα, εσυ εισαι για τα πανηγυρια. Οθτε ξερεις τι λες, ουτε τι σου γινεται. Ανε εχεις λεφτα, δωστα μου κτηνος.
Helene
20/03/2017 19:19
Αγαπητοι μου , ο πιο … διεφθαρμενος, ο πιο … παρηκμασμενος , ο πιο … ανεντιμος , ο πιο … ακολαστος … Συνωμοτης , ΟΛΗΣ της Ανθρωποτητας !!!
Στην κατοχη του , η Κεντρικη Τραπεζα της Αμερικης , ενα … ιδιωτικο Νομισματοκοπειο , οπου χειριζεται … ολος ο Παγκοσμιος πακτωλος των χρηματων …!

Ο παγκοσμιοποιητης της Νεας Ταξης Πραγματων, μεσω της … ομογενοποιησης Λαων και Πολιτισμων !
Εχει συγκλονησει τον Κοσμο !!! Ολα προσχεδιασμενα !!!

Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΚΟ … !!!!!!!

ΥΓ. Πονος και θρηνος , σημερα , στη Νεα Υορκη , στη Στοα της Ταξης των Illuminati , την γνωστη ως Μεγαλη Στοα Rockefeller …
Θρηνών, θρήνον μέγιστον
20/03/2017 18:27
Θρήνος .Δεν ξέρω για άλλους ,αλλά εγώ μια φορά την μαυρη την κορδέλα θα την περάσω στο μπράτσο μου .

όλες οι τελευταίες ειδήσεις