Φήμες και εικασίες κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό για το όνομα της διαδόχου της Ferrari Enzo. Τελικά οι Ιταλοί πρωτοτύπησαν και επέλεξαν απλά την ονομασία LaFerrari, θέλοντας έτσι να υπογραμμίσουν τις μεγαλειώδεις προδιαγραφές του νέου μοντέλου.

Η LaFerrari είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο με το σηματάκι της Σκουντερία, χρησιμοποιεί τεχνολογία Φόρμουλα 1 και οι δοκιμές της έγιναν από τους πιλότους της ομάδας, Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα. Για παράδειγμα το κάθισμα του οδηγού είναι σταθερό, οπότε καλείται να ρυθμίσει τα πεντάλ και το τιμόνι στα μέτρα του.

Στη διάθεσή του βρίσκονται ένας V12 κινητήρας 6,3 λίτρων με 800 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 163 ίππους. Σύνολο 963 άλογα, τα οποία επιτρέπουν την εκτόξευση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 3», ενώ μέχρι τα 300 χλμ./ώρα απαιτούνται λιγότερα από 15».

Τεχνολογικό χάιλαϊτ αποτελεί το σύστημα HY-KERS, με το οποίο γίνεται ανάκτηση της ενέργειας σε κάθε φρενάρισμα και χρησιμοποιείται ήδη στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1.

Θα κατασκευαστούν συνολικά 499 υβριδικές LaFerrari, οι οποίες έχουν γίνει ήδη όλες ανάρπαστες και υπόσχονται συλλεκτική υπεραξία στους προνομιούχους κατόχους τους.

Το ντιζάιν είναι άκρως εντυπωσιακό, αν και διαμορφώθηκε με κύριο κριτήριο τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Κοινό σημείο αναφοράς της LaFerrari με την προκάτοχό της Enzo αποτελούν βεβαίως οι δύο πόρτες, που ανασηκώνονται με εντυπωσιακό στυλ προς τον ουρανό.

Για τιμές δεν υπάρχουν κάποιες επίσημες πληροφορίες. Τι να τις κάνουμε άλλωστε, αφού μας πρόλαβαν άλλοι!