Γύρισε μια μέρα ο ηλεκτρολόγος που εργαζόταν στο σπίτι του Πικάσο, στη Νοτιοανατολική Γαλλία, με μια παραφουσκωμένη σακούλα σκουπιδιών γεμάτη με 271 έργα που του χάρισε ο ζωγράφος; Ή μήπως η τότε σύζυγος του Πικάσο, Ζακλίν, του έδωσε ένα κλειστό κουτί με τα έργα λέγοντάς του «Είναι για σένα, πάρ’ το σπίτι»; Την πρώτη εκδοχή υποστηρίζει η Ντανιέλ Λε Γκενέκ, η σύζυγος του ηλεκτρολόγου. Και τη δεύτερη ο ίδιος ο ηλεκτρολόγος, ο Πιερ (φωτογραφία), που βρίσκεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου καλούμενος να απαντήσει πώς βρέθηκαν στην κατοχή του 180 λιθογραφίες, κολάζ και πίνακες και 91 σχέδια της περιόδου 1900-1932, που δεν είχαν εκτεθεί ποτέ. Ο ηλεκτρολόγος που εργαζόταν για τον ζωγράφο τη δεκαετία του 1970 είχε αφήσει τα έργα στο γκαράζ του και πριν από πέντε χρόνια απευθύνθηκε στο Ιδρυμα Πικάσο για την αξιολόγησή τους, αλλά λίγες μέρες αργότερα η αστυνομία τα κατέσχεσε. Στην τριήμερη δίκη που διεξάγεται, το δικαστήριο ή θα δικαιώσει τον Πιερ Λε Γκενέκ ή θα τον καταδικάσει σε ποινή φυλάκισης έως πέντε έτη και πρόστιμο 375.000 ευρώ.